Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotennestjes en *** katten

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Het--ty View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: nestjes en *** katten
    Posted: 26 April 2010 om 19:53

Ik lees op het forum over de aan- en afwezigheid van vogels in de vogelnestjes

Bij mij in de tuin ook een nestje. De kat van de buren had het ook in de gaten. Door heel zachtjes naar hem toe te lopen/sluipen (leek zelf wel een kat) kon ik hem een beste peuter geven. Ik heb de kat nog niet weer gezien.

Wat heb ik toch een hekel aan andere katten in mijn tuin. Overal stront, bah. Ik vind het maar raar hoor dat een kat 's morgens de deur uit kan, de boel bij een ander gaat verzieken en daarna weer heerlijk naar zijn eigen huis gaat. Iedereen geeft af op de hondenpoep, maar ik heb meer last van andermans katten. 

Mijn kat mag aan de lange lijn naar buiten, samen met de hond, als ik thuis ben. Ik wil niet dat hij overal aan zit te vreten en voor overlast zorgt bij andere mensen, of nestjes gaat vernietigen. Maar ja, dit vinden sommige mensen weer zielig, denk ik. Zo heeft iedereen zijn eigen manier van dieren houden.

Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 April 2010 om 23:27
mijn poes mag normaal gewoon buiten wanneer ze wil maar zij komt mooi terug binnen om in de bak te doen en zij durft niet verder dan onze eigen tuin , zij is nogal bang tegenover andere katten . zo lang ieder content is ...
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 April 2010 om 07:28

praat me niet van hondenpoep en katten str**t

wordt er gek van

iedereen laat hier de honden uit in het bos

de route naar het  bos lees door een woonwijk MIJN woonwijk ligt al vol voordat ze in het bos zijn

en lekker met de kinderen in het bos wandelen is er echt niet bij overal ligt poep

we hadden een folder van de gemeente gekregen vorig jaar "hondenpoep daar trappen we niet in" er zijn uitlaatplaatsen maar daar wordt nauwelijks gebruik van gemaakt ( het bos is immers veel leuker en daar hoef je het niet op te ruimen) in de woonwijken moeten ze het ook opruimen maar dat wordt nauwelijks gedaan en als ik er iets van zeg als ze bij mijn huis in het gras zitten te poepoen kan ik nog een grote mond terugkrijgen Opruimen ho maar

hoezo rekening houden met anderen of iemand eropaankunnen spreken zoals ik de folder verzocht werd?

vind honden best leuk hoor heb er zelf geen maar ik ben van mening dat de baasjes het opmoeten ruimen of een plek moeten zoeken waar niemand er last van heeft maar dat is hier echt te veel gevraagd

een gefrustreerde  

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 April 2010 om 08:29
mijn begeleiding hebben een hond. ze hebben een zakje aan de riem hangen als hij op ongewenste plek poept heeft hij eigenlijk nog nooit gedaan. verder poept hij alleen op uitlaat plaatsen. de kat van me begeleiding komt ook mooi naar binnen om te poepen. maar idd andere mensen moeten ook de rotzooi van hun huisdier op ruimen.
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
pppetra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 27 April 2010 om 10:03
een flinke emmer water over de katten heen..: beste lading peper langs de speelplaats en weg hondenstront (peper) en weg schijtkatten (water)

als water niet helpt over de schutiing gooien: als dat niet helpt de dierenbescherming om een kooi vragen en vangen! (voor altijd weg)

Ja dan heb je pissige buren: ik heb ook een tijd lang de stront maar gewoon in tasjes aan de deur gehangen

Kat nemen best: maar als ie in mijn tuin komt isie slecht af: is namelijk mijn tuin: ik zit daar, ik heb er vogels, ik moet daat af en toe onkruid wieden..
Hond nemen ook prima: stront laten liggen: bel ik de politie (die komen er daadwerkelijk voor), maak foto's en flikker de stront op hun erf: als hun erin staan is het ineens wel erg.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 April 2010 om 11:24
Mijn kat gaat overdag buiten en 's avonds is ze binnen ,ik woon namelijk aan het kasteel in Bazel en dat is een uit gestrekt park aan die komt niet aan de straat
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 April 2010 om 16:04

Van mijn katten gingen er 2 de tuin niet uit en de derde lag altijd in de tuin van de buren (dat mocht van de buren). Maar alle drie kwamen ze altijd op een holletje naar binnen om snel wat op de kattebak te doen en dan hup weer naar buiten.

Ik weet van veel mensen bij mij uit de buurt dat ze geeneens een kattebak hebben, dus je kan het eigenlijk de katten niet eens kwalijk nemen.

Als ik het hondje van mijn moeder uitlaat ruim ik altijd alles op (zijn altijd maar kleine poepjes), maar vaak ligt er dan een giga drol naast (die dus niet is opgeruimd) dat kleine poepje dat ik opruim en dan denk ik wel eens waar doe ik het voor.

odette
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 April 2010 om 16:29

ik weet ook wel hoor dat er mensen zijn die de poep van hun honden wel opruimen

en bij poezen blijfthet inderdaad lastig

toen ik zwanger was 3x mocht ik niet in mijn tuin werken of moest handschoenen aan tegen de poezenpoep

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Het--ty View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 27 April 2010 om 17:53

Ik begrijp jouw reactie wat betreft de hondenpoep heel goed, hoor. Wij hebben hier in de buurt ook een prachtig park, maar de paden liggen vol met stront. Een kennisje van mij, die vlak bij het park woont, heeft een keer iemand er op aangesproken. Nou, dat heeft ze geweten! Waar ze zich wel niet mee bemoeide en een scheldkanonnade dat ze om haar oren kreeg..!!

De 'oplossing' van pppetra is wel een goeie. De poep in een plastic tasje aan de deur hangen.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns