Nieuw jaar, nieuwe aankopen |
Reageer | Pagina <12345 7> |
Autheur | |
JePe
Duizendpoot Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Appelscha Status: Offline Points: 322 |
Post Options
Thanks(0)
|
Al diverse malen in de verleiding gekomen maar tot nu toe nog niets gekocht. Ik doe het nog met mijn voorraad. Ben nu dus met sokken voor mijn kleinzoon bezig. Verder heb ik genoeg mooi garen waar ik eerst wat mee kan doen. Dus ik zou het hele jaar niets hoeven kopen. Ik ben toch benieuwd of ik dat echt zo lang volhoud.
|
|
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl pinterest.com/jpderuijter/ |
|
widdy
Hobbywonder Lid sinds: 24 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 458 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben weer bezweken en heb het lentenummer van Fatto a mano gekocht en een paar bolletjes wol van Lang Yarns voor één van de projectjes uit het boek. Nu alleen eindelijk het vorige afwerken voor ik hieraan mag beginnen van mezelf
|
|
Groetjes, Tineke
|
|
jetje1970
Hobbyguru Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jullie schuld
Vandaag bij Kruitvat geweest, knoopjes, strikjes/bloemetjes, lapjes stof en lint gekocht.
Daarna naar Action, weer lapjes stof, lintjes, rieten krans, haakpakketjes en nog wat decoratie spulletjes gekocht. Gelukkig deze week geslaagd voor mijn examen, dus krijg ik mijn examengeld van mijn werkt gever terug gestort. Mag ik van mezelf nog wat haakgaren voor bestellen.
Gr. Rianne
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Rianne, gefeliciteerd met je examen en met je aankopen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Nova
Hobbywonder Lid sinds: 24 Augustus 2009 Locatie: Hillegom Status: Offline Points: 607 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd met je examen.
|
|
Groetjes, Femke
'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates |
|
lori
Hobbyguru Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd met je diploma.
|
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja proficiat met het geslaagd zijn in je examen
en inderdaad jij mag je zelf trakteren op heel wat moois voor je hobby |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
In de Kringloop van Twello een poppenreiswieg, miniledikantje en een grote rieten waaier voor de zomer.
En net bij Zeeman witte fliedertjeswol en dunne witte wol om samen in en winterse poppenoutfit te verwerken voor kleine Baby Born. Bij AH Babywereld van Phildar en Sandra Nieuwe Haaktrends 20. |
|
wat rozengeur. |
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt,wat leuk dat je dit topic weer naar voren gooit. Anders was ik vandaag ook op zoek gegaan naar het topic.
Sinds oktober vorig jaar hebben wij bij ons in het dorp ook een kringloopwinkel.Deze was al na 2 maanden uit zijn jasje gegroeid. Ander pand gezocht en sinds gisteren opnieuw geopend.
Ik heb gister dus een poppenledikant en een poppenkinderstoel gekocht.Zo leuk.
Morgen ga ik voor een weekje naar Duitsland en daar koop ik altijd veel wol. Dus mag mij lekker uitleven.
|
|
|
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
vandaag even bij de action geweest helaas hadden ze nog maar 3 bollen pink.ga gewoon nog even eind van de week kijken.als ik boodschappen ga doen voor meer bollen,
ook vandaag kreeg ik via de post het haakboekje van christel krukkert haakparty op de boederij,
|
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Pink is een lentekleur, die komt vast wel weer.
Leuk, Frea, jij poppenmoedert ook lekker. Prettige vakantie en vette buit gewenst. Het reiswiegje is voor Pippi, dat gaat mee op reis naar de hobbydoosdag, maar dan mag mijn pop er wel even in. |
|
wat rozengeur. |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Manlief is naar het Kruitvat gegaan om een barbie voor mij te kopen.
Kostte wel iets meer dan een scheet en drie knikkers(uitdrukking van Magtelt), maar ze is heel lief. Schoondochters hebben wel barbies, maar ik moet NU kleertjes haken. Kennen jullie dat? Neeeee, natuurlijk niet . |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, Pippi, dat is mij geheel vreemd. Wat ik erg heb is dat ik een nieuw puzzelboekje in één keer wil oplossen.
Dan heeft je man zeker een echte Barbie gekocht. Van Mattel. Dat zijn dure juffies, ook in onderhoud, die willen een Ferrari of Porsche en allerlei schoenen en juwelen. Ik hoop dat ze genoegen neemt met je gehaakte kleren. Mijne is een nepperd van Action, maar ze is wel zwanger, dus 2 voor de prijs van 1. |
|
wat rozengeur. |
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoestdranken, keelpastilles en paracetemol gekocht
|
|
|
|
jetje1970
Hobbyguru Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou dat Simone dat klinkt niet zo goed.
Geen leuke aankopen (maar soms wel prettig om in huis te hebben).
Beterschap dan maar?
Gr. Rianne
|
|
pippie
Post Options
Thanks(0)
|
Manlief en ik allebei nieuwe bril, van de kleinkinderbijslag! Tjonge, een rib uit mijn lijf! Maar als je het nog hebt, heb je( ik dus) eigenlijk niets te klagen. De huidige bril laat de verf los, na zoveel jaren. Dus het was niet helemaal overbodig!
|
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
dan kunnen jullie elkaar weer eens diep in de ogen kijken hahahhaa
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
pippie
Post Options
Thanks(0)
|
Daar verheug ik me dan maar op, duurt nog twee weken!
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Een pakje vilt en twee kleine porceleinen bakjes voor de poezenmelkjes (koffieroomcupjes) bij Xenos en het Oranjebreiboek en de Kuifjefilm en een Hergé documentaire vast voor moederdag en vaderdag bij Boekenvoordeel.
|
|
wat rozengeur. |
|
pippie
Post Options
Thanks(0)
|
Ga je koninklijk breien?
|
|
Reageer | Pagina <12345 7> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |