Forum
winkelpatronenhobbydoosforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

natuur

Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2020 om 13:46
Ik weet dat er veel soorten begonia's zijn, de dubbele vind ik wel mooi, als ze maar niet rood of roze zijn .Wink

Ook kan ik bladeren en zo waarderen  bij nader bekijken.
Maar in huis wil ik ze niet.

Mooi vind ik ook die bakken met geraniums aan de buitenmuur, zoals ze die in Duitsland veel hebben.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2020 om 15:38
Ik heb eigenlijk alleen maar groen blijvers op een op een orgidee na en die heb ik gekregen en die blijft maar knoppen maken .
Ik geef de planten nooit water uit een gieter,maar zet ze in bakjes met water .
Ik geef ze de tijd om te drinken en dan gaan ze weer in de pot .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2020 om 16:25
dat doe ik ook met de orichideen en de azalea's een uur in een 'badje' en dan terug in de pot; de rest is daar te groot voor
de orichideen heb ik van de buren, net voordat ze in de vuilbak zouden verdwijnen en ook bij mij bloeien ze bijna het jaar rond Smile
dit gaat voorbij
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2020 om 13:13
vanmorgen fietste naar naburig dorp voor breigaren. terug ging ik door de polder, dat fietst toch een stuk fijner Smile
het was goed mistig en er waren overal schapen (al dan niet zichtbaar LOL
ik fotografeerde het landschap met schapen en dit bleef ervan over
dit gaat voorbij
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2020 om 13:58
Ja met schapen is het geen doen .Met koeien en paarden heb je nog wel eens dat de poten / benen niet zichtbaar zijn ,maar het lijf net boven de mist uitsteekt .

Maar het is wel een sereen plaatje, het lijkt ook altijd wel of het stiller is met mist
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2020 om 15:00
ja heerlijk vind ik dat Smile
dit gaat voorbij
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.102 seconden.
Lang Yarns