Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe haakboeken?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nieuwe haakboeken?
    Posted: 17 Februari 2013 om 13:58
Ik zag op Marktplaats: 75 bloemblokken om te haken, Slingers haken, Kleurrijke cadeautjes haken, Grappige gelukspoppetjes en van Krukkert Haakpartij op de boerderij.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2013 om 18:09
leuk bedankt!
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 Juni 2012
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2013 om 18:26
ik heb haakpartij op de boerderij vandaag nog besteld! Ben benieuwd, maar ik vind al haar patronen zo mooi :o
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2013 om 18:56
Laat je ons weten hoe je het vindt?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 Juni 2012
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2013 om 19:39
zal ik zeker doen! 
Back to Top
kersepit View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2013
Status: Offline
Points: 44
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kersepit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2013 om 13:33
Mijn eerste 'echte' berichtje Embarrassed
Op de website van Forte uitgevers kan je de inhoudsopgave van het boekje 'Haakpartij op de boerderij' downloaden. Daar staan van alle dieren een afbeelding. Helaas kan je alleen van dit boekje de inhoudsopgave downloaden (ik vind de voorkant van 'Slingers haken' er ook erg leuk uit zien).
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 Juni 2012
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2013 om 14:54
ik heb net het boekje haakpartij op de boerderij binnen (het was al eerder geleverd, maar had het bij mijn familie in NL laten leveren omdat dat gratis was, en ik ze toch regelmatig zie)
En ik ben er erg tevreden over. er staan konijnen ( met sla), een hond, kippen (met kuiken en ei) een geit, een kalkoen, een varken en big, een schaap en lam, een koe en een paard in.

De inhoudsopgave geeft trouwens naast elke naam een klein plaatje weer, dus als je inderdaad bij die uitgever de inhoudsopgave kan zien, kan je zien welke dieren er in staan en hoe ze eruit zien.

Ik ben er in ieder geval heel erg tevreden over!
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2013 om 17:20
ik heb de boekjes allemaal gezien echt heel erg leuk!!!
Ik ben begonnen met het boekje grappige gelukspoppetjes en heb er al 2 uit gemaakt, ik ben tenslotte op vakantie en moet me toch na het skieen ook nog ontspannen hi hi
 
de slingers zijn echt super maar mijn dochter is 14 en die wil echt geen slingers meer in huis dus ik moet even bedenken waar ik die nou eens "nuttig"voor kan gaan kopen
 
de boerderijdieren zijn weer wat groter maar ook erg leuk om te maken!
Dusse sparen of vpoor de verjaardagen vragen en evt een heeeel vroeg sinterklaaskado???
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2013 om 20:13
Op die jute tassen van AH en Lidl kun je misschien net drie vlaggetjes van de slingers kwijt. Of als verjaarscadeau. Iemand had ooit eens een driehoekig doosje gehaakt om de slinger in te doen. Of oranje slingers als het weer eens wk of ek is. Ik kijk ook uit naar hjet boek met bloemblokken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns