Niet goed voor me |
Reageer |
Autheur | |
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 November 2013 om 12:08 |
Dit forum is niet goed voor me. Ik zie steeds meer dat ik wel zou willen maken. Maar ik heb voor voorlopig mezelf een stop opgelegd, mag er niets meer bij doen, eerst afmaken waar ik nu al spullen voor heb aangeschaft. Maar jee, wat verleidelijk al dat moois hier.
|
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
voor velen heel herkenbaar, ook voor mij :-)
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2353 |
Post Options
Thanks(0)
|
ha ha ha Janne Marie, wat een herkenbaar verhaal. Daar heb ik ook last van en met ons nog velen denk ik.
Ook op Ravelry waar ik sinds deze week een account heb, hetzelfde probleem. en dan al die leuke blogs. Ik vraag me vaak af hoe mensen nog tijd hebben om uberhaupt een blog te maken naast de tijd voor het creeeren van die mooie dingen. Ik ben iedereen die dat doet erg dankbaar voor de inspiratie. Ook al die mensen die de moeite nemen om uitleg op Youtube te zetten. Geweldig vind ik dat en ik heb er al veel hulp van ervaren.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Weet je wat helemaal niet helpt? Op een A4 vel met viltstift een projectenlijstje maken. En dat ergens duidelijk zichtbaar ophangen. Wat nog erger is, is plaatjes van je wensen opplakken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
hahahaha magtelt, mocht ik dat doen, dan begin ik met een A4 maar eindig ik gegarandeerd met een A1!!!! (of behangrol :-) )
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
Geotje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Post Options
Thanks(0)
|
Inderdaad herkenbaar. Ook ik heb mezelf een tijdje terug een stop op gelegd, maar ondertussen pak ik stiekem toch weer nieuwe dingen op... (maar dat zijn dan wel, projecten waar ik al garen voor in huis heb, zo praat ik het dan toch maar weer goed voor mezelf)
|
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb maar een multomap met insteekhoezen gekocht zodat ik mijn favoriete patroontjes kan uitprinten en ook buiten de computer kan gebruiken.
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel herkenbaar , ook hier ook !
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
O, ik wil nog zooooooveeel. En ik moet ook nog een blote pop aankleden . En ik wil voor de kerst aan het werk, en ik wil nog een Elise-sjaal haken en................dan zie ik hier ook nog van alles!
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14086 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jaaaa, de hobbydoos is verschrikkelijk. Gaat veel te veel tijd in zitten. Maar het is allemaal zo leuk en maakt hongerig naar meer. En daarbij zijn we ook nog zo nieuwsgierig en willen alles zien en lezen en opslaan en maken!!!
Maar dat zie ik helemaal fout, dat is belangstelling hebben voor andere mensen en andere dingen!!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Herkenbaar probleem, heb ik ook last van
|
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
En ja, hier begint het mee.... Helaas een ongeneeslijke kwaal
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |