nieuwe forum heel traag |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | |
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
hobbydoos jouw bericht komt door als :
Ziet iemand Anders sterven Teksten ?.
Hoofdletters zijn geen typfouten .
Ik klik wel op Origineel weergeven dan is alles goed .
Ik lig er niet wakker van .
Als schoonzoon weer eens langs komt- is nu niet in het land- zal ik hem wel eens vragen of hij de oorzaak weet .
Hij heeft een bedrijf in inter networking solutions .
gr mutti
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fien heb jij ook rechts boven Origineel weergeven staan ???
gr mutti
|
|
Fien
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja hoor, Tante Jan,dat bericht heb ik gelezen en ik heb een mail naar Renske gestuurd.
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fien en mutti, volgens mij zijn jullie de enigste 2 die die tekst hebben, ik heb rechts bovenaan geen origineel staan, moet zeggen het forum is ook weer sneller geworden.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Fien
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mutti,
Ja, maar je moet hem steeds opnieuw aanklikken. Kwestie van wennen dat je toch die rare teksten eerst ziet???? Kan ik me niet voorstellen.
Groetjes, Fien
|
|
Fien
Post Options
Thanks(0)
|
Lydia,
Marileen ook hoor
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb het lek boven .
Naast origineel weergeven stond een vakje aangevinkt engels altijd vertalen .
Heb het vinkje weggeklikt en het probleem lijkt opgelost .
Even kijken hoe mijn bericht nu doorkomt bij mij .
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Alles ok Origineel weergeven staat er ook niet meer .
He he
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Ik voel me altijd zo,n oen als iets niet lukt .
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zie nog steeds die teksten niet en er staan bij mij ook geen 'origineel' rechts boven. De handtekeningen zie ik wel, tekst en plaatjes.
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Fien ,Marileen
Hebben jullie ook dat vierkantje met dat vinkje erin naast origineel weergeven. ???
Zoja klik dat eens weg dan is het bij mij opgelost
|
|
Tante Jan
Hobbywonder Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://translate.google.nl/translate?sl=en&tl=nl&js=n&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fforum.hobbydoos.nl%2Fnieuwe-forum-heel-traag_topic26702_post437458.html%23437458&act=url
Zag/ziet het er zo uit? Dat lijkt wel te kloppen met jullie verhaal... Google translate denkt dat de hele site in het Engels is en probeert jullie te 'helpen' |
|
Blessed to be a blessing
|
|
Fien
Post Options
Thanks(0)
|
Mutti,
Dat lijkt (voorlopig?) de oplossing te zijn!!!!!!!
Bedankt, Fien
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh tante jan nu zien we pas wat ze bedoelen, bedankt voor de verduidelijking. leuk he computers die willen helpen
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Annita
Hobbywonder Lid sinds: 04 Januari 2011 Locatie: Katwijk aan Zee Status: Offline Points: 772 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben ik nou zo'n sukkel? Waar staat dat vierkantje dan? Wie helpt me verder? Krijg nu trouwens wél weer melding in mijn mailbox voor een nieuw bericht! |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Annita ,als jij geen vreemde tekst hebt heb je ook geen vierkantje .
Dus ben je zeker geen sukkel
|
|
Annita
Hobbywonder Lid sinds: 04 Januari 2011 Locatie: Katwijk aan Zee Status: Offline Points: 772 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee Mutti, ik heb geen vreemde tekst! Dan zou het wel goed zijn. Voelde me al weer "dement" worden. SORRY!
Kreeg alléén geen melding in mijn mailbox, maar sinds vandaag weer wel! Bedankt voor je hulp Mutti! |
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Ja Tante Jan zo zag het er uit als ik op de link klik Als ik nu op vertalen klik verschijnt het weer .
Ik had ook al het idee dat het zoiets was maar ik durfde het vinkje eerst niet weg te klikken .
gr/mutti
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je aanklikt orgineel weergeven, dan is het ff weg, maar ga je naar een ander topic of pagina dan is het weer.
Dus dan zou telkens dat aan moeten klikken?
Dat is ook een gedoe........ik hoop zo dat het weer word net zoals op
het oude forum.......ik mis het oude gezellige forum wel hoor
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoppahhhhhh......berichtje gepost en gelijk weer van die rare teksten.
Pfffffffffffffff.......vervelend dat je bij alles orgineel weergeven aan moet klikken
|
|
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |