Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuw jaar, nieuwe aankopen

 Reageer Reageer Pagina  <1 4567>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 20:25
vinden jullie de haaknaalden van de action ook zo stroef ?
oant Sjen
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 20:34
Magtelt,het is een babypop. Helemaal bloot.Een meisje met lange wimpers. Ze hadden er nog een,maar die had maar 1 wimper.Maar als er iemand interesse heeft,die ook op de hobbydoosdag komt bij Jips,dan kan ik hem kopen voor 1 euro.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 09:49
Niet voor mij, ik heb blote babypoppen genoeg. Neutrale en echte meisjes en jongens.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 13:16
2 felgele, 2 felblauwe en een legergroene Saskia. Daar waren twee boxen vol van, leuk als je je pop of kleinkind als soldaatje wilt aankleden of voor die tanksloffen, die een keer voorbijkwamen. Niet leuk voor een hele mannentrui, denk ik.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 14:06
5 bolletjes catania en phildar katoen 2 grijstinten en een aquablauw en 2 paar veiligheidsoogjes
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 14:12
gekocht 3 bollen geel bij wibra,
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 14:32
witte en lichtgrijze paspelband
Groetjes, Tineke
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2013 om 13:59
Ik heb vanmorgen een kattenmandje gekocht. Ik heb een oude van de Wibra van Hfl 1,76 met gehaakt kleedje erin en een duurdere van de dierenwinkel. Maar onze buitenkat is zo'n zielig beestje, dat ik een grote doos met het oude mandje voor hem neer ga zetten in de tuin. Ik kan natuurlijk niet één van onze katten beroven van zijn bedje. Ze behelpen zich al vaak genoeg met de stoel of bank, waar iemand net van is opgestaan of met het bed waar iemand net is uitgerold.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2013 om 19:01
Naar de boekhandel gelopen en ja ze hadden m, de hollandse van c krukkert,ben begonnen met de vuurtoren, voor mn schoonvader van 91
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2013 om 19:54
Het Hollandse haakboekje en een Molly makes. In het boekje zat een foldertje, heel gemeen. Ik heb het gauw weggeborgen, ik ga er later pas naar kijken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2013 om 16:40
Kate Jacobs: Knit two en Knit the season bij de boekwinkel, twee tintinglazen van Jansen of Jansens meer hadden ze niet bij Action, twee t shirts en twee rokjes, ook bij Action. Kan ik mijn eigen rokjesdag houden. Als ze passen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2013 om 22:54
45 m2 laminaat en een dressoirkast met opzetkarton. Nieuw gekocht kan je het niet noemen, gratis via marktplaats!
En 2 kasten voor het speelgoed.
Morgen een ijsmachine kopen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2013 om 10:54
Nu heb ik ook twee andere tintinglazen kunnen bemachtigen, ook weer Jansen en Jansens, maar dit keer de andere. Ik hoop dat ze nog een tijdje doorgaan met die glazen, ik wil Kuifje, Bobby en de kapitein ook in huis halen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2013 om 14:12
Originally posted by Ennas Ennas wrote:

45 m2 laminaat en een dressoirkast met opzetkarton. Nieuw gekocht kan je het niet noemen, gratis via marktplaats!
En 2 kasten voor het speelgoed.
Morgen een ijsmachine kopen.


opzetkarton?? opzetkast bedoel ik!!
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2013 om 16:57
Ha ha ik dacht al,dat lijkt me niet zo stevig
Groetjes jenny
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2013 om 19:27
Bij euroland twee bollen mint gekocht, voor mijn kleindochter. Een vestje voor de zomer
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2013 om 20:27
3 breiringen bij de kringloop voor 50 eurocent en een spelletje van de drie biggetjes voor m'n kleinzoon voor het zelfde bedrag
Moet nog wel even uitdokteren hoe het werkt .
Frea, een passende kan voor het koffiezetapp  hadden ze helaas niet .
 
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2013 om 20:31
blauwe wol 4 stuks bij zeeman,
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2013 om 16:21
Bij Zeeman:
1 bol zwarte wol
1 bol witte wol
1 bol roze wol (zo'n lekkere zoete kleur roze)
1 bol grijze wol
Bij Kreatief heb ik pijpenragers gekocht (voor in de armen)

Is allemaal bestemd voor het breien van Koninklijke familie (Maxima en jurkje is bijna af, morgen begin ik aan WA).


Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2013 om 18:25
Bij Zeeman de nieuwe kleuren soft: geel, hardgroen en een mooie kleur blauw. Er lag ook een mooie donkere kleur grijs, ook van soft en een mooie kleur roze. Ook zag ik een echte paarse van Royaal en een soort van mintgroen liggen. Maar die heb ik allemaal maar niet gekocht. Ik heb nog genoeg liggen, maar geel en dat harde groen is haast niet te vinden
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 4567>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.367 seconden.
Lang Yarns