Naai patronen (beer, geit, schildpad) |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Polly ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 420 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 31 Mei 2007 om 20:27 |
Beste mensen, Ik ben op zoek naar naaipatronen voor een beer, geit en/of schildpad (voornamelijk). Ik kan ze hier nergens krijgen/vinden. Dus als iemand er een heeft ben ik ontzettend dankbaar!! |
|
![]() |
|
Marike ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 19 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 445 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi, Heb wel een beer en schildpad, maar geen geit.... Als je me je email adres geeft, dan stuur ik ze door.... Groetjes Marike |
|
![]() |
|
Polly ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 420 |
Ik heb je een pm gestuurd met mijn e-mail :) Heel erg bedankt!!
|
|
![]() |
|
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Ik heb ergens een beertje en een koe van ongeveer 16 cm liggen. Maar heb het patroonblad mislegd zit niet meer bij het boekje dacht al dat ik je een plezier kon doen maar zal zoeken worden hopelijk vind ik het nog terug. Maar kan heel slecht weg gooien dus hier liggen Knips, nog Marions, Ariadnes, Sandras, phildaer enz een gans van kastvak alleen aan boekjes dus kan wel even duren |
|
![]() |
|
Line S, als je ze nog vind laat het me dan even weten :)
|
|
![]() |
|
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Polly, In mijn zoektocht naar het vermiste patroonblad in een ariadne een ruiten beertje gevonden. als je met je e-mail adres laat weten dan scan ik hem voor je in |
|
![]() |
|
Sofie8392 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 23 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 17 |
Hallo Marike, Zou ik de naaipatroontjes ook mogen? Alvast heel erg bedankt :) Groetjes, Sofie |
|
Een nieuwe hobby: naaien, maar breien en/of haken wil ik ook wel leren!
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Dit is een post uit 2007! en Marike was oor het laatst online: Laatste bezoek:
12 Juli 2008
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |