Natuurbroed is toch het allermooiste |
Reageer | Pagina <123> |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier zijn ze dan de Japanse Kwartels 1 dag oud .het zijn er vijf eentje is dood gegaan vanmorgen.
Als er iemand is die ze graag wil hebben ,die mag ze gratis komen halen |
|
oant Sjen
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een schatjes!!!
Gratis halen... dat overleeft mijn trouwboekje niet. Ik zou dolgraag dieren willen!
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
kat kind van de rekening werd is hij naar mijn ouders gegaan, nog nooit mensen zo gek zien zijn met een huisdier - nooit.
Zitten buitendieren zoals een kip, konijn en/of schaap ook in de ban ?
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
ze zijn al opgehaald maar niet helemaal voor niets.
als ik ze voor niets aan zou bieden op MP staan ze in de rij en gaan ze weg als slangen voer. en daar moet ik niet aan denken. |
|
oant Sjen
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Groot gelijk om ze niet voor niks weg te geven! Zo'n luguber doel, ook al hoort het bij de natuur, wil je niet steunen.
Wij hebben 2 konijntjes gehad in de kamer. Manlief bleek er last van te krijgen in zijn luchtwegen. Met een luchtreiniger, veel schoonmaken en hem op afstand van het hok te houden, was het wel te doen, maar niet voor herhaling vatbaar. Buitendieren zou ik zelf minder leuk vinden. Een goudvis mag wel.
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inderdaad, er gaat niets boven natuurbroed...
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
oooooooooooo smelt smelt wat leuk. ik hoop dat we daar meer beelden van krijgen
hoe groot is dat hokje en wat is de doorsnee van de ingang ? |
|
oant Sjen
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
er zijn er terug! hoeveel deze keer?
|
|
|
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
We dachten een drieling, maar zijn er vanmorgen achter gekomen dat het er stiekem vier zijn.
De jongste is wel een heel stuk kleiner dan de oudste. Ik zal binnenkort wel wat meer beelden doen. Wat betreft jouw vraag bloem: volgens mij heeft mijn vader destijds gewoon de maten van een bosuilkooi opgezocht op internet en die gevolgd. Als je precieze maten wilt, dan wil ik je die wel geven, maar dan zul je toch even moeten wachten tot de kuukjes aan de wandel zijn en ik er toch naar toe moet klimmen om de kast schoon te maken (en eventueel te voorzien van een nieuw likje verf). |
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
bedank ik kijk uit naar de foto's de nest kast zoek ik wel op google
|
|
oant Sjen
|
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Omdat ik op meerdere fora foto's moet posten, heb ik ze in een album op imgur gezet, is voor mij makkelijker (sorry, ben lui).
De link: http://imgur.com/a/gc2YO |
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuke foto is dit
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo lekker geeuwen zeg.
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
zo mooi dankjewel
|
|
oant Sjen
|
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Graag gedaan. Er volgen er op die link nog wel meer.
Inmiddels hebben we er (denken we) nog maar drie. We vermoeden dat er gisteren één aan het wieberen gegaan is. Nog niet gespot. |
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
belofte maakt schuld, hier een link met de nieuwste foto's. Dit keer alleen van Junior & Bennie, de twee jongsten. Die zijn goed te volgen, waarschijnlijk omdat ze ALTIJD met zijn tweeën zijn.
We hebben nog nooit eerder kuuks gehad die zo lang bij elkaar gebleven zijn. Verder vermoeden we dat het er helaas geen 4 meer zijn, maar dat er toch een gesneuveld is. Bewijs hiervoor hebben we niet (als in nog geen resten gevonden). We horen elke avond eigenlijk maar drie stemmetjes piepen. |
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
prachtig
|
|
oant Sjen
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik denk dat die foto's op dezelfde link staan als die van 1 mei (een paar posts hierboven).
Waar ik van verschiet is dat die kleintjes al zo'n snavel hebben. Als ge het vooraanzicht van een uil hebt ziet ge in feite niet hoe een kromme snavel dat die hebben. |
|
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Niet normaal hoe lief! Die kopjes.....Daar wordt je toch verliefd op.
Bloem de kuikentjes van jou zijn ook al zo schetig, wat een dotjes! Mis je de kwartelkuikentjes niet? |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk om te zien.
|
|
Reageer | Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |