Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe webshop voor gehaakte babyspullen

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
biggels View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 April 2012
Status: Offline
Points: 158
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biggels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 21:36
Hmm patronen van een andere maakster verkopen is NOT DONE<  schaam je diep.
 
wees dan zo knap en bedenk nieuwe patronen,  nee ik ga hier nooit wat kopen,  ben benieuwd wat lililies hiervan vind,  die komt er snel genoeg achter dat je het doet.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 21:36
je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Ik respecteer iedereen zijn mening.
Als we het allemaal met elkaar eens zouden zijn, dan zouden we snel uitgepraat zijn ;-)


Ik ben ook nog niet zo lang actief op het forum, dus misschien komt de tijd nog wel dat ik me er ook aan erger Wink


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2012 om 21:39
Doortje, ik sluit me bij je aan, kan me erg in je redenering vinden!

Biggels: Amen, helemaal mee eens!! Ellebelle ook in jouw reactie kan ik me vinden.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 11:46
Ik vind het kansloos dat je op een hobbydoosforum reclame gaat maken voor patronen die niet eens van jezelf zijn..
 
Meer heb ik er niet over te zeggen.. LOL
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 11:48
Haha, en ze verkoopt de beenwarmers van monpetitviolon..
Fail!!
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 11:54
ok, ik heb niks tegen reclame, maar zomaar patronen van een ander verkopen, dat kan natuurlijk niet.


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 12:44
De babymuts met het hartje en text Mom wordt ook via etsy verkocht... Maar ook daar zijn ook 3 verschillende verkopers met allemaal hetzelfde patroon...
1 2 en 3
 
En zo zijn er nog wel een paar dingen die me bekend voorkomen...

Pff Kansloos...
 
Ik heb er niets op tegen dat ze reclame maakt voor patronen. Maar dan moeten het wel haar eigen patronen zijn en niet die van een ander...
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 18:50
tatadaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb me niet geergerd vandaag goed he
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 19:13
Tja het is jammer als je zo je winkeltje moet promoten
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 19:19
Originally posted by doortje doortje wrote:

tatadaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb me niet geergerd vandaag goed he
Goed van jou! :D En knap!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 19:20
maar wat een lef! Niet alleen de patronen ordinair pikken, zelfs de foto's!
Ik denk dat jij je eens diep moet gaan schamen.....
Weet je dat dat zelfs strafbaar is? Zeker omdat je willens en wetens het copyright van de foto's hebt afgeknipt.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 19:37
dames het doel is bereikt, ze heeft geen site meer krijg melding dat de site niet meer bestaat
lydia wijsbroek
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 19:41
PartyPartyParty blij toe en zo ben ik nooit echt niet jullie moeten me geloven ik gun altijd ieder zijn ding maar dit stond me zo tegen
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 19:44
doortje, effe diep ademhalen en lekker laten gaan, er zijn dus meer mensen die het heel erg tegen stond, patronen pikken, foto's pikken enz.
lydia wijsbroek
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 19:44
dus ze leest wel maar reageert niet want ten tijde van mijn bovenstaande reactie was de site nog in de lucht. Heb dan ook het lef om te reageren.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 19:51
nou en dat bedoelde ik nou snel erop zetten en dan verder niks dus alleen gebruik maken van het forum terwijl hier allemaal lieve dames zijn die zo veel mogelijk klaar staan, luisteren en helpen en dan patronen pikken van iemand anders dus echt mensen gebruiken voor eigen gewin en ik ben blij dat mijn gevoel het juist had want echt ik gun ieder het goede maar andere gebruiken/stelen van andere dat staat me zo tegen ik was wat vel maar eigelijk ben ik een liefje hoor Wink
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 19:54
ow, dat geloof ik best Doortje, dat je een lieffie bent Evil Smile

LOL LOL
 Denk dat ik aardig in jouw straatje pas.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 19:55
Nou goed toch... alleen jammer inderdaad dat ze niet meer reageert... misschien gaat ze wel onder een andere naam verder, kan natuurlijk ook nog. Maar ik betwijfel dat ze het dan hier nog neerzet Wink.

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 20:02
het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze haar betrapt hebben met het stelen van die patronen foto's enz en dat ze op haar vingers getikt is want dit mag toch helemaal niet en ik denk dat die bedrijven enzo ook kijken op dit soort forums om de boel in de gaten te houden en zoals we gezien hebben terecht
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 20:02
Originally posted by Seeke69 Seeke69 wrote:

Nou goed toch... alleen jammer inderdaad dat ze niet meer reageert... misschien gaat ze wel onder een andere naam verder, kan natuurlijk ook nog. Maar ik betwijfel dat ze het dan hier nog neerzet Wink.
 
Haha, dan moet ze toch eerst zelf patronen gaan verzinnen.. LOL Anders eindigt het weer zo..
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns