niet meer beschikbaar |
Reageer | Pagina <1234 5> |
Autheur | |
claziena
Duizendpoot Lid sinds: 04 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 105 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alles is goed overgekomen.
Bedankt gulle gevers
Claziena
|
|
Seeke69
Hobbyguru Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij ben ik compleet :-).
Heb volgens mij ook van ieder deel iets doorgestuurd, maar zit zo druk te downloaden en te kijken dat ik hoop dat ik niks vergeten ben. En dan ook nog koken en eten tussendoor. De afwas ga ik zo doen hihi! Jammer dat niet iedereen doorstuurt, maar ja, het gaat ook zo snel allemaal! Lydia nogmaals HEEL HEEL HEEL erg bedankt voor de moeite, hoop dat je oogjes weer hun normale vorm aannemen zo langzamerhand :-). Echt super!
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
je hebt er ook niet om gevraagd in het juiste topic. je had alleen 1 en 2 gevraagd in het juiste topic verder niets Ik heb vandaag een dikke 200 emails de deur uitgedaan omdat er gewoon een aantal dames zijn die NIET doorsturen, die denken zo de buit is binnen laat de rest maar barsten, dit zit me gigantisch dwars. |
|
lydia wijsbroek
|
|
Seeke69
Hobbyguru Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan ik me voorstellen Lydia.... is ook niet netjes, het was nou eenmaal de afspraak.
Jij hebt er zoveel werk aan gehad en dan is een paar mailtjes doorsturen toch wel het minste vind ik...
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja dat dacht ik ook. Er hebben zich een aantal dames opgeworpen om de link na te zenden, wat ik hardstikke lief vindt.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
claziena
Duizendpoot Lid sinds: 04 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 105 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Lydia.
Is dit voor mij bedoeld.
! en 2 heb ik netjes gevraag en ook doorgestuurd, en bedankt ook jou nog speciaal.mischien ben je met een ander in de war, ik heb zitten wachten voor een aanvraag en netjes degene die vroeg opgestuurd
vanmiddag was ik er inderdaad niet, maar nu heb ik pas de overige gevraag, dus ik weet het niet wat ik dan fout doe.
Bij deze vraag kwam ik er achter dat je vroeg of iedereen alles had en heb toen nogmaals mijn vraag neergezet en hier mijn fout hersteld
Dussssssssssssssssssss commentaar mag , maar dan moet het wel eerlijk zijn
Grotjes en een fijn weekeinde
Claziena
groetjes Claziena
|
|
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
als je eerst in dit topic antwoord welke mis je nog en gaat dan pas vragen is de omgekeerde wereld lijkt mij.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
claziena
Post Options
Thanks(0)
|
Ik snap er niets en ben er klaar mee
|
|
droppie
Duizendpoot Lid sinds: 12 Maart 2012 Status: Offline Points: 173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben helaas nog niet compleet...Heb deel 2 nu bijna binnen maar de rest ontbreekt bij mij nog... Zou ik me voor 1, 3 t/m 7 mogen aansluiten???
Alvast bedankt....
Groetjes,
Suzanne |
|
zazia
Hobbyguru Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Komt eraan droppie
|
|
|
|
Nova
Hobbywonder Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zal ze naar je doorsturen Droppie
|
|
Groetjes, Femke
'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates |
|
Nova
Hobbywonder Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zazia was me voor
|
|
Groetjes, Femke
'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates |
|
zazia
Hobbyguru Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is mij ook al een paar keer overkomen
|
|
|
|
droppie
Duizendpoot Lid sinds: 12 Maart 2012 Status: Offline Points: 173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb de links binnen...
Super bedankt gulle gevers...En vooral Lidia...
Groetjes,
Suzanne |
|
beertje1941
Hobbywonder Lid sinds: 21 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 906 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb ook alle links binnen.
lydia heel hartelijk bedankt voor het delen van alle mooie patronen en al het werk wat je er in hebt gestoken top
|
|
Geniet van elke dag!!!
|
|
zazia
Post Options
Thanks(0)
|
Mocht iemand vanavond nog een link willen: stuur maar even een mailtje. Ik ben toch nog wel de hele avond zoet met patroontjes orderen.
|
|
|
|
hobby4you
Hobbyguru Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ook alles binnen!
Lydia heel erg bedankt!
En jullie waren me een paar keer voor met doorsturen, gelukkig heb ik ook mijn steentje bij kunnen dragen en ook heel veel hobbydamens nog wel blij kunnen maken en die fantastische patroontjes die je stuurde!
Ben er heel erg blij mee dus nogmaals heel erg bedankt!
Kan begrijpen dat het vervelend voelt als je moeite doet voor anderen en dat die anderen dan niet moeite willen doen voor weer anderen!
Hoop dat je mij niet bedoelt want heb geprobeert tussen de kinderen en het huishouden door mijn steentje bij te dragen bij het doorsturen!!
|
|
|
|
bandicot
Duizendpoot Lid sinds: 27 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 331 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lydia, dank je wel, wat een hoop patroontjes (heb ze nog niet eens allemaal bekeken).
Wat een gigantisch netwerk vormen we toch met z'n allen. Ook ik heb al alles binnen (binnen een uurtje). Ik houd de vragen via het forum in de gaten om iets door te sturen. |
|
welp
Duizendpoot Lid sinds: 19 Juni 2012 Locatie: almere Status: Offline Points: 200 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik weet niet of ik het hier moet vragen of per onder deel maar zou ik de patroonjes 1 t/m 7 ook mogen ontvangen,
mocht ik het via de andere weg moeten aanvragen hoor ik het graag
liefs welp
|
|
yaya
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgië Status: Offline Points: 1572 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alles onderweg, nogmaals 1000 x bedankt, dit is echt super!!!
|
|
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
|
Reageer | Pagina <1234 5> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |