Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Naaien en haak deken leuk!!!!!!!

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Naaien en haak deken leuk!!!!!!!
    Posted: 15 Oktober 2012 om 07:48
Wauw ik weet wat er hoog op mijn lijstje komt deze lente.
Ik heb nog heel wat stof liggen en ik vind zo leuk!!!!

http://beeinmybonnetco.blogspot.nl/2012/08/fusion-blanket-crochet-along.html
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 08:11
oh wat leuk is dat zeg alleen de eerste toer haken is lastig, je moet dan met een dunne haaknaald door de stof prikken, je kunt eerst alle lapjes op kleur verzamelen en netjes afwerken.
lydia wijsbroek
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 08:16
En als je het gaatje met een stopnaald maakt, kan dat?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 08:37
http://www.littlemissshabby.com/2012/07/fusion-blanket-crochet-along-2/

Kijk ze naaien eerst en dan pas haken. Dat gaat wel lukken.
Ben echt enthousiast er over.

Dit gaat mijn volgende project worden als ik klaar ben met mijn huidige.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 08:40
er zijn speciale haaknaalden te koop met een scherp puntje eraan om door stof heen te prikken....
Wel heel leuk en waarschijnlijk ook niet zo zwaar als alles klaar is.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 08:46
wat een leuk idee
misschien onnodig om te vermelden maar ik zou eerst de lapjes wassen om krimpen te voorkomen
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 09:15
Originally posted by hannie-groen hannie-groen wrote:



wat een leuk idee
misschien onnodig om te vermelden maar ik zou eerst de lapjes wassen om krimpen te voorkomen


Dag is een hele goede tip.
Gewoon me lappen stof in de wasmachine even strijken en klaar. Super dank je wel!!!
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 09:34
Ooohh Chantal de lappen stof springen nu al uit de kast ik wil ook een deken worden hoor ik ze roepen. Ik ben  nog volop bezig met mijn  sneeuwvlokdeken en jij komt alweer met een nieuw idee. Het is in elke geval een supergaaf idee. Komt mijn naaimachine ook nog eens een keer uit de kast. Ik zet hem op mijn lijstje (wat langzaam aan lijst begint te worden). Dank je wel voor het delen van deze leuke deken.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 09:54
Originally posted by JoJo JoJo wrote:



Ooohh Chantal de lappen stof springen nu al uit de kast ik wil ook een deken worden hoor ik ze roepen. Ik ben  nog volop bezig met mijn  sneeuwvlokdeken en jij komt alweer met een nieuw idee. Het is in elke geval een supergaaf idee. Komt mijn naaimachine ook nog eens een keer uit de kast. Ik zet hem op mijn lijstje (wat langzaam aan lijst begint te worden). Dank je wel voor het delen van deze leuke deken.



Whahahahha erg he, mijn lapjes stof en mijn naaimachine roept ook.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 09:59
Zoek maar is op fusion blanket crochet . Zo leuk!
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 10:21
Wat een leuk idee. Bedankt voor de link!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 11:24
als je een droger hebt zou ik de stof ook daarin doen. Niet helemaal droog, dan wordt de stof  zachter en laat zich makkelijker strijken, zéker katoen!!
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 11:26
het is dat ik geen naaimachine en geen stof heb, anders.....
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 11:41
Oh wat fijn allemaal,tips.

Ik heb sinds deze zomer een naaimachine, gekregen .
Heb er vooral broekspijpen gedaan whahahahha en 2 knuffeltjes, en 3 matjes voor auto's in te bewaren.

Heb toen stof in de aanbieding gekocht om een tas ofzo ga maken.
En ik heb veel stof gekregen van iemand die stopte met haar hobby.


Ik ben zo blij dat ik dit gevonden heb, 2 hobby's in 1 combineren.!!
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 12:19
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

oh wat leuk is dat zeg alleen de eerste toer haken is lastig, je moet dan met een dunne haaknaald door de stof prikken, je kunt eerst alle lapjes op kleur verzamelen en netjes afwerken.
ZO te zien is er eerst een rand omheen gemaakt met de festonsteek en daarop wordt pas gehaakt
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
miralda View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 September 2012
Status: Offline
Points: 155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miralda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 12:54
erg leuk inderdaad,ik heb genoeg stofjes,maar ook hier eerst de andere deken en nog wat andere plannen uitwerken maar ik sla dezewel op ..erg leuk
groetjes miralda.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 14:29
Mijn moeder vind het geweldig die heeft stof uitgezocht en gaat het wassen en strijken enz.
Alleen nog 1 of 2 erbij.

Ik weet dus wat me te doen staat,en dan ik het al kwij ben.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 14:36
a.s. zondag in Leeuwarden.................. Stoffenspektakel, weet niet waar je woont.....
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2012
Locatie: NB
Status: Offline
Points: 1191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 15:51
ik zie meteen mogelijkheden voor mijn patroonradartje...... als hulp bij het gaatjesmaken....
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je


http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2012
Locatie: NB
Status: Offline
Points: 1191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 16:11
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je


http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns