Nieuwe Sport Handwerken |
Reageer |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(1)
Posted: 10 Maart 2016 om 18:41 |
Nieuwe sport
Ik hoorde net op omrôp Frieslân Dat er een nieuwe sport is , en dat is vliegen met Drones. Toen dacht Ik ,als dat een sport is, dan zijn Haken en Breien zeker een sport. Wat zeg Ik ... Topsport En dan kan ik mijn pees ontsteking aan mijn linkerpols ook een sport blessure noemen. Dat gaf mij een goed gevoel. Daarom Doosjes ....... Handwerken is vanaf nu uitgeroepen totTOPSPORT |
|
oant Sjen
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zeker weten En wat dacht je dan van breien?
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je hebt helemaal gelijk, Ik ga het aan passen, |
|
oant Sjen
|
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat dachten jullie van Handwerken is een sport,
|
|
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat wilde ik ook net gaan schrijven! Wat denk je van naaien? Beneden naaien, boven passen of strijkvlieseline strijken. Trap op, trap af, kleren aan en weer uit om te passen, valt je centimeter weer op de grond...
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alle handwerken is topsport; je kunt er tenslotte ook "blessures" mee oplopen zoals die peesontsteking en ik heb last van een breiarm (niet al teveel breien en proberen rust te houden, wat natuurlijk voor deze fanaat heel moeilijk is).
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tjonge.... ik doe ineens UUUUUUUUUUUUUREN aan sport per dag.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben benieuwd wanneer het edele handwerken opgenomen zal worden in het Olympische programma
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga het weer aan passen in Handwerken is topsport
|
|
oant Sjen
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind huishouden ook allang topsport. Trap op trap af met volle wasmanden, mijn snoerloze strijkbout staat drie stappen verwijderd van de strijkplank, zodat ik mijn tig stappen per dag maak. Boodschappen doe ik lopend. Koken is deels denksport deels fysiek. Ramen lappen en stofzuigen kunnen sport genoemd worden, maar die laat ik aan de huisband over.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
En wat te denken om ons 'eventjes te ontspannen' op Hobbydoos te kijken. DENKSPORT is dat, niet ontspannen.
Kortom wij vrouwen zijn allemaal Topsportvrouwen afgekort TWag's. |
|
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
En dat is dus waarom wij van die stevige mentale spierballen en hamstrings hebben.
Sixpack niet, is niet vrouwelijk. Maarrrrrrrrr.........ik doe wél aan doping. Ben een notoire koffiegebruikster. |
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
een sixpack is zelfs gevaarlijk. Die mensen die dat hebben, zijn niet goed bezig. Ge moet vet hebben om uw spieren te beschermen. En ik heb veel buikspieren en bescherm ze heel goed ook. Hangstrings zijn ook in de maak.
|
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |