Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenNieuwe Brief van ons Forumkindje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Nieuwe Brief van ons Forumkindje
    Posted: 02 Mei 2010 om 08:50

Ik heb weer een brief van ons forumkindje gekregen, is er misschien iemand die nu een briefje naar haar wil schrijven. Ik heb haar in de eerste brief verteld dat ze meer Aunties hier heeft, en in de tweede brief ook dat ze het presentje wat Chrisje voor haar mee neemt van ons allemaal krijgt.

Ik dacht misschien leuk als ze ook eens een briefje van een andere auntie krijgt. Ik hoor het wel he. Ik zet hieronder even het briefje.

Groetjes, Lidia

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 10:30
Ik ga morgen naar de markt voor kleine ritsjes en daarna gaan de postzegels, hopelijk de ritsjes en de kleine zenuwenknoopjes in een envelop. Ik zal er een briefje voor Thakshila bij doen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 11:17
Dat is een mooie brief
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 11:35

Liefffff.

Groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 13:09
Wat lief
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 13:18

wat leuk ja

en schrijven wil ik wel maar dat vervelende engels he, ik kom er niet uit dus helaas dat wordt hem niet

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 14:50
Leuk Lidia!
Wat een schattig meisje als je dit zo leest. lief zeg.

ps wanneer gaat Chrisje er heen?
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 16:34
Ons forumkindje ? Kan iemand mij naar het topic verwijzen, ik heb nog wat in te halen m.b.t. berichtjes.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2010 om 18:08
Originally posted by boek boek wrote:

wat leuk ja

en schrijven wil ik wel maar dat vervelende engels he, ik kom er niet uit dus helaas dat wordt hem niet

Tineke, als je een Nederlands briefje met grote ruimte tussen de regels schrijft, kan Lydia de vertaling ertussen zetten. Misschien is dat wel heel leuk, een briefje in een exotische taal, kan ze proberen dat uit te spreken en heeft ze wat te lachen met haar vriendinnen. Wij hadden vroeger de grootste lol om een kerstkaart met "Gloedelig Jul".

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2010 om 15:28
Lidia, ik heb een envelop klaarliggen, morgen gaat hij naar het postoffice. Dan is er markt en kinderkleedjesmarkt op ons winkelcentrum en ik ga "step ups" passen, schoenen die voor spierontwikkeling en gewichtsvermindering zouden zorgen. Ik heb aan Thakshila geschreven, postzegels er bij gedaan en wat fournituren voor de haute couture van Barbie.

Ik heb bij alle fourniturenkramen vandaag in het centrum gevraagd om deelbare kleine ritsen, nou de kleinste was 30 cm, maar "mevrouw u kunt hem zelf makkelijk verkleinen". Bij de laatste kraam bood de man aan om dat even voor me te doen en die was 10 minuten aan het priegelen en pieren.

wat rozengeur.
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2010 om 16:13

Hoi Lidia,

Wat een leuk briefje van thakshila... altijd weer leuk om iets van die meisjes te horen...

Ik wil haar wel een kaartje sturen... hoe moet dat gebeuren ???

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2010 om 23:00

Jeetje Magtelt jij hebt daar even werk aangehad zeg, te gek dat die man het ging verkleinen ik zou niet weten hoe dat moet. Maar spannend hoor ik kijk al weer uit naar de postbus. Ik ben al bezig met het jasje van het ski-pak, hoop dat ik daar het ritsje voor kan gebruiken. Alvast hartstikke bedankt hoor, als je ooit iets uit Australia wilt hebben zeg je het maar hoor.

En ik vind het ook heel leuk dat je een briefje voor Ann Thakshila heeft.

En Rita leuk dat jij ook iets gaat schrijven voor Ann Thakshila, ik heb haar geschreven dat ze meer aunties heeft dus ik denk dat het leuk is voor haar om dan ook iets te horen van een andere auntie.

Groetjes, Lidia

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 09:35

hoi dames, ik ben even aan het bijlezen, zijn hier wat drukke dagen geweest...

Wie nog postzegels voor ons forumkindje of een briefje wil sturen, kan dat ook gewoon naar mij thuis opsturen. wie wil vraagt mijn adres even in een pm. Engels is geen probleem, zoals eerder werd voorgesteld, gewoon genoeg ruimte tussen de regels laten, en dan zet ik er een vertaling bij! niet aarzelen dus, dames! ze vindt post vast echt leuk. wat ook erg leuk is, zijn "typische" hollandse kaartjes met molens, tulpen en zo op, vinden ze geweldig! doen dus!

Ik vertrek volgende week donderdag, dus dat kan nog net, denk ik? (eve rekening mee houden dat opsturen naar belgie mss iets langer duurt, is ook zooo ver, hé, haha!)

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 09:40

Originally posted by tikoes tikoes wrote:

Ons forumkindje ? Kan iemand mij naar het topic verwijzen, ik heb nog wat in te halen m.b.t. berichtjes.

ben daar niet zo'n held in, in dingen terug te vinden, maar kan iemand me hiermee even helpen om tikoos weer up-to-date te krijgen, hihi!

Even kort alvast: Lidia heeft in Australie een super-garage-sale gedaan, en van de opbrengst hebben we allemaal samen hier een forum-kindje gesponsord. het kost 15euro per maand, dus we zitten zeker nog even goed nu voor een tijdje, dan zien we wel weer... Maar wij zijn dus allemaal "aunty" van haar en wie wil kan schrijven en dan zorgt Lidia dat dat aan komt, of dat mag ook gewoon naar sri lanka zelf, moet je wel even Lidia het adres vragen in een pm. Lidia houdt ons dan op de hoogte van de brieven die ze van haar krijgt! geweldig leuk, hé!!!!!

En ik ga haar volgende week (jaaa, zo snel al, ik krijg de kriebels al sik het zo zie staan, hoor!) haar opzoeken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 10:20
Veel foto's nemen he dat we kunnen meegenieten
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 11:53
Ziezo, om 10 uur precies op de post gedaan en meteen Donald Duckpostzegels gekocht. Daarvan gaat er alvast één in de envelop aan het prikbord met Artiszegels voor Martika en postzegels voor Thakshila.

En op de kleedjesmarkt nog 3 blote popjes gekocht. Nu moet ik echt even een poppenstop instellen, de zolder puilt. Maar het waren weer van die kleine! Heus echt de twee grote heb ik laten liggen, die hadden ook kleertjes aan wat minder zielig is.

Toen nog op de markt bij onze buurman aardbeien en tuinbonen gekocht, ik weer helemaal gelukkig.

wat rozengeur.
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2010 om 13:42

Wat leuk die popjes, ga je daar nu kleertjes voor breien?

En Rita ik heb je gemaild met het adres van Thakshila. En als er nog iemand wil schrijven of een kaartjes sturen laat maar weten hoor, je mag de brief naar mij sturen zodat ik alles ineen door stuur, maar je mag me ook mailen dan geef ik het adres wel even door als je het meteen naar Thakshila wilt sturen.

En Chrisje wat gaat het snel he volgende week al, spannend hoor ik wens alvast heel veel plezier.

Groetjes, Lidia

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 12:24
Ja, Lidia, dat is mijn probleem, als ik blote popjes zie, móét ik ze adopteren en kleertjes geven. Of als ze vieze kleertjes aanhebben. Ik vind niet dat ik daarvoor in therapie hoef, het breien is al therapeutisch genoeg. En het is zo plezierig om ze dan later een paar keer om te kleden, voor ze ingepakt worden om naar Chrisje te reizen.

De nieuwe liggen nu in de badkamer te drogen, eentje had een krullebol en de ander een zacht stoffen lijfje.

Mag ik het schrijfadres van Thakshila in een pmmetje hebben?

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns