Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

NIEUWELING in het haken - zoekt tips!

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 14:36
Hej Machteld,
 
mag ik ook in de rij aanschuiven, aub?? Ik heb kinderen die het ook willen leren en ben ook wel benieuwd naar het links haken. Ik zal vanaf juli met mijn rechtse pols in de gips (Cry ) zitten voor minstens 5 weken en wil het wel eens links proberen Embarrassed LOL
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 17:34
Ik heb het doorgestuurd aan Iekje. Zou jij het willen doorsturen naar lollibol?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
iekje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 95
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2012 om 20:37
Heel erg bedankt voor de mail machteld. super dat je het hebt willen sturen
ik heb geprobeerd het door te sturen lollibol maar ik krijg de melding dat je mailbox vol is
Back to Top
emilyvanleemput View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Mei 2012
Locatie: the Netherlands
Status: Offline
Points: 192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer emilyvanleemput Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2012 om 16:04
Dan moet je kijken op de wikkel van de bol (als je die niet al hebt weggegooid)

daar staat de beste maat op. LOL


Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2012 om 20:25
Zou ik het boekje ook mogen ontvangen? Ik kan wel een beetje haken, maar een naslagwerkje zou wel handig zijn. Alvast bedankt!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 00:47
.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 14:48
Sun-Kitty, ik heb je het boek gestuurd. Er bestaat nog een ander fijn haakboek uit de 80er jaren: "Leer haken" waarin nog meer tunische en andere inhaakpatronen staan. Misschien staat dat weer eens op Marktplaats of ligt het in een tweedehands boekwinkel of de kringloop. Dat is net iets te groot om makkelijk te scannen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 01:08
.
Back to Top
emilyvanleemput View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Mei 2012
Locatie: the Netherlands
Status: Offline
Points: 192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer emilyvanleemput Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 20:44
misschien helpt dit voor wie nog moeite heeft met haken:
http://www.instructables.com/id/HOW-TO-CROCHET-4/

Happines is the key to succes
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 21:11
.
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Augustus 2012
Locatie: Geldrop
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 08:19
Hoi Magtelt zou ik dat haakboekje ook kunnen krijgen ???
Groetjes Helma
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 09:34
Je hebt hem. Het enige wat er in ontbreekt is stokhaken, volgens mij. En je hoeft niet links te zijn, het is gewoon een heel fijn standaard haakgidsje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Augustus 2012
Locatie: Geldrop
Status: Offline
Points: 287
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2012 om 10:33
Magtelt je bent een toppertjeThumbs Up
Groetjes Helma
Back to Top
Wilma86 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma86 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 18:34
Hallo,

Zou ik het boekje ook mogen hebben :) Ben ook een beginnende haakster dus kan het volgens mij (aan de reacties te zien) goed gebruiken :)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 20:22
Ik heb het boekje gestuurd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Wilma86 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma86 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 11:39
Ik heb het ontvangen, erg bedankt daarvoor. IK zag dat het allemaal losse jpegjes waren, ik heb ze voor mezelf nu inmiddels samengevoegd tot 1 handige PDF (7.2mb), als daar belangstelling voor is hoor ik het wel:)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 16:36
Wat slim van je. Als jij het dan verder wilt doorsturen? Ik heb zelf gewoon het papieren boek.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Wilma86 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma86 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 20:13
Ja hoor :) Dat wil ik wel doen. 
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 20:42
.
Back to Top
Wilma86 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma86 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 21:11
Ik heb je hem toegestuurd!.Smile
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns