Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <1 2829303132 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2018 om 19:59
Ken je M te A niet ? M staat voor Magtelt en A voor Apeldoorn.
Daar kan ik dan Ton zoenen, de katten bewonderen, stel ze laten zich zien, de geschoren tuin bekijken en het museum staat nog op de verlanglijst.
 
 
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2018 om 20:55
Ha-ha... ik had het al door. Als Ton nou ook af en toe meeleest op het forum kan hij zorgen dat hij bij jouw komst net zo glad geschoren is als de tuin.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2018 om 10:11
@Kamilla. Hahaha dat is een hele leuke reactie, de tuin van T&M is meestal een wildernis met vuurdoorns maar ik heb gehoord dat
alles een beetje getemd is. Ton staat altijd meteen vooraan, dus ik zal goed kijken of hij niet net zo prikkelig als een vuurdoorn is LOLEmbarrassed.
Dit jaar ontdekte ik knoflook bij hen in het gras, ja want Magtelt plant altijd knoflookteentjes in de molshopen - zomaar een illegale
knoflookplantage ontdekt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2018 om 12:44
Het egeltje had ik niet ontmoedigd, maar die heeft toch asiel gezocht bij het molletje in de tuin van de buren. Jammer, want het natte weer is lekker voor slakken. De Sparta tentoonstelling is een maand verlengd, in Coda. Ik zal alle nieuwe aanwinsten nog even laten liggen, opruimen kan later.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2018 om 16:12
Vanmiddag kwamen met de post 4 Nancy poppen Merk Famosa, een Madeleinepop, meestal in Kruidvat te koop en nog een andere leuke, zoëen heb ik op Facebook staan. En ik heb planten uitgezocht van mijn cadeaubon. Ik had in geen jaren in een echte planten- en bloemenzaak een grote plant gekocht, ik dacht dat ik ineens door het bedrag van € 25 heen zou zijn. Maar het werden een grote en 4 kleine, twee voor mij en twee voor mijn vriendin, die mee was om te helpen uitzoeken, en dan nog een zonnebloem. En vanavond nog een diapresentatie over Amsterdamse trams, wat een feestdag!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2018 om 12:52
in de kringloop 20 bollen bravo oud roze 
2,50 euro


Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2018 om 14:10
Smelt... dat is een koopje!
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2018 om 15:35
Goede vangst👍
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2018 om 19:19
Dan kun je alleen maar roepen BRAVO Thumbs Up
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2018 om 19:21
ja inderdaad
BRAVO
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2018 om 20:57
Woow goeie vangst inderdaad!! Weet je al wat je er van gaat maken?
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2018 om 21:13
wauw die had ik ook niet laten liggen.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2018 om 07:40
Originally posted by Lelie Lelie wrote:

Woow goeie vangst inderdaad!! Weet je al wat je er van gaat maken?
 

Ermm
nee maar het was te verleidelijk om te laten liggen 
ik heb twee kleindochters dus wie weet 
een truitje of vestje 



Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2018 om 13:50
Bravo en nog netjes in zak dat is pas echt een super koopje...
Hier nog een paar armbandjes gekocht die ik gebruik voor mijn kransjes...
2 nieuwe bakjes voor al mijn naaigaren...
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2018 om 17:12
Ik heb het boek van de gehaakte kerststal gekocht,wil ze al lang maken zal ze nu wel af krijgen tegen kerst,ook het boek temataarten bakken ,mijn kleinkinderen bakken graag en zeker als er veel kleuren in zitten
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2018 om 00:58
woooooow niania, 2 zo'n pakken voor zo weinig geld. De kleur is nog mooi ook.

Als ik hier zo iets zie liggen dan neem ik het ook mee, zelfs als het kakbruin is. Gelukzalig moment die endorfines, adrelanines of welke lines dan ook die door uw lijf gieren dan, van de vondst. Ik denk dat de lotto winnen hetzelfde gevoelsmoment geeft.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2018 om 07:37
Originally posted by bep bep wrote:

woooooow niania, 2 zo'n pakken voor zo weinig geld. De kleur is nog mooi ook.

Als ik hier zo iets zie liggen dan neem ik het ook mee, zelfs als het kakbruin is. Gelukzalig moment die endorfines, adrelanines of welke lines dan ook die door uw lijf gieren dan, van de vondst. Ik denk dat de lotto winnen hetzelfde gevoelsmoment geeft.
 

inderdaad welke kleur ook ik zou het allemaal meenemen
al lagen er 4 van die pakken
(jij kunt op de foto niet zien dat het een pak van 20 bollen is)

ik hoop dat als ik ooit de lotto zou winnen dat het gelukzalige moment toch 100 maal groter mag wezen 
maar ja ik werd hier ook wel heel gelukkig van 

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2018 om 19:18
Een haakpakketje van een schaapskop, twee bollen supersoft, groen en oranje, speenkoordklemmen, rammelaarbellen, 5 voor een euro bij Wibra, strijkapplicaties en een stolaveiligheidsspeld met een roosje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2018 om 21:05
Dat is nog eens scoren magteld leuk hoor...
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2018 om 21:22
Al maak je er voorlopig niets van ,et is zelfs geschikt voor een stilleven of gaan de katten er dan mee aan de haal .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2829303132 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.781 seconden.
Lang Yarns