Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotennieuwe meeting opnieuw bij mij?

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2010 om 20:55
Nee Corrie, niet jij, die !#$%^&*+!migraine heeft de boel in de war geschopt. Als je er zelfs niet door kunt dansen, is het te erg.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2010 om 10:46
Nee hoor Corrie, je hebt niets in de war geschopt. Ik hoop dat het mogelijk is om ons die dag te laten organiseren, jou alles uit handen te kunnen nemen, bij jou die dag te houden.............en dat jij niets meer hoeft te doen dan te genieten.

26 Juni is voor mij prima.
En zeker renate ga ik het voor je bijhouden. Geef maar een seintje wanneer je het weer wil overnemen. Tenslotte maakt het niet uit wie en hoe............als de dag maar doorgaat.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2010 om 13:14

Ik weet even niet of die datum goed uitkomt. Zit erg dicht bij onze vakantie zo wie zo. Ben nu ook even niet thuis dus kan niet checken in de agenda wat er staat. Maar ik volg de berichten op de voet. Ben heel benieuwd of het ons lukt toch een meeting te organiseren.

Corrie kan jij ook niet mee als de dag ergens anders georganiseerd wordt. Of is dat ook te zwaar voor je? Desnoods met een mogelijkheid waar je je ergens in terug kan trekken? Ik vind het zo sneu voor je.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2010 om 14:56

Lieve allemaal ik heb naar mijn mannetje geluisterd ( had al een paar keer gezegd ligt het niet aan je lenzen )en ik heb dus al 20 jaar lenzen maar steeds meer last van mijn ogen.

Loop nu voor de 3 de dag met bril en dus zonder lenzen en ik begin weer een beetje de oude te worden ,  geen hoofdpijn onvoorstelbaar gewoon.

Had zelfs met de medicijnene van de huisarts alleen maar hoofdpijn dag in dag uit ( wel licht) maar toch, heb heel wat afgebreid de laatste weken.

Je word er heel naar en heel erg moe van vandaar dat ik de meting af zei en ik kom er ook niet op terug ................sorry.................. en ik wil ..............lieve Clara ook niet mee.

Wil morgen naar de opticien kijken voor een bril ( die ik nu heb is eigenlijk alleen voor als ik mijn lenzen uit had) dus wil iets leuks.

En dan wil ik alleen nog bij komen van dat jaar weinig dansen en eeuwigdurende hoofdpijn.

Hoop dat jullie het begrijpen en hebben we dan de zomer bijna gehad ( wat zomer whahahahahah) dan misschien begin oktober een meeting hier.

groetjes Corrie

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Francis View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2010 om 17:47

Ik zou ook heel graag willen komen bij Renate.

Maar mocht het die dag voor mij niet gaan IVM de spierziekte dan houd het over maar ik zou ook een kort bezoekje kunnen doen.

Zaterdag is ideaal voor nijdan kan  ik die zondag uitrusten.

Maar vorig jaar heeft de MG al roet in het eten gegooid en dat zou ik dit jaar niet weer willen.

Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2010 om 19:07
Voor Corrie:

Laten we even inventariseren wie wel kan en wil, mocht dat niets worden............is er de herfstoptie
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2010 om 02:36

Nu Corrie je gooit niets in de war hoor, het is die rottige hoofdpijn waar je zo beroerd van word dat je bijna niets kunt. En het is toch heel erg lief dat Renate en tikoes meteen aanbieden het te willen doen omdat toch veel mensen zich er op hadden verheugd. En dat is niet iemand voor het hoofd stoten dat noemen we klaar staan voor elkaar GEWELDIG vindt ik dat.

Maar dat is ook echt weer iets voor de hobbydoosjes he.

Liefs, Lidia

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2010 om 14:28

Renate ik kom met Clara mee Piet vind dat ik dat maar moet doen dus als ik nog welkom ben whahahahah heel graag en volgend jaar maar bij mij oke?

groetjes Corrie

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns