natuur |
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Autheur | |
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4479 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik weet dat er veel soorten begonia's zijn, de dubbele vind ik wel mooi, als ze maar niet rood of roze zijn . ![]() Ook kan ik bladeren en zo waarderen bij nader bekijken. Maar in huis wil ik ze niet. Mooi vind ik ook die bakken met geraniums aan de buitenmuur, zoals ze die in Duitsland veel hebben. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7203 |
Ik heb eigenlijk alleen maar groen blijvers op een op een orgidee na en die heb ik gekregen en die blijft maar knoppen maken .
Ik geef de planten nooit water uit een gieter,maar zet ze in bakjes met water . Ik geef ze de tijd om te drinken en dan gaan ze weer in de pot . |
|
![]() |
|
carolina2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1270 |
dat doe ik ook met de orichideen en de azalea's een uur in een 'badje' en dan terug in de pot; de rest is daar te groot voor de orichideen heb ik van de buren, net voordat ze in de vuilbak zouden verdwijnen en ook bij mij bloeien ze bijna het jaar rond
![]() |
|
dit gaat voorbij
|
|
![]() |
|
carolina2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1270 |
vanmorgen fietste naar naburig dorp voor breigaren. terug ging ik door de polder, dat fietst toch een stuk fijner ![]() het was goed mistig en er waren overal schapen (al dan niet zichtbaar ![]() ik fotografeerde het landschap met schapen en dit bleef ervan over
![]() |
|
dit gaat voorbij
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7203 |
Ja met schapen is het geen doen .Met koeien en paarden heb je nog wel eens dat de poten / benen niet zichtbaar zijn ,maar het lijf net boven de mist uitsteekt .
Maar het is wel een sereen plaatje, het lijkt ook altijd wel of het stiller is met mist |
|
![]() |
|
ja heerlijk vind ik dat
![]() |
|
dit gaat voorbij
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |