Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <1 3233343536 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2018 om 13:21
Je moet geduld hebben als je iets uit China bestelt. Ik reken niet op heel snelle levering.

De computerwinkel geeft 1 jaar garantie. Bij CentralPoint zou ik, als ik het me goed herinner, 3 jaar garantie krijgen. Als ze hadden willen leveren. De Chinees geeft ook 3 jaar garantie. Maar hoe het gaat met garantie claimen moet je altijd maar afwachten.

Ik kocht dit jaar een koptelefoon bij de Aldi. Daar zat 3 jaar garantie op en die was binnen 14 dagen kapot. Ik kreeg in de winkel gewoon een nieuwe. Maar ook die ging snel kapot. Ik moest bellen met Medion, die me lang liet wachten op een retournummer, daarna kon ik terugsturen. Daarna volgde een langdurige procedure van onderzoek en waarde beoordeling. Ik kreeg verder netjes een mailtje met elke stap die werd doorlopen, en uiteindelijk mijn geld terug. Maar ik vond het een heel gedoe.

De Chinees verkoopt via een platform dat erg netjes omgaat met defecte en zoekgeraakte bestellingen. Ook als de leverancier tegenwerkt krijg je van hun gewoon je geld terug. Hoe dat met garantie na een paar jaar werkt, dat heb ik nog niet ondervonden. Maar die computerdingen blijven meestal probleemloos werken als ze in orde geleverd zijn en je ze niet laat vallen.



Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2018 om 16:37
Ik heb een grote sorteerdoos bij de aldi gekocht, leek mij handig - het is echt een kanjer dus ik dacht op de naaikamer kan die best eens van
pas komen.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2018 om 16:47
Nieuw gekocht... teveel om op te noemen van de laatste tijd.
Mandjes, wasmand, strijkplank, die de eerste keer dat we hem hier openklapten de geest gaf, kennelijk een strijkplank met hoogte vrees, want hij zakte door de poten in een onherstelbare spreidstand..  en...  nou ja...nog veel meer...
Vanwege de verhuizing en merken dat sommige dingen handig zijn om te hebben.
Zoals mijn oude wasmand, die te groot was voor mijn huidige badkamer.

Vandaag een GIGA grote 'oude' klok met nieuwe 'oude' roest en vuil plekken. (mijn oma zou zeggen: moet je niet eens  nieuwe klok kopen?)
Staat geweldig op de lege plek boven de televisie.
Een staande lamp voor de donkere plek in de lange gang die we hebben. en een drie spots plafondding, voor in de zelfde lange gang, daar waar er een L-vorm zit wat meteen een mooie verlichting geeft op de grote 'oude' (nieuwe) wereldkaart.

We zijn dr bijna.... nu nog een andere bank, liefst een chesterfield, een ander fornuis en een andere televisie.
Maar deze dingen hebben geen haast en komen t.z.t wel aan bod.

En oh ja.... niet nieuw aangeschaft maar wél het vermelden waard: Ik ben zoooo blij met deze flat!
We hebben het hier heel erg fijn!



Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2018 om 17:32
Wat ben ik blij om tehoren dat jullie het zo naar je zin hebben in de flat .
Je ziet al is het moeilijk ,geduld wordt beloond .

Nu moet je je nieuwe tv wel aanpassen aan de klok .

Heel veel geluk in jullie thuis
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2018 om 18:18
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Nu moet je je nieuwe tv wel aanpassen aan de klok .




Maar je kan zo'n nette zwarte TV ook omtoveren in een roestige kijkdoos. Met acrylverf kan je alle creatieve kanten op.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2018 om 18:35
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Nu moet je je nieuwe tv wel aanpassen aan de klok .




Maar je kan zo'n nette zwarte TV ook omtoveren in een roestige kijkdoos. Met acrylverf kan je alle creatieve kanten op.


Goed idee!
LOL  Clap
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2018 om 16:23
Fijn dat het zo goed bevalt daar, Lao-tse! Hopelijk kunnen jullie daar lang genieten. En ja, ik kan me voorstellen dat je dan allerlei nieuwe spulletjes hebt aangeschaft en nog moet aanschaffen, haha. Dat is het leuke van verhuizen toch? Lekker jullie eigen plekje ervan maken!
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2018 om 16:35
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Ik heb een grote sorteerdoos bij de aldi gekocht, leek mij handig - het is echt een kanjer dus ik dacht op de naaikamer kan die best eens van
pas komen.

Ik heb ook zo´n grote. Heel handig. Maar die van de Aldi heeft geloof ik een betere sluiting dan de mijne van de Action. Als je niet heel goed oplet bij het sluiten van mijn sorteerding, dan valt hij open bij het oppakken. En je wilt niet weten hoe veel klein spul in zo´n ding gaat. En ook weer er uit dan.Tongue
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2018 om 12:49
Zit een extra slot op in het midden zodat het deksel niet gaat hangen Big smile
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2018 om 08:16
Op de speelgoedbeurs een Tinkerbel pop, met vleugels aan haar jurk, 38 cm, en een Evy popje, nog in doos samen met een baby, wiegje en babyspullen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2018 om 10:17
Toe maar, wat zul jij verguld zijn.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2018 om 16:19
Vandaag ben ik met een vriendin naar een stenenbeurs geweest. Mijn nieuwe aanwinsten zijn twee losse stenen voor mijn verzameling: oranje seleniet en tectiet. Ook nog een snoer van 48 jade-kralen en een snoer houten kraaltjes gemaakt van kokosnoot. Deze snoeren zijn bedoeld om los te halen zodat je er zelf gecombineerd een ketting van kan maken.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2018 om 17:13
Leuk Kamilla!
Ik ben dol op jade, en het zal fraai combineren met de kokosnoot kralen.
Jade voelt zo lekker aan als het gepolijst is. Smile
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2018 om 17:21
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Vandaag ben ik met een vriendin naar een stenenbeurs geweest. Mijn nieuwe aanwinsten zijn twee losse stenen voor mijn verzameling: oranje seleniet en tectiet. Ook nog een snoer van 48 jade-kralen en een snoer houten kraaltjes gemaakt van kokosnoot. Deze snoeren zijn bedoeld om los te halen zodat je er zelf gecombineerd een ketting van kan maken.


Leuk. Ik heb ooit de losse bloedkoralen uit het naaidoosje van Opoe gecombineerd met pareltjes. Elk apart was het te weinig om een halsketting te maken, maar samen was het erg leuk. Helaas is dat snoer ooit met verkeerde visite mijn huis uit gewandeld.

Ik heb nog ronde lapis lazuli kraaltjes liggen, die ook leuk zouden combineren met pareltjes. Maar ik heb alleen nog nep pareltjes en heb op de één of andere manier het gevoel dat echt niet met nep gecombineerd mag worden. Ik zal daar een keer overheen moeten stappen, want ik zie mezelf nu geen echte pareltjes meer kopen en krijgen zal ik ze ook niet.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2018 om 10:46
Gepolijste stenen of kralen voelen altijd lekker. Ik heb voor een redelijk matte (niet al te glanzende) variant gekozen.

Moeilijke overwegingen, Cocos. Die kokosnootkraaltjes zijn 1.95 voor ongeveer 125 kraaltjes. Niet duur, maar wel ECHT. Een keuze voor nep-parels of plastic zou bij mij ver weg liggen. Bij lapis lazuli zou ik dan toch liever iets kiezen dat zowel echt is, als mooi combineert. In de lazuurblauwe lapis lazuli vind je altijd "vlekjes" van goudkleur tot beigetinten. Die kleur zou je ook kunnen kiezen in of hout, of stenen kraaltjes?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2018 om 20:05
Ik ben aan het opruimen, gewoon de onderste la van het ladenblok op mijn computer kamertje - vre-se-lijk. Maar ja, ik kan zo wel op de bank gaan zitten met . . .
Nog in een bruin papier verpakte Sandra (het breitijdschrift) van mei 2008 !!!!! Tweeduizendacht toe maar LOLLOLLOLLOLLOL
Tekst voorop "En nu wordt het zomer" als ik er iets leuks in zie en ik ga het breien is het misschien voor de zomer van 2019 klaar.
 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2018 om 14:17
Op een cadeaumarkt een klein gebreid beertje, 3 gehaakte engeltjes, een knuffeldoekje met konijnenkop en 3 kerstkaarten. Bij Wibra 5 petrolkleurige Saskia. Bij Zeeman goudkleurige en witte Party, een glittergaren, en 2 grasgroene Royal. Bij Big Bazar een klein hardlijvig babypopje, bij So Low XXL 4 manicuresetjes, voor mijn sponsormeisjes in Sri Lanka, 2 rol juten touw (kan ik misschien mee haken) en een haarclip met een kattenkopjesapplicatie. En bij Action een pakje kussenenveloppen, een prinsessenpop en een kaarsenkrukje, dat ik onder een plant heb gezet. Oja bij Kruidvat kreeg ik een Robijnbeertje bij twee flessen wasmiddel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2018 om 16:40
Je hebt dus weer een aardige slag geslagen, Magtelt. Thumbs Up
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2018 om 17:23
Dat is zeker een goeie slag! Volgens mij gaat Magtelt uit winkelen met een kruiwagen.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2018 om 18:53
Haha, Magelt, jij hoeft je nooit te vervelen volgens mij! Geniet ervan! Maar goed dat ik niet zo vaak de deur uitga, anders lag het hele huis hier ook binnen de kortste keren vol met allerlei frutseltjes en knutseltjes :).
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 3233343536 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns