Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Naaiaccessoires

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Naaiaccessoires
    Posted: 27 Oktober 2014 om 10:25
Kruidvat verkoopt vanaf dinsdag naaiaccessoires voor € 0,69. Een tornmesje is nooit weg, dat wil zeggen, mijne zijn geregeld weg en dan is het handig als je er een stuk of 5 van hebt. A.s. woensdag is het stoffenspektakel in Apeldoorn, daar zullen de accessoires wel een ietsje duurder zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2014 om 13:24
niet alleen geregeld weg, ook door brute kracht kapot!!!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2014 om 15:58
Wel altijd je hand achter het mesje houden als je het met kracht in de steken zet. Net als bij het gutsje van linoleumsneden. Anders wordt het zo'n bloedbad.

wat rozengeur.
Back to Top
Amethyst View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Amethyst Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2014 om 16:31
Ik vind vooral die naaibox met bloemetjes erg schattig, en laat mijn ene box nou net stampvol zitten...
All true artists, whether they know it or not, create from a place of no-mind, from inner stillness
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2014 om 18:38
Ik ben ze ook altijd kwijt, mijn naaidoos zit heel erg vol, dus mag ik dan ook een andere erbij kopen?
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2014 om 19:08
Ja, ze zien er wel erg leuk uit. En je hebt één naaidoos nodig op een vaste plek en een zwervende voor het project dat je onder handen hebt.

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2014 om 13:42
Wèèh, ik lig met een grieperige kop te bedde en wil zoooooo graaaaag ff naart Kruidvat....zal het toe.val wel zijn dat vindt dat ik genoeg spullekes heb, een hamsteraar dus, zie ander topic..;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2014 om 15:05
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

Wèèh, ik lig met een grieperige kop te bedde en wil zoooooo graaaaag ff naart Kruidvat....zal het toe.val wel zijn dat vindt dat ik genoeg spullekes heb, een hamsteraar dus, zie ander topic..;-)
Als je het zo schrijft moet ik er om lachen, beterschap Clown
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2014 om 16:43
beterschap hoor
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2014 om 16:57
Beterschap. Kun je als je beter bent weer iets meer uitgeven, ook een leuk idee toch?

Ik heb mijn naaibox in de kamer in de kast staan, de naaimachine staat op zolder, dus daar heb ik ook altijd wat naaigerei liggen. Denk dat ik morgen ook maar eens voor een naaidoos naar het Kruidvat ga, moet toch naar buiten om de griepprik te halen (wou hem eigenlijk vergeten dit jaar, heb er altijd zo'n pijnlijke arm van).
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2014 om 17:15
Beterschap, de folder geldt voor een week, dan ben je vast al opgeknapt vóór de nieuwe uitkomt. En wie weet wat daar dan weer in staat.

Mijn vriendin heeft ook altijd een dikke zere arm, die gaat dit jaar niet. Ze vindt, dat ze geen gevaar loopt, als al haar kennissen en vrienden wel gaan. Daar zit iets in.

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2014 om 17:41
Dank voor de goeie wensen..is dat een cliniclown LW ;-) ik haal geen griepprik, ben dr een beetje huiverig voor enmaak nu misschien zelf anti.stoffen...echt een hoeheetdiepuzzleookweer woord zie ik nu: tegen hamsteren...anti stoffen...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2014 om 19:19
Ik haal hem altijd wel, maar een echte goede griep heb je niet vaak, meestal is het een verkoudheidje. Ik heb maar 3 griepen in mijn leven gehad. De A griep op de lagere school, de Hong Kong griep op de middelbare school en later nog eens één, toen ik in de 30 was.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns