net van mijn zusje gekregen |
Reageer |
Autheur | |
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 December 2016 om 14:03 |
https://landleven.abostore.nl/Catalog/Product/Landleven_Naald_en_Draad
alle patronen die ze het afgelopen jaar in hun blad hadden staan \hebben ze gebonden in één boekje moet hem nog inkijken maar ben er nu al blij mee |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12118 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat is handig, dan heb je geen losse uitgescheurde bladeren meer bij te houden.
|
|
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh ja, kheb 'm ook al staan doorbladeren, pracht uitgave, mooi kado joh !
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Slim van ze, net als de haakpatronen van Hobby handig, die een paar keer per jaar gebundeld worden. Dat mogen meer tijdschriften doen. Libelle geeft altijd aan, dat hun patronen online te vinden zijn, maar geef mij maar een stukkie papier.
En wat een lief zusje. Ook een handwerkster? |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
o nee mijn zusje is geen handwerkster
ze neemt wel graag mijn gehaakte beestjes in ontvangst of ik krijg een mooie opdracht van haar maar zijn is weer op ander vlak creatief zij maakt sierden van koeienbotten dat kan ik weer niet en ze heeft een keer een tas gemacrameed en ze heeft armbandjes geknoopt en ze werkt met hout en eigenlijk te veel om op te noemen want ik zal nog wel dingen vergeten zijn en ja ik heb een heel lief zusje al van jongs af aan en nog altijd ik ga volgende week bij haar logeren dat klinkt zo leuk op je 47 ste en dan gaan we samen knutselen we weten nog niet wat maar dat gaat goed komen |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuk verhaal over je zusje en wat doet ze leuke dingen....geniet maar samen....
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat lief van je zus
|
|
oant Sjen
|
|
thian
Hobbywonder Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
Post Options
Thanks(0)
|
gezellig hoor samen knutselen, fijne dagen
|
|
don't let the little stupid things break your happiness
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel plezier tijdens de knutsel- & logeerpartij. Ik zie jullie samen al aan tafel zitten.
Het maken van sieraden uit runderbot is heel bijzonder, maar het stinkt behoorlijk. Hopelijk gaat je zus dat niet doen met jou binnen een straal van een meter... Blijkbaar zit creativiteit jullie in de genen.
|
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
ja het stinkt inderdaad , het bot word wel eerst goed uitgekookt en dan kun je er mee aan het werk je maakt er eerst de afbeelding op die je er van wilt maken en dan ga je zegen en vijlen en zagen en vijlen en op het laatst heb je werkelijk een heel mooi sieraad als het goed is is de link hieronder van de site van mijn zusje www.koeienbot.nl als je klikt op galerij dan kun je foto's zien van de sieraden |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12118 |
Post Options
Thanks(0)
|
goh die zijn knap zeg. Zou dat met schapenbotten ook gaan? Heb er morgen 3
|
|
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sprakeloos! Wat een prachtige sieraden. Ik ben nooit verder gekomen dan een soort kapittelsluiting voor aan een mantel en sierklosjes voor aan een trui. Als je het gaat bewerken met bijvoorbeeld "Dremel" (klein elektrisch boor- en slijpmachientje) dan komt er een vreselijke lucht vanaf. Vandaar dat ik mijn knutseltjes buiten gemaakt heb. Ik kocht een mergpijp, trok er soep van, haalde het zachte merg eruit en daar liggen er nog een paar in de hobbykast te wachten. Wie weet...
Bep, volgens mij gaat het van schapenbot even goed. Bot is bot. Geen visgraten, hoor!
|
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
denk dat het met schapenbot ook wel kan
en een dremel die gebruikt ze inderdaad en van zo een mergpijp kan het ook heel goed |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tsjonge mooi zeg
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
In winkels met Chinese en Indische kunst zag je vroeger vaak sieraden van schapenbotten. Heel kunstig bewerkt, net kantwerk.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
nldutchy
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben ook overstag gegaan en die mooie uitgave van Landleven gekocht ... Voornamelijk om van het kippendoekje te genieten;-) ik haak nl alleen van die korte omslagdoekjes, mn dochter (of mw.S. uit A.) de grotere.....k gebruik ze zelf niet om eieren te rapen of ff snel de kippen te voeren maar ipv een colleke als ik .n kouwe nek krijg ...
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |