Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mystery blanket 2014

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jo Bateau View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jo Bateau Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Mystery blanket 2014
    Posted: 01 November 2014 om 13:36
Wie doet hier aan mee??????

http://breiclub.nl/mysteryblanket2014-breistartpaginanl/

Het lijkt me wel heel erg leuk, maar ben een beetje huiverig. Ik heb een mail met een vraag gestuurd over de kleur. Maar ik krijg geen antwoord.
Dadelijk maak ik het geld over en is het allemaal fake.....
Groeten Jo
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2014 om 14:17
Ik heb even op de site gekeken van breiclub.nl. Het lijkt in elk geval geen eendagsvlieg te zijn. Maar wanneer ik geen contactgegevens zoals naam en adres kan zien, dan zou ik zelf nooit geld overmaken. Zeker niet wanneer het om zo'n groot bedrag gaat.
Ik doe sowieso niet mee. Ik weet graag van te voren waar ik aan toe ben wanneer ik iets ga maken. Maar misschien zijn er genoeg andere hobbydozen die dit wel leuk vinden.
Mocht je besluiten het te gaan doen, dan ben ik natuurlijk wel benieuwd naar de vorderingen.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2014 om 14:28
Ik heb juist efkes gekeken en ik denk niet dat het fake is, maar ik vind 130 euro wel heel veel geld. Oke je krijgt er de 30 bollekes wol voor en het patroon en dan is het maar te hopen dat die wol niet krimpt bij het wassen (want een gebreide deken moet toch ook wel eens gewassen worden)

Nu zijn er nog 334 plaatsen vrij (waarschijnlijk omdat er maar zoveel wol beschikbaar is) Als het overmorgen nog hetzelfde aantal is dan zou ik het ook al niet meer betrouwen
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2014 om 17:38
Als je een deken wilt breien kan je toch gewoon een leuk patroon zoeken en beginnen? Ik snap gewoon het concept niet denk ik.
Hanny
Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2014 om 22:16
Ik ben momenteel bezig met de mystery KAL van Kaffe Fassett.Gratis patronen op de Rowan site.www.knitrowan.com
Er wordt wol geadviseerd maar je kan ook zelf voor andere wol kiezen.
Back to Top
Jo Bateau View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jo Bateau Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2014 om 09:38
Heb nog steeds niks gehoord, dus doe het denk ik niet. Het spannende van de mysterie vind ik leuk.
Groeten Jo
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2014 om 10:47
Ik heb er al een aantal keren naar gekeken, het lijkt me erg leuk, maar het is mij te duur. Oke, je kun het in vier keer betalen maar het totaal bedrag blijft hoog. Aan de andere kant, de Engelse waren nog veel duurder, deze bijvoorbeeld (erg mooi maar ook erg duur nl 285pond):  http://www.ravelry.com/patterns/library/mystery-blanket-2014

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.281 seconden.
Lang Yarns