Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Naaimachine hulp gevraagd

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Daantje76 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daantje76 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Naaimachine hulp gevraagd
    Posted: 16 Januari 2011 om 02:07

Hallo dames,

Ik ben op zoek naar een nieuwe tweedehandse naaimachine.

Punt is dat deze niet te duur mag zijn, maar ik hoor zoveel tegenstrijdige verhalen, ik had bijvoorbeeld een goeie tweedehandse Singer, maar dat bleek rotzooi te zijn (plastic).

Wie kan me tips geven over wat wel goeie niet al te dure machines zijn.

Ik heb zelfs al gedacht aan een nieuwe via wehkamp (Brother NV10), maar of dat wat is weet ik niet...

Groetjes Daantje
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2011 om 10:33
als je graag broeken en zo naait dan zou ik die brother
niet kopen.
ik heb daar ook naar gekeken en er werd op verschillende plekken verteld dat je met dikke naden er bijna niet
doorkomt omdat hij niet sterk genoeg is.
ik heb nu een goedkope machine van de aldi en dat bevalt
mij heel goed.
er zit natuurlijk niet zoveel keuzes op maar gewoon kleding
naaien (zelfs dikke spijkerstof) gaat uitstekend.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2011 om 12:36
Als je op Marktplaats zoekt, kun je kijken wie er in je buurt een naaimachine verkoopt. Dan kun je met een paar proeflapjes, dunne en dikke, en garen, gaan kijken en om een demonstratie vragen. Zo weet je zeker dat het ding werkt en wat ie kan. Neem desnoods een vriendin mee om sterk in je schoenen te staan, als je hem niet wilt hebben.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 11:02
Ik heb zelf een splinternieuwe gekocht. Een Pfaff expression 2.0. Een hele uitgave, maar heb er nog geen moment spijt van gehad. Geweldige machine...

Ik wil je 1 ding aanraden. Als je er echt serieus iets mee wil maken, zou ik gaan voor kwaliteit. Net iets duurdere machine kan meer en is ook motorisch sterker. Ik heb een goedkopere naaimachine gehad, maar vanaf dag 1 was het ellende. Kan natuurlijk toeval zijn, maar ik zweer vanaf nu bij Pfaff. Duitse degelijkheid...

Sorry, mensen het lijkt reclame, maar ik heb geen aandelen, het is enkel mijn ervaring!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2011 om 22:53
Iedereen die tevreden is over de eigen machine mag daar reclame voor maken. Ik sta voor Bernina. Zwitserse degelijkheid, er is zelfs een bergpas naar genoemd. Of was dat omgekeerd?

Als je machine niet naar zin is, leer je het nooit en heb je er geen lol in.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns