nieuw beeld |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06 Juni 2017 om 17:57 |
Mijn jongste beeld. "Alea" (Latijn voor steen) Hoog 44 cm breed 14 cm ![]() ![]() |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Jondala ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wauw, erg mooi 👍
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
Prachtig en vooral ook een mooi soort steen heb je uitgezocht.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Prachtig!
![]() Alea ken ik als dobbelsteen. We kennen de uitdrukking: Alea iacta est (de teerling is geworpen). Maar bedoelde jij met alea een steensoort? Ik ken die helemaal niet. Het groen met zwartig is in ieder geval heel bijzonder. |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Hartstikke gaaf! Zoiets zou bij mij ook heel mooi en mijn interieur passe. TOPPIE
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
wow prachtig!!!
![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
een schone kleur steen. en ik denk dat het werk Alea noemt.
Ik zie er waarschijnlijk iets helemaal anders in dan dat er bedoeld werd, nl. vooral de linkse foto 2 benen die met gebogen knie en op de tenen staan (fotomodelpose). |
|
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
wauw wat mooi geworden
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Heel mooi gedaan 👍
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
JMB ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Prachtig. Voor mij lijkt Alea een soort vetplant. Vind de naam ook wel geschikt voor een plant :)
Maar, benen kan ook heel goed. |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Alea is de naam van het beeld.
Alea is dus gewoon Latijn voor steen, in wat voor vorm dan ook. Aloë is een vetplant, misschien dat de naam je daarom doet denken aan een plant. Mij doet de vorm denken aan een plantachtig iets, ook door de kleur denk ik. Ik hou van organische vormen. Steen is Argentijns speksteen. Dank voor alle complimenten! |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Prachtig.
|
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Wauw dit had ik nog nooit gezien...
Vraag me dan ook gelijk af hoe maak je zoiets... |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Erg mooi Lao !
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
Met vijlen, raspen, hakken, zagen, schuren en vooral met veel geduld. Hier staan meer beelden van mij: http://www.bvenema.nl/ciska.htm Als je helemaal onderaan op 'home' klikt kom je op de website van mijn 'leraar' en kan je meer lezen over hoe of wat. |
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Die kleuren en die vlammen in de steen heel mooi, die holling bovenin is die diep ? Deed mij aan bekerplanten denken
|
|
![]() |
|
Er kan een ei maatje 0 in liggen. Dus niet heel diep. |
|
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Wauw dat ziet er echt goed uit lao-tse...
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
geweldig wat is die mooi. hij zou bij mij in de huiskamer vast ook heel mooi staan.
en die kleur zo mooiiiii
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Die heb je weer mooi gemaakt
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |