Nieuwe haakboeken? |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 Februari 2013 om 13:58 |
Ik zag op Marktplaats: 75 bloemblokken om te haken, Slingers haken, Kleurrijke cadeautjes haken, Grappige gelukspoppetjes en van Krukkert Haakpartij op de boerderij.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
leuk bedankt!
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
ikkie1202
Duizendpoot Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb haakpartij op de boerderij vandaag nog besteld! Ben benieuwd, maar ik vind al haar patronen zo mooi :o
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Laat je ons weten hoe je het vindt?
|
|
wat rozengeur. |
|
ikkie1202
Duizendpoot Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
Post Options
Thanks(0)
|
zal ik zeker doen!
|
|
kersepit
Groupie Lid sinds: 09 Februari 2013 Status: Offline Points: 44 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn eerste 'echte' berichtje Op de website van Forte uitgevers kan je de inhoudsopgave van het boekje 'Haakpartij op de boerderij' downloaden. Daar staan van alle dieren een afbeelding. Helaas kan je alleen van dit boekje de inhoudsopgave downloaden (ik vind de voorkant van 'Slingers haken' er ook erg leuk uit zien).
|
|
ikkie1202
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb net het boekje haakpartij op de boerderij binnen (het was al eerder geleverd, maar had het bij mijn familie in NL laten leveren omdat dat gratis was, en ik ze toch regelmatig zie)
En ik ben er erg tevreden over. er staan konijnen ( met sla), een hond, kippen (met kuiken en ei) een geit, een kalkoen, een varken en big, een schaap en lam, een koe en een paard in. De inhoudsopgave geeft trouwens naast elke naam een klein plaatje weer, dus als je inderdaad bij die uitgever de inhoudsopgave kan zien, kan je zien welke dieren er in staan en hoe ze eruit zien. Ik ben er in ieder geval heel erg tevreden over! |
|
ChantaltJH
Duizendpoot Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb de boekjes allemaal gezien echt heel erg leuk!!!
Ik ben begonnen met het boekje grappige gelukspoppetjes en heb er al 2 uit gemaakt, ik ben tenslotte op vakantie en moet me toch na het skieen ook nog ontspannen hi hi de slingers zijn echt super maar mijn dochter is 14 en die wil echt geen slingers meer in huis dus ik moet even bedenken waar ik die nou eens "nuttig"voor kan gaan kopen de boerderijdieren zijn weer wat groter maar ook erg leuk om te maken! Dusse sparen of vpoor de verjaardagen vragen en evt een heeeel vroeg sinterklaaskado???
|
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Op die jute tassen van AH en Lidl kun je misschien net drie vlaggetjes van de slingers kwijt. Of als verjaarscadeau. Iemand had ooit eens een driehoekig doosje gehaakt om de slinger in te doen. Of oranje slingers als het weer eens wk of ek is. Ik kijk ook uit naar hjet boek met bloemblokken.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |