Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Netjes opvouwen

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2013 om 13:36
Ik doe ook alleen blouse en theedoeken. 

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2013 om 08:39
ik geef de overhemden van mijn man mee aan mijn dochter, die vind strijken leuk. neem mee die handel en ik krijg ze netjes gestreken terug op een hangertje. Dank je wel dochterlief
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2013 om 09:45
Mijn droogkast met een extra kreukvrij programma is ideaal voor handoeken, dekbedden, enz..Wink
En of je nu zin hebt of niet, toch rest er telkens nog een heleboel verplichte strijk : overhemden, T-shirts, blouses, broeken, enz...
Je kan toch je gezinsleden 's morgens niet naar het werk sturen met ongestreken kleding ? Indien je dat zou doen dan word je hier gegarandeerd dezelfde dag nog op het matje geroepen of indien je al berispt werd kan het zelfs een reden zijn om je ontslagbrief te ontvangen. Confused
In vele bedrijven heb je immers een 'dresscode'.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2013 om 09:58
Nu moet ik wel eerlijk toegeven dat ik de laatste jaren de strijk minder en minder leuk vind.
Daarom breng ik af en toe (als bijvoorbeeld mijn man met een volle valies wasgoed uit het buitenland arriveert) de (jeans)broeken, overhemden en T-shirts van mijn 3 huisgenoten naar een strijkatelier met dienstencheques. Zalig om dan 2 dagen later een bomvolle mand perfect gestreken kleding te ontvangen.LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2013 om 11:55
Ik had nogal een alpenlandschap aan wasgoed op zolder liggen, maar gelukkig vond ik een oude cd van Lynn Anderson, dat hielp enorm, line dancing achter de strijkplank. De cd had 20 nummers en ik was klaar bij nr. 19.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2013 om 12:29
Aha, dan heb ik de oplossing voor mijn probleem !
Ik koop alle verzamelboxen met jouw lievelingsmuziek en geef als toemaatje wekelijks een mandje strijk. Als extra beloning stop ik er af en toe een (handwerk)boek tussen. WinkLOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2013 om 13:08
We wonen een beetje ver uit elkaar.

Een andere strijkhulp is mijn Ziggy, die komt er gezellig bijzitten. Maar dan moet wel die snertmuziek uit. Hij houdt alleen van echt kattengejank.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns