Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe LOOM

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nieuwe LOOM
    Posted: 06 Maart 2012 om 13:32
Hebben jullie gezien dat er een nieuwe loom/knifty knitter is verschenen in de hobbydooswinkel? Je kunt er dekens op maken maar ook meer kleine werkjes tegelijk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 14:10
Nog niet gezien... Ben wel benieuwd hoeveel plaats dat in neemt. Een deken erop knifty knitteren lijkt me toch een behoorlijke breedte vereisen. Dat wordt in je eentje op een 3-zits bank ;)
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 14:48

Dit is hem! Renske heeft hem nu met korting in de webwinkel:

Loom in 8-vorm voor het aan een stuk punniken van projecten tot wel 295cm breed zoals kleden, dekens of bedspreien. Door een gedeelte ervan te gebruiken, kun je kleinere projecten maken zoals poncho’s, sjaals, mutsen en tassen. De loom is geschikt voor heen- en weerbreien en rondbreien. Je kunt er zowel gladde als structuurgarens mee verwerken vanaf naalddikte 3,5 mm. Hij kan gebruikt worden door rechts- en linkshandigen.

De lichtgewicht loom is gemaakt van duurzaam materiaal, heeft 236 pinnen en meet 64cm x 21cm. Hij wordt geleverd in een sterk en doorzichtig plastic etui, inclusief naald, breihaak en een Engelstalige handleiding met vier patronen.

 

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 15:05

Wauwwww.......dat is een perfecte knitter!!!!

Zal eens ff kijken in de webwinkel wat ie kost

Ik haak nooit af!

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 15:37
Het valt nog mee, maar ik denk niet dat je buurman/buurvrouw op de bank er blij van wordt...

Heb nog wel 1 vraagje: gaat je breiwerk niet trekken omdat het in de bochten te maken krijgt met een binnenbocht en een buitenbocht?

Bij een rivier is de binnenbocht ook korter, of zou dat hierbij niet zo werken...???
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 15:47
Geen idee, ik weet wel dat de ritten in Amsterdam met een OV kaart in prijs verschilden voor heen en terug vanwege de bochten, althans dat was de smoes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 15:54
Ik kende tot nu toe geen loom. Heb me er eerlijk gezegd nooit in verdiept. Wel eens wat over gelezen in het forum. Ik wist ook niet hoe zoiets eruit zou zien of wat je er mee zou kunnen doen.
Dus nu weer wat geleerd op het forum dankzij jullie praten en afbeelding door Jips.

Groetjes, Tineke01
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 16:56
Dat kende ik nog niet weer iets geleerd dank zij de afbeelding
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2012 om 17:59
Werkt net als breiringen
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns