niet schrikken! Lien is wezen sporten |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat ziet er al een stuk beter uit. Gewoon uw ander ook ook met paars/blauw schminken en geen kat ziet het. Je moet wel de kleuren goed in de gaten houden, want morgen kan het weer een andere kleur zijn.
|
|
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo je hebt een flinke opdoffer gehad, maar gezien de volgende foto gaat het al vooruit.
Ik wens je veel sterkte en beterschap! |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
en hoe ziet het er nu uit? Alle leed al geleden?
|
|
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn gezicht is nu geel,groen,paars enopzij onderaan mijn kin zit nu een zwarte(blauwe)plek, alles is gaan zakken.Mijn man en ik zitten al de hele week met griep...Veel keelpijn,en spierpijn, en veel en hard hoesten moet wel volgende week woensdag over zijn,gaan dan een weekje naar Lanzerote
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
oei, de spierpijnen zullen wel overzijn tegen dan maar de keelpijn en het hoesten blijft heel lang hangen bij deze griep.
Veel groen zjippekes mee nemen of menthol bollekes. En het is te hopen dat die blauwe plek nog rap een beetje verder zakt dan is het met een sjaaltje te camoufleren. |
|
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat zijn zjippekes?
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
wacht ik gaan er een foto van trekken want ik ken daar het nederlands woord niet voor.
|
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
dit zijn harde. Maar ook weer niet zo hard als een bol (toffee).In de lidl verkopen ze er zachte (van beet).
Groene gummen kan het dat zijn? Nee ik heb het gevonden : groentjes. Als je dat goegeld de eerste vier foto's zijn er harde en zachte. |
|
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
ja!!groentjes met menthol? Toch? eet mij al de hele dag suf aan de antiflu,maar dan de mentholsoort
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
ja de die. Die zetten uwe neus open, verzachten de keel en voorkomen een kriebelhoest als je ze continu eet. Enigst nadeel is dat je er maagpijn van krijgt.
|
|
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oei, ik zie het nu pas. Jij bent naar terecht gekomen. En, hoe ziet het er nu uit?
Toevallig las ik gisteren dat een glas rode wijn drinken net zoveel oplevert als een uur sporten. Misschien toch maar een glas wijn in het vervolg, hihi? http://www.libelle.nl/goed-nieuws/vergeet-sporten-drink-wijn
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Het ziet er al weer goed uit.op wat licht gele en groene plekken na.Met make-up valt het bijna niet meer op.
Maak mij zorgen over mijn griep(!) moet(mag )woensdagochtend om 7.00 uur in het vliegtuig zitten naar Lanzarote.mET MIJN SNOTNEUS,KEELPIJN EN ZEEEER ONRUSTIGE DARMEN...... |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jakkie bah he, blijft zo hangen ook die griep hoor je overal.
Beterschap ermee en ga voor je duimen dat je een goeie reis mag maken zonder al dat gedoe. Tip voor de darmen probeer okugest zuigtabletjes van vsm |
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je gaat vliegen is het heel belangrijk dat je sinussen vrij zijn anders ga je door een hel vanwege de drukverschillen. Dus: neusspray mee. Als je darmen te overijverig zijn immodium, maar pas op dat is een paardenmiddel dus voor je het weet ga je naar het andere extreem en dat kan heel pijnlijk zijn.
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oei, beterschap. Ik hoop dat je morgen fris en fruitig in het vliegtuig zit.
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |