|
Reageer
|
| Autheur | |
Lidia2
Hobbyguru
Lid sinds: 17 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2743 |
Onderwerp: Nieuwe SitePosted: 20 April 2010 om 23:12 |
|
Ik heb een nieuwe site gemaakt, en ik hoop zo de kleertjes van Barbie te verkopen, voor de Stichting Ayubowan voor Sri Lanka. Kijken jullie even www.breiwerkjesvanlidia.blogspot.com En dan moeten jullie echt ook even hier kijken want een heel lief zusje van een excollega van mij heeft op haar site een mooie link gezet en reclame gemaakt voor die Stichting Ayubowan. http://www.plonsjeroze.nl/links.html Zij heeft veel bezoekers, dus nu maar hopen dat ik ook iets kan verkopen voor Sri Lanka.
Groetjes, Lidia
|
|
![]() |
|
creaans
Hobbyguru
Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Posted: 20 April 2010 om 23:46 |
|
Lidia, wat een leuke site heb je gemaakt!
de 2e is ook leuk opgezet! Maar je hebt er geen prijzen bij staan en ook niet waar je ze kan kopen? |
|
![]() |
|
Lidia2
Hobbyguru
Posted: 21 April 2010 om 00:00 |
|
Ik moet nog even iets vermelden dat de mensen me kunnen mailen, maar ik snap het allemaal niet zo goed. Heb net een vlag geplaatst maar die mag weer weg want die neemt de telling van mijn andere site over. Maar mijn verbinding valt ook steeds weg, rottig hoor op deze manier iets maken, en daarbij ben ik er ook niet zo goed in dus het gaat niet snel. Als eerste moet er nu iets op komen waar ze op kunnen klikken om me te mailen, maar het wil niet lukken. Maar ik ga nog even stoeien. het moet lukken. Groetjes, Lidia |
|
![]() |
|
boek
Hobbyguru
Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
Posted: 21 April 2010 om 07:33 |
|
goed bezig zeg, erg mooi
|
|
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
</a>
|
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Posted: 21 April 2010 om 07:43 |
|
wat een mooie site. hopelijk kunnen de mensen ze vinden. ik zal als je het goed vind eens kijken hoe ik ook zo'n link op mijn blog kan zetten. ik heb dat nog nooit gedaan maar dit is zo'n goed project dat ik het wil proberen. |
|
|
|
![]() |
|
Lidia2
Hobbyguru
Posted: 21 April 2010 om 08:02 |
|
Hi Ester Wat een geweldig idee, en natuurlijk vind ik dat goed. Ik hoop dat het lukt ik ben ook nog aan het proberen hoor, snap het allemaal niet zo erg goed. Ik knoei gewoon en dan lukt het ook vaak wel. Ik heb in ieder geval die flag er op gekregen, zodat ik zie welke landen er allemaal kijken, en ook die koala om me te mailen, maar ja dat was makkelijk gewoon van mijn andere site een kopie gemaakt. Nu wil ik dat Koalaatje nog veranderen in een Barbie fotootje. Maar dat is nog even uitzoeken hoor. Ik ben vanochten erg vroeg opgestaan om dit te maken, want dan zit ik in de offpeak tijd en kan dan wat langer door gaan, the peaktijd is al bijna vol bij mij. Maar het gaat langzaam want ze gooien me nogal eens er uit, en dat is erg vervelend. Het was vanochtend erg mistig bij ons en dan schijnt de sataliet ook niet goed te werken. Groetjes, Lidia |
|
![]() |
|
breidje
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
Posted: 21 April 2010 om 09:16 |
|
leuk gedaan
|
|
|
wil
![]() |
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Posted: 21 April 2010 om 09:18 |
|
Lastig hoor die verbinding. En dan ook nog speciaal vroeg op moeten staan omdat je dan in een andere tijd zit. Waardeloos. Ik vind je site fantastisch. Duidelijke informatie. En leuk om al je barbies nu eens bij elkaar te zien. Ik hoop toch zo dat het gaat lukken en dat je zo veel gaat verkopen.
|
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Posted: 21 April 2010 om 11:13 |
|
ik heb je link er al wel bij staan maar ik wil nog eens even kijken hoe ik dat kan doen net als die andere. maar daar moet ik me erst eens goed in gaan verdiepen.
|
|
|
|
![]() |
|
diny183
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Posted: 21 April 2010 om 11:20 |
|
Mooie site hoor.
|
|
|
|
![]() |
|
pralientje
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Posted: 21 April 2010 om 11:43 |
|
Dat zijn fantastische site's |
|
![]() |
|
drempt
Hobbyguru
Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Posted: 21 April 2010 om 11:46 |
|
erg leuke site Je breit erg mooi erg leuke pakjes en leuke kleuren combinaties
groeten |
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
chrisje
Hobbyguru
Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Posted: 21 April 2010 om 11:50 |
|
wat goed gedaan lidia!!!! en zo'n mooie duidelijke foto's van je spulletjes! je kleertjes zijn echt prachtig ook! ik kan je niet helpen met goede raad maar ik kan wel goed duimen, hihi!
|
|
![]() |
|
ikzelf
Hobbyguru
Lid sinds: 13 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2181 |
Posted: 21 April 2010 om 16:44 |
|
wat een mooie site heb je gemaakt
|
|
|
|
![]() |
|
geesje
Hobbyguru
Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Posted: 21 April 2010 om 17:34 |
|
wat een mooie BLOG !!!!!!!! die andere van plonsjeroze daar ben ik lid van geworden... en succes om je Blog nog beter te maken |
|
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Posted: 21 April 2010 om 17:53 |
|
een heel mooi blog,leuk voor dat goede doel en wat een leuke dingen hebt je gemaakt,petje af. groetjes puck |
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Posted: 21 April 2010 om 22:46 |
|
Wat een mooie en duidelijke blog. Ziet er goed uit, net als al je breiwerkjes
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Meia
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Posted: 22 April 2010 om 23:37 |
|
Leuk, mooie dingen heb je gemaakt. ik heb een reactie achter gelaten. Als mensen willen kopen dan melden ze zich wel toch?
|
|
|
All you need is love.
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |