Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Niet erg veel aanwezig geweest

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 September 2013 om 18:09
Originally posted by Frea H. Frea H. wrote:

Heel veel sterkte,jullie maken wel veel mee met de jongens.Verwen hem maar.

Ja helaas wel. Nou ja als het niet erger word dan dit. Knijp ik me handen nog dicht..
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2013 om 17:12
allemachtig wat een pech! Sterkte ermee !
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2013 om 18:26
Och heden, arme jongen en arme jij. Ik kreeg bij het lezen van de tweede breuk een heel wee gevoel in mijn maag.... zo sneu als hij zo'n goede sporter is en dit overkomt hem dan. Laten we hopen dat het nu goed heelt en laat hem asjeblieft heel rustig aan doen, beter nu rustig aan dan helemaal nooit meer goed zijn sport uit kunnen voeren. Er komen nog veel meer jaren aan. Knuffel voor jullie Hug
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.781 seconden.
Lang Yarns