Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <1 3132333435 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2018 om 08:32
Hahaha kamilla kijk maar uit want met de koopdriften die we hier hebben ben je ook zo failliet ...
Maar om ook tegengas te geven gisteren bij de action geweest en daar kon ik dan ook weer even echt me ei niet kwijt...
Nou zit hij ook bij de supermarkt om de hoek en loop ik er denk ik te vaak binnen...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2018 om 10:49
Alleen Action had nog uitdeelcadeautjes, misschien Hema ook, maar die is duurder. Wibra heeft ze niet meer.

Ik heb ook winterschoenen gekocht, bij Intersko. En pantoffels bij Your look for less. Ik zocht naar een niet-schapenvachtvoering voor beide, best moeilijk, maar het is gelukt. Microvezel. En allebei antislip. Net voordat het winters koud wordt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2018 om 11:25
Wij laten het dak isoleren ,met gelijk nieuwe pannen .

Dus voorlopig geen nieuwe aankopen ,want die kan ik dan helemaal niet meer kwijt .
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2018 om 12:49
Nou hier zijn de schoenen een super succes...
Liep altijd op van die nep all stars maar die begonnen nu toch wel erg koud te worden...
De nieuwe hebben een fluffie vulling en zijn heerlijk warm aan de voeten...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2018 om 17:58
In het tuincentrum heb ik vanmiddag een kerstster gekocht. Hij staat in een pot op de salontafel. Ik ben er vroeg bij dit jaar. Het was zulk zacht weer en die kerststerren zijn redelijk gevoelig voor kou. Zonder problemen kon hij mee op de fiets.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2018 om 20:14
Pfff... Ik probeer net iets te bestellen: Een SSD schijf voor de computer. Uitgezocht welke ik het beste kan kiezen en bij welke aanbieder. Amazon heeft die een paar euro goedkoper dan een andere online handel, maar daar zijn de verkopers steeds weer andere en als je nog eens service nodig hebt, is zo'n Amazon verkoper vast niet meer te vinden. Daarom koos ik de volgende van de aanbieders: Central Point nl. Klinkt vaag bekend, maar verder zegt het me ook niks. Een Nederlands adres, dat wel. Dus ik vul het bestelformulier in, ben nog geen klant en kom dus op de pagina voor Nieuwe klanten. Maar daar kun je alleen de klantgegevens invullen als bestaande klant of klikken op een button voor zakelijke klanten...

Weer een domme website die niet werkt en waar straks een bedrijf door failliet gaat.
Of het is een nepsite zonder echt bedrijf. Wie zal het weten?

Morgen weer verder zoeken...

Warme schoenen heb ik dit jaar niet nodig. Vorig jaar kocht ik een paar van die nep Ugjes bij Lidl. Net zo lelijk als de echte en heerlijk warm en zacht. Die gaan nog wel een jaartje extra mee. Wel een nieuwe bodywarmer aangeschaft en een paar gevoerde regenlaarsjes.

Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2018 om 09:24
ook ik heb gevoerde regenlaarzen gekocht 
en regenlaarsjes voor de kleindochters om mee in de plassen te gaan stampen 
als je geregend heeft 
ik heb er nu al zin in 



Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2018 om 09:30
Kijk eens aan laat de buien maar komen jullie zijn er iig klaar voor...
Wel leuk stampen in de plassen dat is hier ook echt lang lang gelee...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2018 om 10:34
Ik heb voor de verandering maar weer eens een pop gekocht bij Kruidvat. Met blauwe prinsessenjurk en tiara, voor € 5,99. Ik vroeg ernaar en de verkoopster en ik liepen te zoeken, tot een klant ons haar pop toonde en wees waar ze lagen. Zij was ook superblij, net zo'n soort pop als zij in haar jeugd had. En die nu vrijwel nergens meer te vinden zijn. Bij Action hebben diezelfde poppen, ook Disney een supergroot hoofd, maar deze is goed van proporties.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2018 om 12:52
Net krullen in mijn haar gekocht. Pff rib uit mijn lijf hopen dat het lang mooi blijft zitten.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2018 om 13:44
Hoi Cocos,

Misschien is het inmiddels echt gelukt. Ik heb zelf vorig jaar of zo ook een nieuwe schijf besteld voor mijn computer, bij CentralPoint.nl. Geen nepsite, was keurig voor elkaar allemaal. Weet niet meer of ik me eerst heb geregistreerd of zo, maar je kunt op allerlei manieren contact opnemen (bijv. ook telefonisch of via live chat). Ik heb in ieder geval goede ervaringen met Central Point. (En nee, ik heb er verder geen belang bij en ken ook niemand die daar werkt of zo, haha.)

Succes met bestellen!
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2018 om 16:01
Central Point heeft al gereageerd op het formuliertje dat ik daar online invulde:

Goedemorgen,
Probeert u particulier of zakelijk te bestellen? Wij kunnen namelijk enkel zakelijke orders behandelen.

Tja, dan zal ik waarschijnlijk toch maar gewoon bij de goedkoopste aanbieder bestellen. En dat is niet CentralPoint.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2018 om 16:30
Oké, ik heb het wel zakelijk besteld, dus dat is het verschil... Weet niet of je particulier kunt bestellen bij Staples (Office Centre), maar daar hebben ze ook nog wel eens leuke aanbiedingen (maar ben ik ook zakelijk klant bij, dus geen idee hoe dat eventueel zit)…

Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2018 om 20:31
Ik heb inmiddels de gok gewaagd en in China besteld. Was heel veel goedkoper, geen verzendkosten en niet goed geld terug garantie. Eigenlijk helemaal geen gok dus. Het vraagt alleen wat geduld.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2018 om 08:14
Toch wel een griezelige onderneming zo ver van huis. Weet je zeker dat er geen BTW en invoerrechten betaald moeten worden zodra je het in ontvangst neemt?
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2018 om 08:24
Als je besteld tot een bedrag van +/- 22 euro krijg je hier geen kosten over...
Echter heb ik er gehoord die wel kosten kregen bij een hoger bedrag maar ook die geen kosten kregen...
Denk dat het te maken heeft met wat de leverancier op de documenten zet...
Hier pas geleden bij Wish besteld en tot op heden zijn 3 van de 5 pakketjes eerder binnen als dat er stond...
1 ding zou op 22 november komen de rest op 13 waarvan dus 3 dingen na 2a3 weken al in de bus lagen...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2018 om 12:29
Bij mij ging het om een aantal boeken ter waarde van zo'n 140 euro. De bijkomende kosten waren een volslagen verrassing.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2018 om 12:50
Bij CentralPoint zou er ook nog BTW over het bestelbedrag bijkomen, dus dat maakt weinig uit. 
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2018 om 12:55

niet-EU-land**

Tot en met 
€ 22

Geen invoerrechten***
Geen btw (omzetbelasting)

niet-EU-land** Van meer dan
€ 22 
tot en met
€ 150
Geen invoerrechten***
Wel btw (omzetbelasting)


niet-EU-land**

Meer dan € 150

Wel invoerrechten***
Wel btw (omzetbelasting)
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2018 om 13:01
Ook iets om even in de gaten te houden, die invoerrechten kunnen inderdaad behoorlijk oplopen volgens mij. Maar iets (breiwol bijv.) bestellen in Turkije gaat bij mij ook goed; ik houd die grens zelf altijd nog wat aan de lage kant, dan ga ik niet tot 22 euro, maar tot 20 bijvoorbeeld, en geen problemen ondervonden. Dat zijn dan ook relatief lage bedragen, en als er iets verkeerd gaat, heb je nog niet echt een gigantische schadepost. Bij elektronica e.d. ben ik wel wat huiveriger, ook i.v.m. bijv. de garantie als iets binnen een bepaalde tijd niet meer werkt. Maar ik denk dat je met veel dingen (ongeacht of je het nu in een Nederlandse of buitenlandse webshop of in een winkel koopt) gewoon ook een beetje geluk moet hebben. Wol bestellen vanuit Turkije gaat in ieder geval tot nu toe super bij mij, is altijd binnen twee of drie dagen in huis nadat ik het heb besteld. Hopelijk duurt jouw pakje dus ook niet al te lang, Cocos, maar vanuit China is het natuurlijk toch weer een ander verhaal. Blijft altijd spannend, maar als het zoveel scheelt, is het de moeite waard om te proberen toch?

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 3132333435 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns