Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nieuwe forum heel traag

 Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 19:57

Misschien staat er nog iets verkeerd aangevinkt bij jou Marileen ik heb er geen last van en ook niet gehad vind het vervelend voor je dat je dat steeds in beeld krijgt zou toch nog even verder zoeken.


http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 19:57
Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Hoppahhhhhh......berichtje gepost en gelijk weer van die rare teksten.
Pfffffffffffffff.......vervelend dat je bij alles orgineel weergeven aan moet klikken


Niet opgeven hoor! Het is allemaal de schuld van Google Wink

Heb je geprobeerd wat Mutti zegt? Dat ene vinkje weghalen?
Blessed to be a blessing
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 20:58
Marileen helemaal rechts staat nog een vierkantje(naast origineel weergeven ) met als tekst engels altijd vertalen .
Als daar een vinkje in staat moet je dat wegklikken dan is je tekst (blijvend??) goed .
Het nadeel is dat je nu ook je vertaling bij Member Control Panel kwijt bent ,maar dat is niet zo irritant als die rare teksten .
 
gr mutti
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 21:35
Whoehaha ik klik op de link die tante Jan geeft en ik zie inderdaad hele rare teksten. Mijn eigen tekst 'ik zie nog steeds die teksten niet' vertaalt google met 'ik zie nog paarden (steeds) sterven (die) teksten niet'.
 
Kan me wel indenken dat jullie gek opkijken van dit soort teksten, maar nu zie ik de humor er wel van in. Smile
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 23:13
chat ?????????  hulp ik vind hier niks meer Confused
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 09:29
ik krijg nog steeds heel selectief berichten. Ik zie er nog geen lijn in.
Ik moet zeggen dat ik het minder leuk vind,zoals het nu is. Ik mis de knop actuele berichten. Ik weet hij heet nu anders, maar het is net of het minder overzichtelijk is. Als je niet inlogt, krijg je veel minder berichten te zien bij last posts, dan wanneer je wel inlogt. Groetjes, Lida
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 10:00
Ik moet zeggen, ben eigenlijk wel gewend . Tuurlijk zijn er soms wat dingetjes. Maar dat zal vast wel goed komen.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 15:44
Ik hobbel ook al wat mee. Als alles in de ned.taal komt te staan, gaat het waarschijnlijk veel beter. Houd moed.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 15:51
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

ik krijg nog steeds heel selectief berichten. Ik zie er nog geen lijn in.
Ik moet zeggen dat ik het minder leuk vind,zoals het nu is. Ik mis de knop actuele berichten. Ik weet hij heet nu anders, maar het is net of het minder overzichtelijk is. Als je niet inlogt, krijg je veel minder berichten te zien bij last posts, dan wanneer je wel inlogt. Groetjes, Lida
 
Lidwina, bij mij is het ook nog een ramp Huilen
En net als jij vind ik het ook minder leuk zo Huilen
Het forum is ook heel traagHuilen
Vind het wel heel vervelend en voel me wel een beetje schuldig dat ik er wat
negatief ovr ben hoor, want Renske doet natuurlijk haar best.
Ik haak nooit af!

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 15:54

Marileen

Heb jij nu nog steeds vreemde tekst ???
 
mutti
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 15:58
Marileen, misschien moet je straks als je pc klaar is je laptop opnieuw installeren. bij mij is hij niet meer langzaam en het berichtje plaatsen gaat ook steeds vluggerEmbarrassed
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 15:59
Ja de ene keer wel en de andere keer valt het mee.
Snap er niks meer van Embarrassed
Ook vervelend dat het zo traag is.
Oh jah......ik zie ook vaak teksten en berichtjes door elkaar heen....ennuhhhhhhh.....
ik heb toch geen alchohol op hoor LOL.....lust ik niet eens LOL
Ik haak nooit af!

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 16:02
na het wegklikken van het V tje heb ik geen rare tekst meer .
Ook is hij niet langzaam meer en Chat is nu niet meer aan het knipperen .
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 16:51
Ik heb mij al onnozel gezocht naar dat V-tje van jullie. Ik kan niets vinden. Omdat ik jullie dat wilde zeggen moest ik natuurlijk eerst inloggen en toen zag ik het in een flits staan. Dus dacht ik: als ik ingelogd ben ga ik kijken wat dat nu precies is. Maar... na het inloggen was het hele V-tje weg!!! Mijn teksten zijn eigenlijk altijd normaal, ook als ik niet ingelogd benGroetjes, Lida
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 17:00
Lida
 
Als je geen kromme tekst hebt heb je ook dat V tje niet . IK heb het nu ook niet meer .
Alleen  als ik op Engels altijd vertalen klik komt het weer terug ,maar misschien heb jij dat ook niet staan ,
Ik ben nu alle knoppen aan het uitproberen .Wist niet dat er zoveel te ontdekken viel .
Het houdt ons wel van de straat en uit de kroeg .
 
gr /tineke
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 17:51
Dat van die teksten heb ik allemaal niet, hb misschien ook te weinig daar voor gedaan. Maar ik krijg nog steeds geen e-mails binnen. Krijgen jullie die wel weer allemaal binnen.
Groetjes, Lidia
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 18:04
Yesss...yessss....yesss.......ik heb het v tje gevonden. Het is nu weg ennnnnnn...........
oepieeee......geen rare teksten meer. Gaat nu een stuk beter! Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 18:05
Originally posted by simonevv simonevv wrote:

Marileen, misschien moet je straks als je pc klaar is je laptop opnieuw installeren. bij mij is hij niet meer langzaam en het berichtje plaatsen gaat ook steeds vluggerEmbarrassed
 
Simoontje....volgend weekend komen Karin en Gerard m`n pc terugbrengen,
en dan gaat Gerard m`n lapje ook nakijken heeft ie gezegd Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2012 om 18:41

fijn Thumbs Up.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns