Naaidoos |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
creabrientje
Hobbywonder
Lid sinds: 12 Februari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 460 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Maart 2013 om 13:47 |
|
Er is ook een forum met heel veel naaisters nl sancho. Je kunt daar met al je naaivragen terecht. Succes |
|
![]() |
|
Semmama
Hobbywonder
Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Maart 2013 om 13:57 |
|
Leuk om te lezen dat er nog meer achter de naaimachine kruipen. Tja Burda gaat er waarschijnlijk niet van uit dat als je een kinderpatroon koopt dat je die eerdere jaren en dus ook meerdere maten wil maken.
Voor mezelf durg ik nog niet zo goed, omdat het niet perfect is, maar ja kleren in de winkel zijn ook vaak niet perfect.
|
|
|
Net begonnen en nu al verslaafd.
|
|
![]() |
|
annele
Duizendpoot
Lid sinds: 09 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 225 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Maart 2013 om 16:25 |
|
Op de vraag wat ik zoal dan naai:
baby-born kleding en alles wat daar mee samenhangt: luiertas, poef, maxicosy bekleding enz. enz. Dit niet alleen in de techniek naaien maar ook breien en haken. Dit doe ik van 30cm tot 55cm poppen. verkleedkleding voor peuters en kleuters projecten voor school waar ik als interieurverzorgster werk: rouwdoek voor de kleuters parasol paddestoel sterrenhemel nu weer verkleedkleding voor de maandsluiting in het verleden ook een familie wieg bekleed Ook een doopjurk en bruidsmeisje jurk. Voor de welfare van het rode kruis: omslagen voor mappen met geborduurde tekst, knuffels, tutteldoekjes Kraamkado: kleding die gebreid, genaaid is. Als ik de techniek beu ben borduur ik veel en maak ik 3d kaarten, want ook mijn handen dienen vanwege de artrose in beweging te blijven. m.v.g. |
|
|
m.v.g. annelies
|
|
![]() |
|
Yobsje
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Maart 2013 om 16:36 |
|
En ik zit ook af en toe achter de naaimachine. Ik maak poppenkleren, dekentjes, rokjes voor mijn dochters, tassen en nog veel meer. Inspiratie haal ik van blogs en Pinterest, ik heb genoeg Knippies ed. maar ik heb nog nooit met moeilijke patronen gewerkt.
|
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
Nespa
Hobbyguru
Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Maart 2013 om 18:39 |
Nou het is niet om met onbetaalbare hoor maar het is meer dat als je het zelf maakt je je eigen smaak meer kan uiten :p en naar mijn idee betere stoffen kan gebruiken. ik vind de shirts van de larpwinkels altijd zo flinterdum, 1 keer achter een tak blijven hangen en er zit een scheur of een haal in. dan word het wel prijzig want die shirt alleen al varieren van 10 -20 euro. Breien larp staat voor live action roleplay. het is een vorm van improvisatie toneel zonder toeschouwers. ik zeg altijd dat een echte versie van het spel world of warcraft is :P alleen veel leuker en gezonder. je hebt contact met echte mensen en je bent een heel weekend in de bossen. Je puzzeld, je vecht afhankelijk van wat je speelt. |
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
![]() |
|
breienmaar
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 14 Maart 2013 om 18:51 |
|
oke nu weet ik wat een larp is!!
lijkt me leuk, lekker hossen door de bossen en je eigen lekker uitleven |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |