Naaipatronen Knuffels |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
**Belinda**
Newbie Lid sinds: 22 Februari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 32 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 Februari 2010 om 17:20 |
Hallo Allemaal, Ik ben al een tijdje op zoek naar leuke patronen van Knuffels. Ik vind het namelijk heel erg leuk om zelf knuffels te naaien.. Ook Patronen van bijv. Tassen of mobieltasjes zijn welkom. Als jullie patronen hebben zouden jullie die dan misschien willen mailen naar mij?? Het liefst nl-talige patronen maar engels mag ook. Mijn e-mailadres is: Belinda_Bruins@hotmail.com. Alvast Bedankt!!
Liefs Belinda |
|
lucske
Hobbyguru Lid sinds: 26 December 2009 Status: Offline Points: 1538 |
Post Options
Thanks(0)
|
hallo Belinda, ik heb hier nog een boek van pathwork maar die is in het frans, als je daar iets mee bent wil ik hem wel even inscannen voor jou, ook de patroontjes zitten erbij, Petra heeft nl enkele jaren geholpen in deze winkel en daar heeft ze die boek kado gekregen van de eigenares, ( is ondertussen failliet ) en die boek gaat over haar eigen winkel. ( vlaamse winkel en geïntervieuwd en volledig gemaakt door een frans dagblad. groetjes, luc |
|
**Belinda**
Newbie Lid sinds: 22 Februari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 32 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Lucske Ja is goed, als je het wilt doen graag. Ik wil je alvast heel erg bedanken..
Liefs |
|
**Belinda**
Post Options
Thanks(0)
|
Heeft iemand misschien ook het patroon van melly & me het aapje Magoo?? Jullie zouden me er erg blij mee maken in ieder geval
Liefs |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ken ze niet en heb ze dus ook niet.
Heb je al eens in de bibliotheek gezocht naar boeken met knuffels? Als je de hobbykast niet weet te vinden kun je het altijd vragen. Ons filiaal heeft zeker twee planken met haken en breien en ook heel wat boeken met naaipatronen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
De Bezige Bij
Hobbywonder Lid sinds: 16 Januari 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb het aapje opgezocht,maar heb het niet,ik heb wel andere naaiknuffels naar U doorgestuurd
|
|
/1001dbf8efee1.gif[/IMG][/URL]
|
|
**Belinda**
Post Options
Thanks(0)
|
Heel erg bedankt Lea.. Hier kan ik wel wat mee.. Misschien dat iemand anders hem nog heeft haha.. In ieder geval bedankt..
Liefs |
|
De Bezige Bij
Hobbywonder Lid sinds: 16 Januari 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb wel een breiaap die ongeveer aan het model van het aapje Magoo grenst,alleen heeft hij een broekje aan ,mocht ge er iets mee kunnen doen ,laat het mij dan maar weten.Hij is wel redelijk groot een 64 cm.
|
|
|
|
**Belinda**
Post Options
Thanks(0)
|
Heey Lea
Je mag het voor de zekerheid wel doorsturen dan kan ik kijken of ik er wat mee kan..
Alvast bedankt..
Groetjes |
|
De Bezige Bij
Post Options
Thanks(0)
|
hij is opkomst
|
|
|
|
lucske
Hobbyguru Lid sinds: 26 December 2009 Status: Offline Points: 1538 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb het boek reeds ingescand, nu nog het patroonblad scannen maar dat is héééél groot, enige suggesties hoe ik dit het best doe om het niet te moeilijk te maken voor de ontvanger ???
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geen idee. Vroeger kon je in de supermarkt vergroten en verkleinen van A4 naar A3 en omgekeerd. Maar dat kan niet meer, je kunt alleen nog zwartwtitkopieën maken.
|
|
wat rozengeur. |
|
zeinabis
Hobbywonder Lid sinds: 11 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 781 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb geen aap maar wel een leuke liefe hond ik heb hem al gestuurd,kijk maar. veel plezier |
|
Lidia2
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2743 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hi Belinda Ik heb de patronen van de "jeweetwelkater"en Lotje uit de Libelle om te naaien. Mocht je die willen hebben dan hoor ik het wel van je. Groetjes, Lidia |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Een paar maanden geleden lag er een tassenmaakboek in de bieb bij de spotlights, met naai-, brei- en haakpatronen.
|
|
wat rozengeur. |
|
**Belinda**
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Lidia.. Ik wil graag de patronen van de jewetwelkater en lotje hebben. Je zou mij er hel erg blij mee maken. Alvast bedankt.
Liefs |
|
Lidia2
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2743 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dan heb ik wel even je e-mail nodig. Groetjes, Lidia |
|
**Belinda**
Post Options
Thanks(0)
|
Heey Mijn e-mailadres staat in het eerste bericht die met de roze tekst. Bedankt Liefs |
|
Lidia2
Post Options
Thanks(0)
|
O wat dom van me he, ik zal het meteen voor je doorsturen. Groetjes, Lidia |
|
Lidia2
Post Options
Thanks(0)
|
De kat en hond zijn al onderweg hoor. Doei Doei, Lidia |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |