Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

niet meer beschikbaar

Reageer Reageer Pagina  <12345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 20:52
Ik had me voorgenomen om niet te vaak om patroontjes te vragen maar ik kan de verleiding dit keer niet weerstaan en ben dan ook super nieuwsgierig geworden. Zou ik deel 1 t/m 7 mogen ontvangen? Big smile
Back to Top
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 20:54
@hetwich, ik heb alle 7 de delen naar je toe gestuurd. 
Back to Top
welp View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer welp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 20:55
ook naar mij want heb niks ontvangen denk dat ik er net door heen geslipt ben

liefs welp

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 21:03
Originally posted by bandicot bandicot wrote:

@hetwich, ik heb alle 7 de delen naar je toe gestuurd. 

Jemig, dat is snel! Heel erg bedankt. Ga het straks eens even op mijn gemakkie bekijken.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 21:09
Komt eraan welp
Back to Top
welp View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer welp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 21:14
zazia heeeel erg bedankt

liefs welp
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 21:21
Ben compleet, althans nog druk aan het downloaden. Lydia bedankt voor het delen!!Clap

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 21:30
Hier bijna compleet, laatste deel aan het opslaan.Tongue
Bedankt Lydia (en de anderen die naar mij doorgestuurd hebben)
Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 21:35
Ik heb alle linken binnen, zover mogelijk ook doorgestuurd, en een aantal al gedownload.

Nogmaals Lydia, je bent een schat dat je dit allemaal met ons hebt willen delen! Dank je wel!
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 21:39
d'r zitten ook zulke leuke ouwetjes in die nu nog actueel zijn, dat ze dat nou es niet opnieuw gaan uitgeven
lydia wijsbroek
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 21:43
Wow zijn er zoveel delen Ben helemaal bij geweest denk ik heb de linken van 1 en 2 maar heb me pc nodig om te openen dat ga ik van het weekend maar even doen. En ik zal even op zoek gaan naar de andere topics om het daar netjes te vragen word morgen ofzo gaat vanavond niet lukken om wel te tikken en te zoeken
groetjes nathalie
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 21:48
nati ze komen er in 1 keer aan, heb een heel lief hulpje gehad (Zazia) en die heeft alles in 1 mail gezet
lydia wijsbroek
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 21:56
LYDIA JE BENT FANTASTISCH!! Ik heb ze niet gevraagd en dit is ook geen verkapte vraag. Ik heb nog zoveel op het programma, dat ik niet in de verleiding wil komen op nog meer willen. Maar ik wilde je alleen zeggen dat ik het geweldig vind wat je doet en gedaan hebt.
groetjes, Lida
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 22:04
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Ik heb ze niet gevraagd en dit is ook geen verkapte vraag. Ik heb nog zoveel op het programma, dat ik niet in de verleiding wil komen op nog meer willen. groetjes, Lida
Weet je zeker dat je ze niet wilt? In 1 mailtje kun je ze allemaal krijgen Wink (nou ja, de links dan)
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 22:10
Zazia maak het niet zo verleidelijk! Groetjes, ik ga breien, Lida.
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 22:41
dank u wel heb ondertussen ook alles binnen , jullie zijn gewoon alleemaaaaaaaaaaaaaaaal supermeiden

Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 23:21
Ook mijn dank is heeeeeel groot wat een leuke nieuwe inspiratie heb ik nu weer!
Dank je wel Lydia voor alle moeite en de anderen voor het doorsturen xxxx
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 23:33
Ik ben hier net weer aan het bijlezen en reageren na de vakantie, zou ik de patroontjes/linken mogen ontvangen? Of moet ik het per topic vragen?
Groet,

Yobsje
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 23:40
yobgs ze komen eraan hoor
lydia wijsbroek
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 23:52
Ze zijn eindelijk allemaal binnen, die laatste gingen supertraag, de eerste gingen heel snel, ik heb al eens vlug gekeken en er zit heel wat leuks tussen. Ik moet dan telkens denken aan mijn moeder en haar patroontjes Wink
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.668 seconden.
Lang Yarns