nieuwe woning |
Reageer ![]() |
Autheur | |
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 Oktober 2012 om 11:16 |
goeden morgen
binnenkort gaat mijn haakvriendin verhuizen nu zijn er patronen voor kerst,pasen,kraam, herfst, winter en ga zo maar door maar zou iemand mij aan een idee kunnen helpen voor iemand die dus verhuist ik hoor graag van iemand nia |
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
een mooie krans voor aan de voordeur?
|
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Als het een erg goede vriendin is, een woondeken. Maar wat vind je van een gehaakt of gebreid huisje? Ik zie ze geregeld voorbijkomen.
Of een sleutelhanger voor de nieuwe sleutel. Ik geef zelf altijd een mandje met wijn, zout en een eigen gebakken brood. Wijn opdat er altijd vreugde zal zijn, zout om het leven te kruiden en brood opdat er altijd genoeg te eten zal zijn, in het nieuwe huis. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Ik heb je wat gestuurd ik kon de link niet meer vinden maar ik hoop dat je er wat aan hebt.
Ik vind het idee van magtelt trouwens ook erg leuk.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |