Forum
winkelpatronenhobbydoosforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe truuk

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nieuwe truuk
    Posted: 06 April 2021 om 17:45
Zo'n tien jaar geleden had ik een ronde stof gekocht. Mam zou daar voor mij een extra lang T-shirt van maken. Maar dat is er nooit. Vandaag per toeval die lap stof teruggevonden.
Blijkt dat het een stof is die naar twee kanten rekt. Dus niks voor mij om daar te werken.
Hier in de gemeente is er een klein winkeltje, waar je ook herstellingen en zo kunt binnenbrengen.
Heb er een korte bijgedaan met een tekening en uitleg hoe het moet komen.
de stof die kon je zowel horizontaal als verticaal laten lopen. (5 mm / rood-wit gestreept)
Als het klaar is, dan woord ik opgebeld (op mijn gsm)
Ik heb er meer dan eens een (voor mij althans) een lastige naaiklus binnengebracht en die is tot heden altijd goed afgewerkt.
Dus nu.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2021 om 20:38
Dus nu, ben je aan het wachten . . . spannend hoor.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2021 om 14:38
Ja, het is afwachten. Moest dat geen rekstof zijn, dan had ik het al lang zelf gemaakt. 

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2021 om 08:56
Goed kijken hoe ze het gedaan hebben en of het kledingstuk bevalt, dan kun je het zelf ook een keer proberen.
Back to Top
 Reageer Reageer
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.055 seconden.
Lang Yarns