Nieuw jaar, nieuwe aankopen |
Reageer | Pagina <1 4567> |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
vinden jullie de haaknaalden van de action ook zo stroef ?
|
|
oant Sjen
|
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt,het is een babypop. Helemaal bloot.Een meisje met lange wimpers. Ze hadden er nog een,maar die had maar 1 wimper.Maar als er iemand interesse heeft,die ook op de hobbydoosdag komt bij Jips,dan kan ik hem kopen voor 1 euro.
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Niet voor mij, ik heb blote babypoppen genoeg. Neutrale en echte meisjes en jongens.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
2 felgele, 2 felblauwe en een legergroene Saskia. Daar waren twee boxen vol van, leuk als je je pop of kleinkind als soldaatje wilt aankleden of voor die tanksloffen, die een keer voorbijkwamen. Niet leuk voor een hele mannentrui, denk ik.
|
|
wat rozengeur. |
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
5 bolletjes catania en phildar katoen 2 grijstinten en een aquablauw en 2 paar veiligheidsoogjes
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
gekocht 3 bollen geel bij wibra,
|
|
|
|
widdy
Hobbywonder Lid sinds: 24 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 458 |
Post Options
Thanks(0)
|
witte en lichtgrijze paspelband
|
|
Groetjes, Tineke
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb vanmorgen een kattenmandje gekocht. Ik heb een oude van de Wibra van Hfl 1,76 met gehaakt kleedje erin en een duurdere van de dierenwinkel. Maar onze buitenkat is zo'n zielig beestje, dat ik een grote doos met het oude mandje voor hem neer ga zetten in de tuin. Ik kan natuurlijk niet één van onze katten beroven van zijn bedje. Ze behelpen zich al vaak genoeg met de stoel of bank, waar iemand net van is opgestaan of met het bed waar iemand net is uitgerold.
|
|
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
Naar de boekhandel gelopen en ja ze hadden m, de hollandse van c krukkert,ben begonnen met de vuurtoren, voor mn schoonvader van 91
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Het Hollandse haakboekje en een Molly makes. In het boekje zat een foldertje, heel gemeen. Ik heb het gauw weggeborgen, ik ga er later pas naar kijken.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Kate Jacobs: Knit two en Knit the season bij de boekwinkel, twee tintinglazen van Jansen of Jansens meer hadden ze niet bij Action, twee t shirts en twee rokjes, ook bij Action. Kan ik mijn eigen rokjesdag houden. Als ze passen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Post Options
Thanks(0)
|
45 m2 laminaat en een dressoirkast met opzetkarton. Nieuw gekocht kan je het niet noemen, gratis via marktplaats!
En 2 kasten voor het speelgoed. Morgen een ijsmachine kopen. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Nu heb ik ook twee andere tintinglazen kunnen bemachtigen, ook weer Jansen en Jansens, maar dit keer de andere. Ik hoop dat ze nog een tijdje doorgaan met die glazen, ik wil Kuifje, Bobby en de kapitein ook in huis halen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Post Options
Thanks(0)
|
opzetkarton?? opzetkast bedoel ik!! |
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ha ha ik dacht al,dat lijkt me niet zo stevig
|
|
Groetjes jenny
|
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij euroland twee bollen mint gekocht, voor mijn kleindochter. Een vestje voor de zomer
|
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
3 breiringen bij de kringloop voor 50 eurocent en een spelletje van de drie biggetjes voor m'n kleinzoon voor het zelfde bedrag
Moet nog wel even uitdokteren hoe het werkt . Frea, een passende kan voor het koffiezetapp hadden ze helaas niet . |
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
blauwe wol 4 stuks bij zeeman,
|
|
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij Zeeman:
1 bol zwarte wol 1 bol witte wol 1 bol roze wol (zo'n lekkere zoete kleur roze) 1 bol grijze wol Bij Kreatief heb ik pijpenragers gekocht (voor in de armen) Is allemaal bestemd voor het breien van Koninklijke familie (Maxima en jurkje is bijna af, morgen begin ik aan WA). |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij Zeeman de nieuwe kleuren soft: geel, hardgroen en een mooie kleur blauw. Er lag ook een mooie donkere kleur grijs, ook van soft en een mooie kleur roze. Ook zag ik een echte paarse van Royaal en een soort van mintgroen liggen. Maar die heb ik allemaal maar niet gekocht. Ik heb nog genoeg liggen, maar geel en dat harde groen is haast niet te vinden
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Reageer | Pagina <1 4567> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |