Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe webshop voor gehaakte babyspullen

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
knollewol View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 28 Mei 2012
Locatie: Brecht
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer knollewol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Nieuwe webshop voor gehaakte babyspullen
    Posted: 28 Mei 2012 om 22:26
Hallo,
 
Ik ben net een eigen webwinkel begonnen in patronen voor gehaakte babykledij, speelgoed en andere leuke spullen.
 
Wil je eens een kijkje nemen dan mag dat altijd
 
 
Groetjes,
Ilse
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 14:05
ilse is dit nou reclame of wil je echt lid van het forum worden ik snap dit nooit zo goed ik kan hier eigelijk nooit zo goed tegen of is dit flauw van mij ik snap best dat iemand zijn winkeltje wil promoten maar ik heb er altijd moeite mee als dat hier gebeurd en dan gelijk na het aanmelden doet.
vinden jullie dat fout van mij ?????????????????? ik wordt er altijd een beetje nijdig om ligt dat aan mijEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 14:10
Ik heb er eigenlijk geen problemen mee. Maar het zou fijn zijn als er een apart topic voor is, waar iedereen 'reclame' kan maken.

Als ik een winkeltje had, zou ik ook reclame maken op hobbyfora ;-)


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 14:19
ja dat vind ik wel een goeie een aparte topic dan zou ik er ook geen moeite mee hebben nu is het aanmelden en dan gelijk je webshop er op daar heb ik moeite mee net of je het alleen daarom doe snap je hoe ik het bedoel ik heb geen problemen met reclame maar meer de manier waarop en als er een topic voor is ligt dat anders ik kan het een beetje moeilijk uitleggen en zoals ik het zeg klinkt het zo niet aardig maar nu is het kom ik maak even reclame en verder doe ik niks op het forum sorry kan het niet beter uitleggen in mijn hoofd weet ik het wel maar het uitleggen lukt niet zo goed Embarrassed
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 15:14
Doortje, ik denk dat ik jou wel snap.
Zou het mogelijk zijn om een aparte topic : webwinkels leden -
te open? En misschien ook nog één: blogs leden als dat mogelijk is.
Ik moet wel bekennen dat ik er zelden of nooit op kijk. Heb het hier al druk genoeg .
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 15:36
WinkWink
Groetjes van Jolly



Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 15:37
Ik denk dat zo'n apart topic alleen maar reclame naar zich toetrekt en dat dat niet de bedoeling is van het forum. Volgens mij kan je het beste zo'n topic laten voor wat het is. Zakt snel genoeg naar beneden ...  
Ik begrijp de ergernis wel, maar ik denk dat je dit soms blijft houden en het ook niet altijd 'kwaad' bedoeld is. Het is zonde van je dag om je er aan te storen ... Tja makkelijk gezegd, een ieder heeft zo zijn ergernissen.  
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 15:46
hi hi ja dat is zo saskia ik zat net ook te denken tjonge wat kost me dit toch energie waar maak ik me druk om laat gaan,maar TOCH erger ik me weer hier aan je heb gelijk het zakt altijd heel snel ik ga me gewoon niet meer ergeren hier aan (teminste dat ga ik proberen ) maar beloof niksEmbarrassed
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2012 om 15:57
haha Doortje, sterkte met proberen, iedereen is anders, maar goed ook Wink
Groetjes van Jolly



Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 11:50
Originally posted by ElleBelle ElleBelle wrote:

Ik heb er eigenlijk geen problemen mee. Maar het zou fijn zijn als er een apart topic voor is, waar iedereen 'reclame' kan maken.

Als ik een winkeltje had, zou ik ook reclame maken op hobbyfora ;-)


Hobby fora is nu net verkeerde plaats om reclame te maken voor een winkeltje met eigengemaakte spullen vind ikzelf. Meeste mensen bekijken het en denken "dat kan ik zelf maken en goedkoper"
Als hier iets wel zou aanslaan denk ik eerder dat het hobby materiaal zijn die je kan gebruiken om zelf spulletjes te maken.
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 12:28
ben het helemaal met je eens Vifke ik ga dat soort dingen ook niet kopen. Gebruik dat soort sites alleen om ideetjes op te doen dus hier werkt reclame maken niet. En Doortje ik snap helemaal wat jij bedoeld maar ik maak er niet meer druk om lees dit soort dingen en doe er verder niks mee kost alleen maar negatieve energie en aangezien ik toch al niet zoveel energie heb moet ik die zeker niet opmaken aan negatieve dingen. (lukt me ook  niet altijd hoor maar ik wordt er steeds beter in).
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 13:04
ik ga daar ook niks kopen, maar ideetjes opdoen is altijd wel leuk, toch?


Ach, ik ben gewoon iemand die me niet ergert aan die dingen. Ik erger me niet snel eigenlijk.




http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 13:44
Die mevrouw verkoopt ook geen artikelen, maar alleen patronen ... 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 17:52
Originally posted by knollewol knollewol wrote:

Hallo,
 
Ik ben net een eigen webwinkel begonnen in patronen voor gehaakte babykledij, speelgoed en andere leuke spullen.
 
Wil je eens een kijkje nemen dan mag dat altijd
 
 
Groetjes,
Ilse
 
Ik weet niet of je het weet, maar je verkoopt een patroon van LilleLiis. Daar kun je problemen mee krijgen.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 19:21
ook dat nog showen met ander mans veren maarrrrrrrrrrrrrrrr  ik ga me niet ergeren Big smileBig smileBig smile
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 19:40
Doortje.....kalm nou.....diep ademhalen.......goed zo!!!!
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 19:55
o als ze patronen verkoopt is ze hier wel goed en is het inderdaad reclame maken. patronen van andere verkopen is uiteraard not done.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 20:52
reclame maken was bij mijn weten al not done?
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 21:02
goh, er zijn ergere dingen dan iemand die een beetje reclame komt maken?

Leven en laten leven zeg ik altijd ;-)


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 21:33
tuurlijk er zijn altijd ergere dingen maar ik vindt dit gewoon niet leuk reclame maken daar is dit forum niet voor zo voel ik dat en dat is ook leven en laten leven een mening kunnen hebben en dan ook nog patronen van een ander verkopen ik vindt dat gewoon niet eerlijk en niemand hoeft dat met mij eens te zijn en misschien is het wel heel flauw van mij maar ik voel dat zo we hadden ook al een idioot van een clown daar iriteer ik me mateloos aan en hebben jullie al wat anders dan deze reclame gehoord van deze dame volgens mij niet dus ze zetten even hun web winkeltje erop en je hoort er nooit meer wat van kijk en dat vindt ik zo vervelend het is zelfs zo als het iemand is die heel veel op dit forum doet en dan een webwinkeltje begint en daar dan reclame voor maakt heb ik daar geen moeite mee maar gewoon even neer zetten en dan nooit meer wat doen op dit forum daar is het forum niet voor en nu klink dit misschien allemaal wel heel kattig dan bijvoorbaat al sorry want ik heb geen zin in boze hobbydoosjes want dat is totaal niet mijn bedoeling en....... ik had beloofd me niet meer te ergeren Embarrassed
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.549 seconden.
Lang Yarns