Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe Hendrik Groen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nieuwe Hendrik Groen
    Posted: 29 Juni 2019 om 12:31
Er is een nieuw boek van Hendrik Groen uit, wat in Hollywood termen een prequell zou heten. Het speelt zich af in de tijd vóór Hendrik en Evert in het bejaardenhuis/de aanleunwoning woonden. Evert haalt in een impuls een domme kwajongensstreek uit en die moeten ze rechtzetten. Groot alarm bij de politie en gemeenteraad. Ik ben pas halverwege, dus ik kan niets verklappen. Ik vind wel grappig, dat zijn boeken zoveel kritiek bevatten op de maatschappij, de economie en eigenlijk bijna de hele mensheid, op een paar enkelingen na. Net zoals bij Sjöwall en Wahloo maatschappijkritiek in een detectivevormpje was gegoten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2019 om 11:34
Ik ben heel benieuwd, het kan niet makkelijk zijn geweest om dit derde boek te schrijven
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2019 om 08:14
Ik heb het uit en het ligt al in de biebtas om het terug te brengen. Want volgens mijn leenbestand is het gereserveerd, iemand zit er met spanning op te wachten. De titel is: En kleine verrassing.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2019 om 22:18
Eigenlijk heb ik zoveel dingen die ik lees of lezen wil dat er voor een roman voor het plezier niet zoveel overblijft. Waar ik wel op zit te hopen is een nieuwe TV-serie van Hendrik Groen. Van de vorige heb ik zo genoten! Daar waren ze toch mee bezig?  
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2019 om 09:21
Ja, dat dacht ik ook. Het monteren en knippen en plakken zal wel veel meer tijd in beslag nemen, dat het acteren en filmen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns