Nieuwe webshop voor gehaakte babyspullen |
Reageer | Pagina <123> |
Autheur | |
biggels
Duizendpoot Lid sinds: 16 April 2012 Status: Offline Points: 158 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hmm patronen van een andere maakster verkopen is NOT DONE< schaam je diep.
wees dan zo knap en bedenk nieuwe patronen, nee ik ga hier nooit wat kopen, ben benieuwd wat lililies hiervan vind, die komt er snel genoeg achter dat je het doet.
|
|
ElleBelle
Hobbyguru Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
Post Options
Thanks(0)
|
je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Ik respecteer iedereen zijn mening.
Als we het allemaal met elkaar eens zouden zijn, dan zouden we snel uitgepraat zijn ;-) Ik ben ook nog niet zo lang actief op het forum, dus misschien komt de tijd nog wel dat ik me er ook aan erger
|
|
http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
Krissis
Hobbyguru Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
|
Doortje, ik sluit me bij je aan, kan me erg in je redenering vinden!
Biggels: Amen, helemaal mee eens!! Ellebelle ook in jouw reactie kan ik me vinden.
|
|
arnhemmertje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind het kansloos dat je op een hobbydoosforum reclame gaat maken voor patronen die niet eens van jezelf zijn..
Meer heb ik er niet over te zeggen..
|
|
arnhemmertje
Post Options
Thanks(0)
|
Haha, en ze verkoopt de beenwarmers van monpetitviolon..
Fail!!
|
|
ElleBelle
Hobbyguru Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
Post Options
Thanks(0)
|
ok, ik heb niks tegen reclame, maar zomaar patronen van een ander verkopen, dat kan natuurlijk niet.
|
|
http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
Venaille
Hobbyguru Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Post Options
Thanks(0)
|
De babymuts met het hartje en text Mom wordt ook via etsy verkocht... Maar ook daar zijn ook 3 verschillende verkopers met allemaal hetzelfde patroon...
En zo zijn er nog wel een paar dingen die me bekend voorkomen... Pff Kansloos... Ik heb er niets op tegen dat ze reclame maakt voor patronen. Maar dan moeten het wel haar eigen patronen zijn en niet die van een ander...
|
|
doortje
Hobbyguru Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
Post Options
Thanks(0)
|
tatadaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb me niet geergerd vandaag goed he
|
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja het is jammer als je zo je winkeltje moet promoten
|
|
Krissis
Hobbyguru Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goed van jou! :D En knap!
|
|
Krissis
Post Options
Thanks(0)
|
maar wat een lef! Niet alleen de patronen ordinair pikken, zelfs de foto's!
Ik denk dat jij je eens diep moet gaan schamen..... Weet je dat dat zelfs strafbaar is? Zeker omdat je willens en wetens het copyright van de foto's hebt afgeknipt.
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
dames het doel is bereikt, ze heeft geen site meer krijg melding dat de site niet meer bestaat
|
|
lydia wijsbroek
|
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
blij toe en zo ben ik nooit echt niet jullie moeten me geloven ik gun altijd ieder zijn ding maar dit stond me zo tegen
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
doortje, effe diep ademhalen en lekker laten gaan, er zijn dus meer mensen die het heel erg tegen stond, patronen pikken, foto's pikken enz.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Krissis
Post Options
Thanks(0)
|
dus ze leest wel maar reageert niet want ten tijde van mijn bovenstaande reactie was de site nog in de lucht. Heb dan ook het lef om te reageren.
|
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
nou en dat bedoelde ik nou snel erop zetten en dan verder niks dus alleen gebruik maken van het forum terwijl hier allemaal lieve dames zijn die zo veel mogelijk klaar staan, luisteren en helpen en dan patronen pikken van iemand anders dus echt mensen gebruiken voor eigen gewin en ik ben blij dat mijn gevoel het juist had want echt ik gun ieder het goede maar andere gebruiken/stelen van andere dat staat me zo tegen ik was wat vel maar eigelijk ben ik een liefje hoor
|
|
Krissis
Post Options
Thanks(0)
|
ow, dat geloof ik best Doortje, dat je een lieffie bent
Denk dat ik aardig in jouw straatje pas.
|
|
Seeke69
Hobbyguru Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou goed toch... alleen jammer inderdaad dat ze niet meer reageert... misschien gaat ze wel onder een andere naam verder, kan natuurlijk ook nog. Maar ik betwijfel dat ze het dan hier nog neerzet .
|
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze haar betrapt hebben met het stelen van die patronen foto's enz en dat ze op haar vingers getikt is want dit mag toch helemaal niet en ik denk dat die bedrijven enzo ook kijken op dit soort forums om de boel in de gaten te houden en zoals we gezien hebben terecht
|
|
arnhemmertje
Post Options
Thanks(0)
|
Haha, dan moet ze toch eerst zelf patronen gaan verzinnen.. Anders eindigt het weer zo..
|
|
Reageer | Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |