Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

NIEUWELING in het haken - zoekt tips!

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Uliantis View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 31 Januari 2012
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Uliantis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: NIEUWELING in het haken - zoekt tips!
    Posted: 31 Januari 2012 om 15:30
Hallo!

Ik ben een 20-jarige student die in de trein nogal eens
tijd over heeft. M'n moeder is fervent breister, maar dat -
ben ik inmiddels achter - is niet voor mij weggelegd. Nu
wil ik het haken eens proberen. Nu vroeg ik me af wat daar
de basisbenodigdheden voor zijn? Ik heb al wel een beetje
zitten zoeken en ik zou graag een colsjaal van dat
zpagetti- of noodles-garen voor mezelf haken. Wat heb ik
dan nodig?

Veel liefs!
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2012 om 15:34
Grote haaknaald (12 of 15mm), zpagetti of ribbon xl..

Maar ik denk dat je dan ook last krijgt van je nek, dat spul is hartstikke zwaar...

Eerst maar leren haken denk ik, of kun je dat al. Filmpjes op youtube zijn daarvoor superhandig!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2012 om 20:37
Welkom

Ik zou aanraden om royal bij de zeeman te nemen en dan dubbeldraads, lekker warm, minder zwaar en beter voor je beurs!
Back to Top
natie.83 View Drop Down