Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuw Forum

 Reageer Reageer Pagina  <12345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
martie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 12 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 100
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer martie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 19:15
Het is erg leuk geworden. Wel even wennen, maar dat is ook maar eventjes. Dankjewel trouwens voor jullie tips. Gaat het wennen toch iets sneller.
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 19:33
Ziet er toppie uit! Moet zeker nog even wennen. Ik kwam vanmiddag snel ff kijken en dacht: Huh... dat is snel veranderd.
Nu maar ff verder op onderzoek uit. En ff mijn outbox legen... Wink
Veel liefs van Marieke
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 19:34
vooral het kennen leggen van de outbox is een grote vooruitgang
Anne-Marie
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 19:41
Is echt wel even wennen,maar ziet er goed uit.Nu op mijn gemak alles eens bekijken.
groetjes Frea
Back to Top
Priiny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 161
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Priiny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 19:52
Wie weet hoe je foto's vanaf je computer nu op het forum kunt zetten? ik heb alles geprobeerd maar het lukt niet!
 
xx
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 19:58
Zeker even wennen. Ik zit meestal op mijn telefoon. Ben benieuwd hoe het op de Comp. Is!
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 20:25
Ik ben hier een paar dagen niet op geweest. Nu dus een totale verrassing.
Ziet er goed uit!    
Hoop inderdaad dat het nog verder wordt vertaald, want ik ben nederlandstalig opgevoed. Kan wel wat engels van school vroeger, maar dat is al zo lang geleden.
Verder zal het best gaan lukken allemaal.
Ik heb ook al een paar tips zo hier en daar gelezen.
Op dit forum helpt men elkaar altijd overal mee, wat willen we nog meer?


Groetjes Tineke01
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 20:29
Renske,
Gefeliciteerd met je nieuwe forum.
Even kijken hoe alles werkt maar het ziet er geweldig uit.
En dan zo snel al.
Knap zeg.ClapClapClap
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 20:37
Ik ga eens heeeeel voorzichtig op alle knopje drukken en ontdekken waar alles is, nog even en dan is het weer vertrouwd, en als het niet lukt ga ik heel hard roepen. Renske heel veel succes met je nieuwe forumThumbs Up
Back to Top
Elgurumi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 217
Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Citeer Elgurumi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 20:41
Gewoon mooi! Even wennen, maar dat gaat lukken!
Oost West, thuis in je eigen nest!
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 20:47
ja het is effe wennen maar dat zal ons ook wel lukken 
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 20:49
Ziet er heel mooi uit, zal wel even zoeken worden naar alles, maar komt goed.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 21:00
van harte met deze nieuwe outfit Renske, snel gedaan en het zal allemaal best lukken, ik vind  het er best voorjaarsachtig en verwachtingsvol uitzien !!!Thumbs Up zelfs de smilies al gevonden ;-))))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 21:36
Allemensen, ben je een paar dagen niet op het forum geweest, ziet het er ineens super uit zeg. Wat is het mooi geworden. Het zal misschien nog wel even wennen zijn, maar ik sta er helemaal open voor. Ik ben helemaal enthousiast
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
@-MGR View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 02 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer @-MGR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 21:40
Ziet er goed uit, handig dan je de nieuwste posts in een oogopslag kunt zien!
 
en gevonden hoe je foto's kunt toevoegen!!
Deze staat in een standaard lijstje, maar druk op de gekke pijl helemaal rechts voor 'Full editor" en je kunt foto's toevoegen..volgens mij is de rest hetzelfde als op het vorige forum...
 
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 22:10
heyy wat mooi! ik ga ook even rondkijken waar alle knopjes nu zitten LOL
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 22:19
he he,

ik maar zoeken naar een mogelijkheid om te reageren, staat het vanzelf helemaal onderaan....
Ziet er goed uit, inderdaad zoals anderen al zeiden even wennen maar dat houd je scherpSmile.

Nu op mijn gemak eens kijken hoe een en ander in zijn werk gaat. Zag tot mijn verbazinf dat ik plots in de chatbox zat..... geen idee hoe ik er terecht kwam, hahahaha.

Dames ik heb het gevoel dat dit helemaal goed gaat komen. Oh ja, had ook een mail naar mijn eigen PM gestuurd...... werkt ook !!!

Magtelt om bij je PM te komen moet je naar 'messages' links boven, aanklikken en je ziet je PMbox.

groetjes allemaal Marlies
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 22:23
is even wennen, maar ziet er mooi uit
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Rita.1 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 04 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 22
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rita.1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 23:06


ik moet nog wel even wennen aan het nieuwe Forum !!!

Het ziet er wel goed uit .



Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2012 om 23:38
Het ziet er leuk uit wel even wennen maar dat komt vast goed

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns