Nieuw bij Jumbo |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 29 September 2021 om 09:20 |
Jumbo gaat Kletskassa's installeren, waar mensen, die behoefte aan een praatje hebben, even hun ei kwijt kunnen. Vroeger had je in Zeeuwse dorpen zogenaamde klapbankjes, waar mensen konden neerstrijken voor een gesprekje met dorpsgenoten. Ook toeristen waren welkom. Ik denk dat dat in veel provincies ook zo was. Het kan best weer ingesteld worden, niet bij een patatzaak in de buurt, gewoon bankjes die naar elkaar opgesteld staan. En met een verbodsbordje voor smartphones en tablets. Ons winkelcentrum is vernieuwd en er staan zulke bankjes, ik ga wel eens zitten om uit te rusten. En loop weg als er een kwekker of tikker naast me gaat zitten. Niet dat ik eenzaam ben, maar ik heb niets tegen een kort praatje, als je binnen mijn vierkante meter komt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |