Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuw jaar, nieuwe aankopen

 Reageer Reageer Pagina  <1234 7>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2013 om 18:33
Wij hebben donderdag met het hele gezin geshopt in Utrecht en daar hebben we een hoop bij de Action gekocht. Prachtige nieuwe Action in winkelcentrum Kanaleneiland.
Mijn leukste aankoop daar was voor mezelf een megazacht donkerblauw fleece borgvest met capuchon. Als ik het aan heb lijk ik wel een beertje zegt mijn man LOL
Verder ondergoed voor de jongste, verzorgingsartikelen, afwaskwasten en natuurlijk snoep, koek en snacks.
 
Verder in het centrum nog wat kleding gekocht voor de jongens en voor moeders het een en ander aan lingerie Wink
 
Voor de hobby heb ik dit jaar nog niks gekocht. Ik wil eerst mijn voorraad nog wat verder uitdunnen! Tongue
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
cootje48 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 28 December 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cootje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2013 om 18:37
ow die action zit bij mijn werk om de hoek, toch maar eens een lunchpauze aan spenderen
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2013 om 18:49
Ik heb mezelf voorgenomen om maar eens voorraad op te gaan maken, maar nu kom ik er net achter dat ik bijna geen rode Soft van Zeeman meer heb. Oef... moet ik morgen, als mijn verkoudheid het me toelaat tenminste want ik hoest mijn longen uit mijn lijf, toch maar even op de fiets
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2013 om 19:16
Ik weet niet of het Soft was, maar ik zag uit mijn ooghoek prachtige bordeauxkleurige bollen lggen bij Zeeman. Ik ben maar snel doorgelopen, want ik heb nog 7 iets anders getinte rode Zeeman wol liggen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2013 om 22:01
Het pakje is even blijven liggen door de kerst en oud en nieuw. We moesten speciaal naar het andere dorp, want eerst was de brievenbus versmalt en daarna helemaal weg gehaald. En ja ik kon hem weer met de postbode meegeven, maar dat durfde ik niet meer.
 
Maar zaterdag zijn de haaknaalden en wat andere dingetjes echt op de post gegaan. Nu maar hopen dat ze niet weer bij mezelf terug komen.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Januari 2013 om 13:54
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik weet niet of het Soft was, maar ik zag uit mijn ooghoek prachtige bordeauxkleurige bollen lggen bij Zeeman.


Ik ben bang dat het hem vandaag niet gaat worden. het regent hier en ik ben net aan het opknappen. Morgen is er weer een dag Big smile
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 15:04
Ik had een VVV bon en een aantal boekenbonnenliggen: een kleine harde Baby Born, het hobbitboek (de prismapocket ligt aan flarden), Diana Haakmode, Gebreide dieren, Haken voor mannen, drie witte bolletjes dunne Action wol, een kleine wok en multivitaminen voor 65+. Droog op de heenweg en terugweg en niet weggewaaid.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 15:14
De Wibra had vandaag een kast vol! Ik heb mooie (vind ikSmile) Bianca gekocht. Beetje zandkleur-beige-bruinachtig.  Daarna liep ik langs de Zeeman en die bleek prachtige Royal te hebben liggen. Gemelleerd roze-paars-groen-beige. Een soort heidelandschap. Tja, daar ook maar wat van meegenomen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 15:34
Gisteren bij de kringloop een breinaaldenkoker gekocht voor 10 eurocent plus een elecrospel voor 3-6 jarigen voor 1.50 daar zat de batterij nog voor bij .
 
Ik kwam wel drijfnat thuis terwijl de buienradar toch aangaf dat de buien onder ons langs zouden gaan
 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 16:04
Piet Paraplu van SBS6 zei gisteren dat er eerst regen zou komen waarna er buien zouden volgen. Ik dacht meteen bedoelt ie nou driftbuien? Wat is het verschil tussen regen en buien?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 16:12
Ik ben ook droog gebleven op de heen en terugreis (op de fiets)naar Naaldwijk.Bij de kringloopwinkel  het boek Breien,truien voor alle seizoenen,gekocht en een sprookjesboek.Plus een speelgoedbus met blokken en poppetjes.Bij de wibra wol en bij Zeeman verschillende boekjes.Zeeman heeft ondertussen een hele bibliotheek met kleine brei en haakboekjes.In de wolwinkel blauwe Katia wol gekocht voor een poncho en bij C&A een paar truien. Tijdens het winkelen viel er een flinke bui maar toen heb ik even een portie kibbeling genuttigd.
Back to Top
merelx View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2013
Locatie: coevorden
Status: Offline
Points: 324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer merelx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 16:23
wou net breinaalden halen nummertje tien bij de zeeman, gisteren voor het eerst aan het breien geslagen... maar helaas, was op...  breien word mn ding denk ik niet, haken is het helemaal!!!Smile
 
verder nog weinig geshopt.... morgen denk ik weer als ik na het breicafe ga(waar ik haak)...
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2013 om 17:32
ik heb vorige week  phildar partner 3,5 gekocht grijs wit en paars voor bunty
ik heb vorig jaar een jongenskonijn gebreid met acryl van de zeeman, voor mijn zoon.
hij is heel erg gaan pluizen ik vind de wol een beetje tegenvallen eerlijk gezegd!
dus vandaar phildar!!
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2013 om 12:55
Bij de Action: nog maar een papierblok met mooie motiefjes, een houten letterbak in de vorm van een hart, wiebeloogjes voor de kinderen om mee te knutselen en verschillende kleertjes voor de Baby born; een jasje, een tuinbroek en een fleecepak (alles in tweevoud) voor 1,95 per stuk.
Bij Kruidvat: vilt, borduurgaren en een pakketje met 5 verschillende stofjes.
Groet,

Yobsje
Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 625
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2013 om 18:49
ik heb wat catania gekocht en een kam tang met kam snaps en een paar patronen bij babsie en mala
verder een zeer leuk speeltje voor charly bij de dieren winkel en een paar speeltjes voor de valkjes. en vandaag twee bossen blommen voor mijn mama gekocht . `1 voor elk zeer been want ze heeft zoon last van haar benen
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
Jessie2845 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2013
Status: Offline
Points: 67
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jessie2845 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2013 om 09:26
Oh Yobsje, die letterbak heb ik ook gisteren gekocht, en ook een papierblok met mooie motiefjes. Daarmee ga ik de achterwandjes bekleden van de vakjes van dat hart. Ik ga m in de gang hangen met mn eerste ami's er in. Want nu liggen ze een beetje rond te slingeren.
 
Verder bij de Action ook witte takken en houten hartjes en bloemen, daarmee ga ik een hanger maken met gehaakte  vogeltjes er aan. Weer een leuk kadootje om te frobelen, voor 3 euro en wat restjes katoen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2013 om 10:59
Breiboek voor hippe meiden bij Bruna. Afgeprijsd van € 14,99 naar 3,99.

Ik kijk aldoor naar die kibbelingen van Frea. Jaloers!!! Ik moet maar weer eens naar de markt, daar zijn ze het lekkerst.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2013 om 11:09
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Piet Paraplu van SBS6 zei gisteren dat er eerst regen zou komen waarna er buien zouden volgen. Ik dacht meteen bedoelt ie nou driftbuien? Wat is het verschil tussen regen en buien?

Haha, Magtelt, ik dacht dat ik alleen Piet Paraplu zoals jij hem noemt wazig vind met zijn weerpraatjes, maar gelukkig sta ik niet alleen LOL
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Februari 2013 om 11:41
Ik mag niets kopen van mezelf, ik mag niets kopen van mezelf, ik mag.. oh kijk nou, mooie catana garen. Pfft, weer 2 bolletjes gehaald. Het liefst had ik van ieder kleur bolletje 1 meegenomen, maar dat laat mijn budget nu niet toe.
Haaknaald 2,5 (ergonomisch van Clover) gekocht. Ik ben zo blij met de nieuwe hobbywinkel in Hillegom. Mijn portemonnee is niet blij LOL. Ze gaan ook Clover haaknaald 1.75 en 1.5 erbij halen voor mij, die staan ook nog op mijn lijst.
 
En het boek babycadeautjes haken staat nog op mijn lijstje.
 
Het is zo lastig om eerst je voorraad te gebruiken, als je iedere keer zulke mooie garen ziet.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2013 om 11:17
Bij de kruidvat leuke pastel kleuren vilt gehaald, en verder mag ik van mijn portemetniks alleen maar hard door lopen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 7>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns