Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuw Forum

 Reageer Reageer Pagina  123 5>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar


Lid sinds: 09 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1047
Post Options Post Options   Thanks (6) Thanks(6)   Citeer hobbydoos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nieuw Forum
    Posted: 12 Maart 2012 om 13:11
Er zijn nog een aantal zaken die aangepast moeten worden. 

Zoals bijvoorbeeld alles moet nog vertaald worden.

Maar alles zou moeten werken.

Probeer maar eens de nieuwe chat functie.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 13:22
het is wel wennen,maar een verbetering zeg,complimenten voor renske en computerprogrameurs,
Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar


Lid sinds: 09 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1047
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer hobbydoos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 13:23
Moet er zelf ook aan wennen hoor. Hier en daar zitten knoppen op een wat andere plaats.

PS de Outbox kan nu apart worden ingesteld, dus iedereen kan weer gewoon pm'en
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 13:25
Zo dat is snel, dit lijkt op een ander forum waar ik lid van was dus het moet lukken om deze onder de knie te krijgen
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 13:37
ziet er mooi uit, wel ff wennen.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 13:43
Kunnen we ook nog punten voor verbetering aandragen? Ik vind het bvb niet zo overzichtelijk dat de lijntjes tussen de verschillende topics zo licht zijn. Ik kijk nl vaak naar de topic titel en daarna even naar recht naar wie het laatste bericht heeft gepost. Ik heb nu bijna  de neiging er een lineaalbij de te leggen. M isschien hebben anderen dat ook, of moet het gewoon wennen? En ik mis de mogelijkheid om te zoeken naar de actieve berichten, of vanaf een bepaald tijdstip.
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 13:58
wat snel was er nog niet op voor bereid dat we al met het nieuwe forum gingen werken ziet er goed uit
Anne-Marie
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 14:06
Oei het is even wennen aan de nieuwe layout! Ga eens rustig alles bekijken!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 14:14
Ik ben al een beetje gewend.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 14:18
Ik weet alleen nog niet hoe ik de PM box moet bereiken, maar daat zit alleen een patroonvraag van een nieuwe in en aan dat soort PM's heb ik toch een grote hekel. Als ik die beantwoord, blijft ie voor eeuwig hangen, dus ik gooi ze meestal meteen in de prullenbak.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 14:23
Ik heb hem gevonden en weggegooid. Zet het maar in het topic als je een patroon van me wilt.

Heben jullie gezien dat de jarigen vermeld worden? Leuk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 14:28
Ik vind het fijn dat het wordt aangegeven dat iets 'today' of 'yesterday' is geplaatst, ipv alleen de data.

Erg gebruiksvriendelijk forum, beter dan de vorige!

ENNN, hij doet automatisch de mobiele versie op mn telefoon. Hoe fijn!
Blessed to be a blessing
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 14:39
zo dat is snel ff wennen maar gaat zeker lukken ik vind het wel heel mooi allemaal
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 14:42
ik wacht even af maar als het chinees blijft is dit niets voor mij
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 14:45
Klein rekensommetje gemaakt, aangezien je hier makkelijker de gebruikerslijst kan sorteren (of ik heb dat gewoon nooit gedaan bij het vorige forum,

Er zijn, van de 5857 gebruikers in totaal, zo'n 5330 die de titel 'newbie' hebben. Dat zijn dus mensen die tussen de 0 en 40 posts hebben geplaatst.

Blijven er alsnog zo'n 525 over die dus actiever zijn.

Ik wil niets achterliggends zeggen hiermee, maar ik vond het voor mezelf leuk om te weten. En jullie dus misschien ook wel :)
Blessed to be a blessing
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 15:05
Idd even wennen maar het ziet er wel heel mooi uit!
groetjes miranda
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 928
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Veerletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 15:06
Als je kijkt naar wanneer mensen het laatst actief waren, blijken er veel die al sinds 2005 niet meer op het forum zijn geweest en die 0 of 1 bericht hebben... Hopelijk lukt het om hierin gemakkelijk even grote kuis te houden Smile
Aan de andere kant, eens zien wie hier het meest berichten heeft... temtemtem: Pralientje (met 11 988 berichten). Op de tweede plaats: Magtelt (met 9 551 berichten) en op een mooie derde plaats Corry R (met 8869 berichten)! Proficiat dames, jullie zijn wel de meest actieve mensen hier op het forum Big smile.

Verder vind ik het nieuwe forum fris ogen! Leuk dat jullie het ook nog gaan vertalen, want nu ligt de drempel voor nieuwkomers (en niet-nieuwkomers) waarschijnlijk een heel stuk hoger met al die 'Engelse' termen in. 

Komen er ook meerdere moderators die het forum in het oog houden?
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 1803
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 15:11
't Ziet er netjes uit. Ik ga eens op m'n gemakkie rondkijken Big smile
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 15:17
Het ziet er prima uit............... Thumbs Up
groetjes geesje
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 15:18
Ik sluit me aan bij Monique.....Big smile
**************
groetjes
Iris
**************
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns