Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <1 3435363738 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2018 om 15:59
Een nieuwe " nette broek "voor mijn man .
Moet steekzakken hebben ,want heel z,n hele hebben en houden moet in die zakken .

Zondag vroeg hij of ik mee ging een broek kopen .
.
Ik wist niet wat ik hoorde , maar ja z,n oude spijkerbroek viel bijna uit elkaar . Een poosje geleden had ik geweigerd om hem nog onder de naaimachine te leggen ,toen is hij zelf aan het plakken gegaan ,maar na de plakstukken scheurde het weer natuurlijk .

Hij heeft er een en ook nog naar het zin ook ,en hij hoeft niet eens korter .

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2018 om 18:17
Ik koop mijn kleren op internet bij Your Look for Less, en als ik vind dat mijn man een nieuwe broek nodig heeft, bestel ik er één voor hem in twee maten. Welke niet past gaat retour. Soms kunnen de pijpen van de oude eraf en heeft hij er een bermudashort bij voor de zomer. Voor heren hebben ze buikmaten, voor dames extra korte en extra lange maten. Naast de reguliere maten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2019 om 10:28
Ik ga eens op die site kijken Machtelt .

Die benauwde pashokjes zijn ook niets voor hem .







Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2019 om 10:59
Ja, en je staat dicht op de spiegel, met een rood bezweet hoofd, wat niet flatteert. Thuis kun je fris gedoucht passen. Terugsturen gaat makkelijk. Ik vind het ideaal. Er gingen in onze stad (ons dorp) modehuizen voor sjieke rijkere dames over de kop, omdat ze niets met internet hadden, en die proberen nu via die weg terug te komen. IK ging daar toch al nooit naar toe, omdat ik bij binnenkomst ofwel genegeerd werd of haastig de deur uit gewerkt. Het is wel moeilijk om een doodgewoon t-shirt te vinden bij Your Look for Less, meestal zitten er pailletjes, ajourgaatjes of borduursels op. Maar daar hebben we good old Zeeman voor.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2019 om 12:08
Ik ging daar wel naartoe ,maar alleen als ze 70% korting gaven ,dus zijn ze ook over de kop .

We hebben nu een Hema in het oude postkantoor maar dat is dan ook het enige wat we hebben , Blokker is ook verdwenen .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2019 om 13:28
Voor doodnormale dingen wordt de spoeling inderdaad erg dun, ik heb laatst van een bezoek aan Apeldoorn geprofiteerd door een
x-aantal winkels van binnen te bekijken. Alhoewel . . . ik niet vond wat ik zocht . . . een doodnormaal zeepbakje. Maar ach, dat lukt vast wel een keer.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2019 om 13:38
Als je zo iets ,in onze ogen doodnormaals ,aan een verkoopster vraagt ,nadat je zelf al aan het zoeken bent geweest ,staan ze je soms aan te kijken of ze water zien branden .

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2019 om 13:43
Over het algemeen hou ik aan - als ik het zelf niet kan vinden, dan willen ze het niet verkopen en ga ik verder. Scheelt veel gezeur en brandend water.
Wel kan het voor mezelf ongemakkelijk zijn.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2019 om 19:59
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2019 om 20:02
Originally posted by bep bep wrote:

In de kringwinkel zo een kistje met schuifdeksel gekocht waar 3 flessen wijn in kunnen voor 1 euro. Bij ali begin november 100 tees (zo van die stokskes om in de grond te steken en een golfballeke op te leggen). Een gepensioneerde heel gelukkig gemaakt. Potlood en meetlatje gegeven, puntjes laten zetten in het houten kistje op 3 cm van elkaar en de tees op de puntjes laten kleven. (Dikwijls moeten aanhoren dat het wel heel goed geplakt is en dat het heel goed gedaan is en dat ge van de lijm niks meer ziet) en nu heb ik dus een bakje waar ik de klosjes garen overzichtelijk, voorhetgrijpen en zonderdatzeinelkaar hangen kan in opbergen.


Goed idee, Bep. Ik kwam ooit in de kringloop een rekje tegen dat was bedoeld om reageerbuisjes op te plaatsen, in een laboratorium. Daar heb ik de grote klossen lockmachinegaren op geplaatst. Maar afgedekt opbergen is veel beter. Dan blijft het schoon en onaangetast door zonlicht.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2019 om 21:08
Vanmiddag ben ik op nieuwe wol uit geweest. Mijn vader heeft een warme trui nodig. Zijn lievelingskleuren zijn beige en bruin. Die kleuren zijn het wel geworden, maar er komen leuke accenten in met goudgeel en roestig oranje-bruin. Het is 100% scheerwol op zijn verzoek. Totaal 16 bollen van 50 gram.   
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2019 om 23:10
Rode handschoenen, passend bij mijn rode tas.
Lamsvacht met de vachtzijde binnen. Heerlijk warm en zacht.

Mijn vorige lamsvacht handschoenen hadden in Leiden 100 gulden gekost. Die waren nu echt kapot en versleten. Waar ik nu woon ben ik dit soort handschoenen nooit tegengekomen. De nieuwe bestelde ik in China voor €6,50. Vandaag heb ik ze gedragen en meteen besloten om ook een paar in het groen te bestellen, passend bij een groene winterjas.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2019 om 08:21
Originally posted by Cocos Cocos wrote:

Rode handschoenen, passend bij mijn rode tas.
Lamsvacht met de vachtzijde binnen. Heerlijk warm en zacht.

Mijn vorige lamsvacht handschoenen hadden in Leiden 100 gulden gekost. Die waren nu echt kapot en versleten. Waar ik nu woon ben ik dit soort handschoenen nooit tegengekomen. De nieuwe bestelde ik in China voor €6,50. Vandaag heb ik ze gedragen en meteen besloten om ook een paar in het groen te bestellen, passend bij een groene winterjas.
 


super leuk voor je en
voor dat geld hoef je het ook niet te laten 
veel draagplezier toegewenst 

Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2019 om 16:39
Mijn handschoenen waren keurig aan de maat, zoals geadverteerd. Een vriend, man met grote handen, wilde zelf ook wel van die handschoenen. Ik bestelde 2paar in de gevraagde kleuren.

Vandaag lagen ze in de brievenbus. Prima kwaliteit, maar...
Allebei waren ze in mijn maat en dus veel te klein voor hem.Thumbs Down
Nu heb ik dus nog meer handschoenen voor mijzelf.Thumbs Up
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2019 om 17:44
Haha, Cocos, voor jou mag de winter dus komen! Met zoveel handschoenen kun je wel lekker variëren in ieder geval. Hier heeft het vanmiddag iets gesneeuwd, bleef niet liggen, maar goed, het begin van de winter is nu blijkbaar tóch gekomen. Veel plezier met al die handschoenen!

Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2019 om 17:42
in de kringloop een boekje voor poppenkleertjes voor pop van 40 cm


Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2019 om 10:21
Wat een schattig boekje! Ik heb niet veel met poppen, maar als ik dít zie, word ik er wel enthousiast van! Heel veel plezier ermee!
Back to Top
Nickie View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 13 Januari 2019
Locatie: Zuid Limburg
Status: Offline
Points: 80
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nickie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2019 om 10:26
Heel, mooi, soms vind je bij de Kringloop de mooiste dingen. Ik struin ook graag door die winkels,
Volgens mij zijn de boekjes van Canteclear niet vaak meer te vinden. Gefeliciteerd ermee en veel succes met de patroontjes Smile
Leeftijd is niet belangrijk maar wat je met die jaren hebt gedaan wel.

Nickie's Hobbycorner
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2019 om 10:30
Een enkele keer staat op Marktplaats nog wel zo'n boekje, of van Breivreugd, met een paar poppenkleren. Meestal kosten ze een hoop geld. Maar ze zijn zo leuk om te hebben. 3 suisses had jaren geleden ook poppenboekjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2019 om 17:15
Dat is het leuke van de kringloop. Je komt er van alles tegen, wat je nergens anders te pakken krijgt. En soms ook dingen waarvan je het bestaan niet eens kende.

Ik was laatste samen met iemand boodschappen doen en wilde, omdat het in de route ligt, ook even bij de kringloop kijken. "Wat zoek je nou toch in dat vuilnis?" werd gevraagd. Ik vond het geen antwoord waardig. Maar na 10 minuten stond die persoon met een mooie 2e hands jas aan. Een paar computer kabeltjes in de hand. En dolgelukkig met de vondsten. "Nou dat dus" zei ik "Dat waarvan je van te voren niet weet dat je het gaat vinden."
LOL
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 3435363738 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns