naaien met de naaimachine. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
maroescka ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 12 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 Juni 2011 om 14:34 |
ik ben opzoek naar kinderkleding patronen om te naaien met de naaimachine. Ik hoop dat ik hier iets kan vinden, maar kom heel veel brei en haak patronen tegen. Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen. Ben een beginner qua kinderkleding maken dus hoop dat er makkelijke patronen te krijgen zijn. Of weet iemand een forum waar ik dit op kan vinden.
b.v.d. ![]() |
|
heeel veeel plezier kus maris
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat lijkt me lastig want patronen staan vaak op een patroonblad, waar je ze uit moet raderen. Die zijn moeilijk te scannen en door te sturen.
Er verschijnt geregeld een blad Knippie met kinderkleren, ik weet niet of het 2 x of 4 x per jaar uitkomt. En je kunt in de bibliotheek in modebladen kijken of er iets bij is wat je bevalt. Die kun je lenen en je mag het patroondeel loshalen. Mocht je geen leenkaart hebben, dan kun je je papier meenemen naar de leeszaal en het daar overtrekken. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ilyani ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De knippie kinderen is erg leuk! en zo zijn er nog wel meer
bladen waar ook kinderkleding instaat. dan heb je natuurlijk ook nog de stenzo kids patronen meestal te koop in een stoffenwinkel of op de markt bij een stoffenkraam. of op marktplaats |
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |