Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nerf onderdelen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
retaliator View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer retaliator Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: nerf onderdelen
    Posted: 27 Juli 2015 om 10:20
ik ga een project starten waarbij ik een nerf retaliator ga modden en (laten opvoeren misschien). ik zoek een vizier/scope of red dotsight en een rond, groot of rond magazijn.

alvast bedankt, Jelle
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer retaliator Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2015 om 10:21
*rond, groot of krom magazijn -bij krom te denken aan kalashjnikov magazijn
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2015 om 10:29
????????????????????????
Dit bericht snap ik niet Denken smileys
Ik haak nooit af!

Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer retaliator Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2015 om 10:30
dit is ook iets of je snapt het of je snapt het niet.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2015 om 10:38
jelle, ga je t haken of breien?
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2015 om 10:39
En dit is hem/haar!!! Ga je hem breien of haken? 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2015 om 11:14
oei, een wapen. sjaans dat lidwina er een foto van bijgezet heeft want ik verstond er niks van.
En wat zoek je nu eigenlijk in het nederlands? Een patroontje voor iets?
Ik denk niet dat er al iemand hier zoiets gemaakt heeft. Hier worden vooral vredesduiven gemaakt en andere lieve dingen.
En wat ga je er dan mee doen?

Spelen ze nu tegenwoordig op uw leeftijd al met zulke dingen? Waar is de katapult en de klakkebuis gebleven? (En dat waren in onze tijd al gevaarlijke wapens)

Misschien ook eens de hartelijk welkom lezen in de rubriek Even voorstellen
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2015 om 13:04
Misschien ff voorstellen? Is wel zo netjes en dan even duidelijk aangeven Jelle wat je van plan bent (haken, breien, borduren of wat dan ook). Anders graag deze vraag op een ander forum stellen!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2015 om 13:06
Goh
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2015 om 16:53
Een vraag stellen om vervolgens niet meer te reageren!
Back to Top
rathmiron View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rathmiron Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2015 om 17:15
ik denk dat ie doorhad dat hij compleet op het verkeerde forum zat. modden betekent iets van aanpassen, en opvoeren spreekt voor zich. dan maak ik uit zijn bericht dat hij een aan een daadwerkelijk nerfpistool ging sleutelen, en hier om onderdelen vroeg (de scope en magazijn) 
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2015 om 17:23
Ik weet het wel zeker Rathmiron Exclamation
Ik haak nooit af!

Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2015 om 17:50
Die Jelle was hier goed mis geloof ik met zijn vraag over het opvoeren van een speelgoedgeweer om pijltjes mee te schieten LOL  
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2015 om 19:42
Hoezo?? Dit is toch een hobby-forum?
Sommige mensen schieten voor een hobby :)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2015 om 20:21
Ik schiet wel eens uit mijn slof, telt dat ook ?
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2015 om 20:25
Ik vind dat er niet gediscrimineerd mag worden. Dus hobbypistooltjes knutselen mag van mij. Maar dan wel geen leeuwen ermee gaan doodschieten.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 3.266 seconden.
Lang Yarns