Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Niet goed voor me

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Niet goed voor me
    Posted: 26 November 2013 om 12:08
Dit forum is niet goed voor me. Ik zie steeds meer dat ik wel zou willen maken. Maar ik heb voor voorlopig mezelf een stop opgelegd, mag er niets meer bij doen, eerst afmaken waar ik nu al spullen voor heb aangeschaft. Maar jee, wat verleidelijk al dat moois hier.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 12:35
voor velen heel herkenbaar, ook voor mij :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2350
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 12:40
ha ha ha Janne Marie, wat een herkenbaar verhaal. Daar heb ik ook last van en met ons nog velen denk ik. 
Ook op Ravelry waar ik sinds deze week een account heb, hetzelfde probleem.
en dan al die leuke blogs. Ik vraag me vaak af hoe mensen nog tijd hebben om uberhaupt een blog te maken naast de tijd voor het creeeren van die mooie dingen.
Ik ben iedereen die dat doet erg dankbaar voor de inspiratie. Ook al die mensen die de moeite nemen om uitleg op Youtube te zetten. Geweldig vind ik dat en ik heb er al veel hulp van ervaren.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23653
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 12:41
Weet je wat helemaal niet helpt? Op een A4 vel met viltstift een projectenlijstje maken. En dat ergens duidelijk zichtbaar ophangen. Wat nog erger is, is plaatjes van je wensen opplakken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 13:40
hahahaha magtelt, mocht ik dat doen, dan begin ik met een A4 maar eindig ik gegarandeerd met een A1!!!! (of behangrol :-) ) 
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 14:29
Inderdaad herkenbaar. Ook ik heb mezelf een tijdje terug een stop op gelegd, maar ondertussen pak ik stiekem toch weer nieuwe dingen op... (maar dat zijn dan wel, projecten waar ik al garen voor in huis heb, zo praat ik het dan toch maar weer goed voor mezelf)
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2012
Locatie: kattenmand
Status: Offline
Points: 4125
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 14:37
ik heb maar een multomap met insteekhoezen gekocht zodat ik mijn favoriete patroontjes kan uitprinten en ook buiten de computer kan gebruiken.
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 19:39
heel herkenbaar , ook hier ook !
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 21:24
O, ik wil nog zooooooveeel. En ik moet ook nog een blote pop aankleden . En ik wil voor de kerst aan het werk, en ik wil nog een Elise-sjaal haken en................dan zie ik hier ook nog van alles!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2013 om 13:43
Jaaaa, de hobbydoos is verschrikkelijk. Gaat veel te veel tijd in zitten. Maar het is allemaal zo leuk en maakt hongerig naar meer. En daarbij zijn we ook nog zo nieuwsgierig en willen alles zien en lezen en opslaan en maken!!!
Maar dat zie ik helemaal fout, dat is belangstelling hebben voor andere mensen en andere dingen!!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2013 om 13:52
Herkenbaar probleem, heb ik ook last van
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2013 om 18:33
En ja, hier begint het mee.... Helaas een ongeneeslijke kwaal
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns