Nieuwe aankopen... |
Reageer | Pagina <12345 56> |
Autheur | |
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ah oeh ik dacht dat het wol was, maar zon bloemenloom. Zelf heb ik een addi ooit gekregen en ik heb daar enorm veel bloemetjes mee gemaakt.
Ik denk dat mijn moeder wel eens gek van me werd overal doken ze op. Dit type heb ik nog nooit gezien.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
na nieuwe aankopen, snif , snif, ov kaart besteld 11 euro, nieuwe bankpas 7.50, id kaart ong 50 euro nog te gaan (portomonee kwijt/verloren)
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
overal goed gezocht? winkels terug langs gegaan? in de fietstas goed gekeken? tussen de boodschappen van die dag gekeken?
niet gevonden? echt kwijt dan. |
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goed zoeken eerst ! Wat Bep zegt, alle winkels weer even af lopen.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ha dames, was alleen bij de super geweest en toen gelijk naar huis, waar 3 mensen hebben lopen zoeken, bij de super ook al paar keer gevraagt, hij is en blijft weg!!!
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Super enorm balen.
|
|
breienmaar
Post Options
Thanks(0)
|
balen met een grote B!
NOG ERGER ...... mn elleboog en hele arm eigenlijk gaat zeerder doen, handwerken is geen doen meer. zit nu ook met mn linkerhand te typen, wat een geklooi |
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Ja nee - uhm Noordwijk - eens goed uitwaaien ?
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Errug, bij Zeeman liggen weer allemaal nieuwe tinten rood, roze en paars. Bij de onze van elke tint 2 bolllen minder. Bij Kruidvat hebben ze haakpakketjes voor een vlaggetjeslijn, ik heb er eentje meegenomen (wel betaald) om het patroon te bemachtigen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Post Options
Thanks(0)
|
dames ff lachen?
portomonee is terrecht en waar was ie.......... in een laars van mn man, de laarzen stonden in de schuur en met mn fiets wegzetten ws er in gevallen, hoe raar wil je t hebben.. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Maar wat een opluchting!!!
|
|
wat rozengeur. |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
O gelukkig maar dat hij in de laars lag. Hier in de supermarkt moet je goed oppassen want daar lopen vaak zakkenrollers, er zijn al heel wat portemonnees en bankpasjes gestolen. En dan wonen we in een dorp.
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
Net zoals Magtelt in een ander topic vermeld, zit ik hier ook te glunderen. In de kringwinkel gescoord : 7 bollen van 200 gr wit
3 bollen van 200 gr blauw en 3 bollen van 100 gr rood. En dit allemaal voor 6,5 euro. Er stonden nog heel veel konen, maar ik kon niks meer dragen dus laten staan. |
|
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Met M doppia T naar de wibra geweest en sterk geweest, daarna naar de Beekbergse wol walhalla en enorm gevallen, maar me ingehouden
1 bol Phildar sokkenwol Phil Folk 100 (zeegroen met kleurtjes) en een voor mijn doen enorm saaie bol katoen, cotone van Lana Grossa
in bruine tinten - daarna hard de winkel uitgerend.
Heb ook voor het eerst NORO in het echt gezien, maar die prijzen - echt ab-so-luut no way, daar begin ik niet aan.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Het leek me beter om eerst de Wibra te zien en dan pas de washamel aan de Oude Beekbergerweg. Ik vind die grote dure bollen wel geschikt om als siervoorwerp op tafel te leggen. Veel te duur om er meer te kopen en iets van te maken. Bovendien zit er echte wol in, ik stond al te niezen tussen de wolsteegjes. Maar ik heb weer witte katoen voor poppenondergoed. En roze spul voor een poppenbontjasje.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Aiaiai ik moest naar de boekwinkel voor mijn huisband (Alice in Wonderlandverzamelaar). Sandra haaktrends had een leuk knookpatroon voor een colsjaal en ik heb nog Fenna liggen. En de Simply Haken was simply adorable. Leuk babypakje en mooie tunisch gehaakte sjaal. Plus 4 bolletjes garen bij Action, 2 voor 88 centjes.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Bij de kringloop 2 breinaalden, bamboe, Lana Grossa nr 5, voor € 0,15. Een oud handvaardigheidsboek: Wat onze handen kunnen maken, 1955, voor € 3, Breiboek voor beginners, Penny Hill, € 3,een harde pop, en een zachte babypop, beide € 1,50, en dan nog kerstplaat en kerstcd plus een Carmiggeltboekje, dat ik nog niet had.
|
|
wat rozengeur. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
dat is dus spotgoedkoop. Bij ons kosten de breinaalden in de kringwinkel 25 cent het stuk en dat zijn niet de allermooiste die hier staan, kromme ijzeren (en die blijven dus staan, niemand neemt die mee)
|
|
|
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat heb je weer een schatten gescoord Magtelt, daar kun je blij van worden |
|
Reageer | Pagina <12345 56> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |