naai naalden opbergen ? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
melekskeuh ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 April 2012 Locatie: antwerpen Status: Offline Points: 258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 April 2013 om 12:54 |
hoi iedereen vreemde vraag mss ... maar hoe bergen jullie je naai naalden op ?
ik verlies er zo veel dat ik echt op zoek ben naar een goede oplossing ....
groetjes melekskeuh
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Goede vraag!!
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
In een naaldenboekje .
Ooit nog op de lagere school gemaakt . Een geborduurde omslag met binnenin lapjes flanel waar ik de naalden doorheen rijg (op neer op neer ) . Ik heb ook nog wel een naaldenkokertje maar daar zitten meer de naalden zonderpunt of stompe punt in
|
|
![]() |
|
lianne M ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 Maart 2013 Locatie: limburg Status: Offline Points: 255 |
|
|
![]() |
|
lianne M ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 Maart 2013 Locatie: limburg Status: Offline Points: 255 |
http://showroomlianne.webs.com/apps/photos/photo?photoid=161108075
sorry dat ging niet helemaal goe,maar hier is hij dan. Gr,Lianne
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Ik heb een rond schijfje, waar je ze in kunt stoppen. Zag ze vorige week ook bij de action.
En een spelden kussen zou natuurlijk ook kunnen. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14113 |
Ik laat de naalden die ik gebruik meestal op het klosje garen zitten. De rest staat op een speldenkussen. De nieuwe blijven in de originele verpakking.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
madebyhome ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 13 April 2013 Status: Offline Points: 91 |
hoi,
ik heb mijn naald waar ik het meest mee werk in het doosje van mijn spelden zitten die gebruik ik toch tegelijk, de spelden en de naald. groetjes madebyhome
|
|
![]() |
|
Semmama ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
Ik heb een klein rond bakje van de Xenos voor mijn gewone naalden. De naaimachine naalden hou ik altijd in het doosje van de winkel, zodat ik weet voorwelke stof ze zijn en die zitten in het opbergbakje van de naaimachine (dan heb ik ze altijd bij de hand.)
|
|
Net begonnen en nu al verslaafd.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Mijn zusje had een naaldenboekje voor mijn moeder gemaakt met een kaft van vlechtwerk. Ik heb er zelf eentje gemaakt met een kartonnen kaft, overtrokken met stof. Zo prik ik me niet aan de naalden in het boekje. Ze zijn grofweg op dikte gesorteerd op vilten bladzijden. Voor de naalden met stompe punt heb ik twee beertjes gebreid, die allebei Sint Sebastiaan heten. Daar kan ik een naald snel in kwijt als ik veel draden moet afhechten. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
in een blikje van de smint kunnen ze in staan of anders een blikje van de blink kun je ze in neer leggen Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
melekskeuh ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 April 2012 Locatie: antwerpen Status: Offline Points: 258 |
deze blijven heel zolang ik eraf blijf...;-)
|
|
![]() |
|
dankje voor de reacties... voorlopig steek ik ze in een doosje maar
wanneer ik in verlof ben zal ik eens aan een naalden boekje werken |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Je kunt een paar lapjes vilt aan elkaar naaien en in een dubbele felicitatiekaart nieten. Ik heb er ook een paar draaddoorhalertjes in gespeld.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
in een medicijnpotje uit het apotheek
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
simonevv ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
In een sigarenkokertje, waar een sigaar in past. Nog van mijn opa geweest.
Maar het patroon om er kraaltjes om heen te haken vind ik ook super leuk. Van mijn moeder heb ik bergen met hele klein kraaltjes geërfd en de koker is van haar vader |
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |