Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nick en Simon

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nick en Simon
    Posted: 29 Mei 2020 om 16:52
Ik ben geen officiële fan, maar ze zijn een documentaire aan het maken over hun grote voorbeelden Simon & Garfunkel, samen met een vriend, nogal amateuristisch met veel slappe lach, heel erg amusant, vind ik. En van S & G was ik ooit wel een fan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2020 om 09:48
Ik volg het ook. Vind het toch wel heel leuk om te kijken.
We zijn 24 jaar terug in Amerika geweest in Detroit, waar onze oudste dochter aupair was
en door zulke uitzendingen te kijken komt er veel terug. Zij zijn wel in een andere gedeelte, maar veel 
dingen zijn er gelijk aan waar wij waren en geniet er van.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2020 om 14:23
ik geniet van zulke programma's. Gewoon lui en slap in de zetel, verstand op nul en geen handwerk in de handen.
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2020 om 15:02
Lekker ongedwongen en puur met echte Volendammers. Met af en toe kippenvel van de nummers die ze samen zingen.
december2011

Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2020 om 19:54
Haha ik vind hun altijd wel grappig ook. Lekker nuchter gebleven! 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2020 om 08:22
Ze staan gewoon Volendams te praten, bedden op te maken en eitjes te bakken in hun gehuurde appartement. En hebben geregeld de slappe lach. Ik geniet. Ik ben wel fan van Simon & Garfunkel geweest en heb nog steeds 2 LP's van ze en twee dvd's met concerten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2020 om 10:32
Ik spreek mijn talen heel redelijk, maar mijn klasgenoten moesten sommige dingen wel 3 keer herhalen voor ik ze snapte, blijkbaar heb ik
geen aanleg voor Volendams . . . alhoewel dat natuurlijk 100 jaar geleden is.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2020 om 12:02
Dan ben ik nu dus de boeman want ik vind dit dus een vreselijk programma; ok N&S kunnen wel goed zingen maar die kerel van een Kees Tol... gewoon vreselijk!!! Waarom die erbij moet zijn snap ik nog steeds niet. Maar goed iemand die het leuk vind moet gewoon kijken maar ik dus niet, helaas
Back to Top
Loes View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Februari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2020 om 19:01
leuk programma
groetjes Loes
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2020 om 16:50
Originally posted by Dilianne Dilianne wrote:

Dan ben ik nu dus de boeman want ik vind dit dus een vreselijk programma; ok N&S kunnen wel goed zingen maar die kerel van een Kees Tol... gewoon vreselijk!!! Waarom die erbij moet zijn snap ik nog steeds niet. Maar goed iemand die het leuk vind moet gewoon kijken maar ik dus niet, helaas


Heerlijk zoals mensen toch kunnen verschillen. Dat maakt de wereld leuk en nooit saai.
Ik vind Kees Tol juist de reden om ernaar te kijken
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2020 om 09:42
Die drie zijn duidelijk al heel lang bevriend, daarom is hij erbij. Ik vind het spannend of ze uiteindelijk hun idolen gaan ontmoeten, aan vooruitkijken doe ik niet. Ze hebben zo veel leuke ontmoetingen, dat het al goed is. Hoewel ik soms wel achterin een boek kijk of het goed afloopt, als er veel ellende in gebeurt. Ik wil het met een goed gevoel dichtslaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2020 om 08:34
Het zal wel erg zijn,maar ik weet niet eens waar het overgaat .

Op welke zender ?

Nu heb ik totaal geen verstand van zingen ,maar ik wil net als Bep wel weer eens lekker in mijn zetel hangen i.p.v. alle narigheid ,waarvan je niet achter in je boek kan spieken of het goed afloopt .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2020 om 09:42
Donderdagavond NPO1. Ze zijn op een soort pelgrimstocht in de wijken waar Simon & Garfunkel woonden, naar school gingen en later optraden. Samen met een vriend, die met camera's en statieven loopt te sjouwen. Omdat zij ook zijn begonnen als twee jongens en een gitaar, met de liedjes van Simon & Garfunkel. Ik heb nog twee LP's van S&G, mijn zus had de andere. Ik meen dat het programma Homeward Bound heet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2020 om 16:01
De hele serie was dus een voorbereiding op een documentaire, zonder Kees van Tol Omdat hij blijkbaar de filmer was. Uitgezonden op zaterdagavond 4 juli op NPO 1 om 23.30. De Kees van Tol haters kunnen misschien terugkijken.

Het heeft mij in ieder geval geïnspireerd om de twee LP's die ik bezit nog eens te draaien en ik ga ook naar de DVD van de reünie kijken in Central Park.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2020 om 10:07
IK zie net op facebook, dat de documentaire kandidaat is voor de Televizier-ring en dat er echt contact is geweest met Paul Simon. Ik had het geluid niet aan, maar volgens de ondertitels hadden ze een optreden in Brielle en daar was Woody Harrelson (Hollywood-acteur) te gast bij iemand die hij kent. En die heeft samen met zijn vriend/familielid gefilmd en na het optreden met ze gesproken. Hij is een goede vriend van Paul Simon en heeft het contact gelegd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns